2026-09-01, 23:51
Medlem
Jag läser att det är invandrare som har hoppat på pappans huvud efter att ha grovt s sexuellt antastat dottern.

I så fall är det konstigt att inte nät nassarna spinner hårdare på detta!
Citera
2026-09-01, 23:51
Medlem
stentoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Men vi har ju förmodligen rätt om GMs identitet? Ofredande betyder inte heller tafsning, jag tror att de som initialt spred den detaljen bara råkade ha rätt, eftersom de ville skapa ett narrativ med tafsande invandrare.

Ifall man visste att tafsnings-biten var sann, hur kunde man då inte veta något om etnicitet på GM?

Suck. Är du dum på riktigt? Nej, det har ni förmodligen inte. Jag upprepar mig för tredje gången, du har absolut ingenting som säger att TA och SB är MGM. Absolut ingenting annat än att någon snubbe på forumet sa det och fler hakade på, det är en ren och skär trådsanning och ingenting annat. Och således är JAG en lika säker källa när jag säger att det var Abdi och hans kompis och definitivt inte SB och TA. Fattar du?
Vad gäller etnicitet så hävdar ju flera källor att det defacto är män av utländsk härkomst, men det är inte heller bekräftat.

Men absolut, jag kan leka: kan du hänvisa till en källa som bekräftar namnen på MGM? Något som till 100% bekräftar etnicitet på MGM? Ett uttalande från de polisiära myndigheterna kanske?
Citera
2026-09-01, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken7744
Har hört att 50 åringen var ute med sin dotter så hon såg allt hända.
Hörde rykten att nån ska ha tafsat på dottern och han då tänt till lite och sagt till, och sedan ska ha blivit misshandlad. Ryktena säger att de även ska ha hoppat på skallen på honom, men ingen aning om de stämmer eller ej.

Här är inlägget som startade ryktesspridningen. Den här personen bör anmälas för grovt förtal.
Citera
2026-09-02, 00:00
Medlem
stentoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hypokondis84
Säkrare källor än hans egna dotter som bekräftar att det har exakt allt med henne att göra? Idiot. Och ps, hur FAN skriver du,människa? Jag stukar hjärnan av att läsa det du skriver, kan du skriva normalt eller?

ja har dyslexi så ja gör mitt bäste du får ta en Ipren om ja gör dej illa i skallen
Jo dä finns säkrare källor än dottra för en får faktist förstå att ho e partisk o i sorg så ho vill väl gärna behålla en bild av den hjälte ho tycker att han är o säkkert vart många ggr lätt o vilja se sin far så men en säkrare källa är de som är opartisk o såg o hörde de hela

Okej, jag nappar. Då är mina frågor till dig:
1: hur menar du/din källa att det hela började då? Om inte med dottern.
2: etnicitet på GM?
3: vad exakt såg och hörde din källa då?
Citera
2026-09-02, 00:01
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stentoffel
Men absolut, jag kan leka: kan du hänvisa till en källa som bekräftar namnen på MGM? Något som till 100% bekräftar etnicitet på MGM? Ett uttalande från de polisiära myndigheterna kanske?
Jag tror dessvärre inte du riktigt är intresserad av yttranden från polisen eller tingsrätten, då det kommer bekräfta att du har fel.

Har du någonsin varit i en sån här tråd innan? Man arbetar med omständigheter. Initialt säger någon, tidigt, att det rör sig om två personer som inte är från Värmland, sedan byggs det på att de är från Trollhättan. Senare hävdar polisen att det rör sig om två Svenskar. Redan igår hävdade någon, väldigt ivrigt, på Twitter att initialerna var T och S.

Nu har jag fler DM som ger mer detaljer än vad som finns här i tråden. "Vi" har inte bara råkat snubbla in på dessa två personer, det är människor som bor i Trollhättan som har barn i samma ålder som bekräftar det.

Ifall du tror att "Vänstern" är så pass organiserad att de kan få ihop det här spinnet, så borde verkligen Twitter-högern ta sig en tankeställare hur de kan vara så pass inkompetenta att de misslyckas så här.

Nu har PlainView som skrev den originella Twitter-tråden där han påstod att det var 3 invandrare låst sitt konto. Otippat.
https://x.com/plainviewlegacy

Men, som flera gånger tidigare, kan Flashback ha helt fel.
Citera
2026-09-02, 00:04
Medlem
stentoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Jag tror dessvärre inte du riktigt är intresserad av yttranden från polisen eller tingsrätten, då det kommer bekräfta att du har fel.

Har du någonsin varit i en sån här tråd innan? Man arbetar med omständigheter. Initialt säger någon, tidigt, att det rör sig om två personer som inte är från Värmland, sedan byggs det på att de är från Trollhättan. Senare hävdar polisen att det rör sig om två Svenskar. Redan igår hävdade någon, väldigt ivrigt, på Twitter att initialerna var T och S.

Nu har jag fler DM som ger mer detaljer än vad som finns här i tråden. "Vi" har inte bara råkat snubbla in på dessa två personer, det är människor som bor i Trollhättan som har barn i samma ålder som bekräftar det.

Ifall du tror att "Vänstern" är så pass organiserad att de kan få ihop det här spinnet, så borde verkligen Twitter-högern ta sig en tankeställare hur de kan vara så pass inkompetenta att de misslyckas så här.

