Citat:
Ursprungligen postat av
stentoffel
Men absolut, jag kan leka: kan du hänvisa till en källa som bekräftar namnen på MGM? Något som till 100% bekräftar etnicitet på MGM? Ett uttalande från de polisiära myndigheterna kanske?
Jag tror dessvärre inte du riktigt är intresserad av yttranden från polisen eller tingsrätten, då det kommer bekräfta att du har fel.
Har du någonsin varit i en sån här tråd innan? Man arbetar med omständigheter. Initialt säger någon, tidigt, att det rör sig om två personer som inte är från Värmland, sedan byggs det på att de är från Trollhättan. Senare hävdar polisen att det rör sig om två Svenskar. Redan igår hävdade någon, väldigt ivrigt, på Twitter att initialerna var T och S.
Nu har jag fler DM som ger mer detaljer än vad som finns här i tråden. "Vi" har inte bara råkat snubbla in på dessa två personer, det är människor som bor i Trollhättan som har barn i samma ålder som bekräftar det.
Ifall du tror att "Vänstern" är så pass organiserad att de kan få ihop det här spinnet, så borde verkligen Twitter-högern ta sig en tankeställare hur de kan vara så pass inkompetenta att de misslyckas så här.
Nu har PlainView som skrev den originella Twitter-tråden där han påstod att det var 3 invandrare låst sitt konto. Otippat.
https://x.com/plainviewlegacy
Men, som flera gånger tidigare, kan Flashback ha helt fel.