Nu har PlainView som skrev den originella Twitter-tråden där han påstod att det var 3 invandrare låst sitt konto. Otippat.
https://x.com/plainviewlegacy

Givetvis är jag det, det är det du verkar missa. Allt jag skriver verkar gå över ditt huvud. Men jag upprepar en fjärde gång då, var exakt ser du att polisen bekräftar att MGM är svenska? Dela med dig.

Skit I allt annat ordbajsande du kom med, och svara bara på det är du snäll.
Citera
2026-09-02, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Jag trollar inte..

Om det visar sig stämma, så som de senaste uppgifterna gör gällande, så förklarar det saken.

Senaste uppgifterna talar om svenska MGM. Bland annat nämns en T.o Ahls.röm från Trollhättan.
Den påstådda poliskällan hävdar att inget tyder på tafsande eller sexuella övergrepp som motiv till det inträffade.
Det skulle i så fall vara logiskt och i så fall kan gm självklart vara svenskar.

Det är i så fall ett bråk och en helt annan händelse än vad det beskrevs som. Hade dwt varit så som det beskrevs, eller om det nu är så, då vet man att MGM är berikare.

Haha, okej.
Så svenskar mördar bara, dom tafsar inte. Okej!

Säg till alla snuskgubbar som köper sex och äcklar sig med minderåriga i Thailand och Filippinerna. Eller äckelgubbarna på Dumpen.

Svenskar är inte immun mot att begå sexualbrott.
Citera
2026-09-02, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hypokondis84
Ja nu vare ju göbben som som hade problem med alkoholen da! ! En vill nog gärne hata iställe för å se de för va de är och de är inte så som de står i tråden iallafall pojkerna mena inge me å ta livet av han o de är göbben som ramlar när han åter igen ska slå pojkerna pojkerna försvara sig mot en förfriskad större man visst slog pojkerna också och ska en se de på ett ärligt sett så är de olyckligt men om en vill åt sanningen så lär en ochså få accepterar att de inte är vad en vill att de ska va iblann heller

Eftersom du verkar ha varit på plats då du målar upp en väldigt detaljerad bild av händelsen så kan du väl i så fall öka din trovärdighet genom att bekräfta att det rör sig om de två som det spekuleras om och har länkats till i tråden? Särskilt eftersom du hävdar att de agerade i nödvärn, vilket för mig låter ganska osannolikt.
Citera
2026-09-02, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
Jag har skummat igenom hela tråden. Inte läst alla svar jättenoga.

Men jag måste säga att det är HELT SJUKT hur vissa rikssvenskar ( om ni är ens det ) är besatta av hur vita svenskar inte kan begå brott. Det är ett Sjukt resonemang ni bedriver och ni borde ärligt talat SKÄMMAS!

Varje person är benägen att begå ett brott. Det är olika faktorer som spelar in. Hur desperat man är efter det man söker...

Men det sagt vill jag bara avsluta med hur vidrigt det här brottet är. MGMs borde kastreras, sättas in på livstid där pedofiler och nekrofiler sitter. Ett eller två år på Kumla skulle ge dem en bra början också.
Har skummat igenom hela tråden efter jag såg nyheten på Aftonbladet. Nu ljuger du ju..
Ingen säger att "vita svenskar" inte begår brott, men av den här karaktären så är det nästan alltid hedersrelaterat. Exempel, 39-årige Mikael i Skärholmen.

Två svenska killar som blir tillsagda av en Pappa i sällskapet som säger "fuck off" i liknande stil och du kan förvänta dig att dom är dryga tillbaka alla dagar i veckan. Men att ta det ett steg längre, för det krävs en katalysator. Och det är oftast.. "den här mannen förnedrar mig och min kamrat, det tar emot på min heder. Nu måste jag visa honom". Och det är en självklarhet som alla vet om inte är i stil med en Svensson. Det är inte en kulle värd att dö på såvida man inte är extremt full.

Däremot är det sant att så mycket fokus läggs på MGM härkomst när man inte ens vet svaret. Det är FB i ett nötskal då internetdetektiverna tenderar att vara mycket höger. Men det du gör nu är en medveten avledning grabben..
Senast redigerad av dvx123 2026-09-02 kl. 00:16.
Citera
2026-09-02, 00:16
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stentoffel
Givetvis är jag det, det är det du verkar missa. Allt jag skriver verkar gå över ditt huvud. Men jag upprepar en fjärde gång då, var exakt ser du att polisen bekräftar att MGM är svenska? Dela med dig.

Skit I allt annat ordbajsande du kom med, och svara bara på det är du snäll.
Så alla kommentarer om Abdi, Ahmed, kebabtekniker menar du är helt neutrala? Du sitter inte och hoppas på ett visst utfall? Jag har inte heller skrivit att polisen bekräftar att GM är Svenskar.

Vi har inga yttranden från polisen, men när jag skriver att "polisen hävdar" hänvisar jag ju uppenbarligen till uppgifterna som gavs till NWT, som kan vara felaktiga. Nu vet vi förvisso inte det för ofredande /=/ tafsande.
Citera
2026-09-02, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Här är inlägget som startade ryktesspridningen. Den här personen bör anmälas för grovt förtal.
Allt visade sig ju vara sant. Är det inte snarare dig vi bör anmäla för falsk tillvitelse, censur och undanhållande av sanningen?
Citera
2026-09-02, 00:18
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Förtal av vem? Vad pratar du om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in