20 år i finkan per skalle är minimum. Tur att pappans dotter är tam. Hon kommer inte göra ett skit för att hämnas. Min dotter hade anställt något kriminellt nätverk att ta hand om dessa stjärnor.
Du slänger ur dig namn baserat på häktningsförhandlingar men om jag förstår han jag länkade så har det inte ens varit ännu. Så därför undrar jag hur du kan sitta på namn om det inte är släppt ännu.
Namnen är visst släppta. Som så alltid sker (om det inte skulle handla om något extremt undantag), när åklagaren begär personer häktade.
Om du läser i tråden ser du att namnen finns i häktningsframställan (se t ex inlägg kl 10.36 av användaren upplysa).
Häktningsframställan lämnades in i morse till domstolen, är en allmän handling och kan beställas ut. Där ingår de två anhållna personernas namn.
Sluta lägg ditt egna slarv på mig tack. Jag är seriös, skulle aldrig falla mig in att slänga ur mig uppgifter utan att ha belägg. Dessutom kan man vara försiktig även när personerna är kända. Dvs t ex skriva initialer.
20 år i finkan per skalle är minimum. Tur att pappans dotter är tam. Hon kommer inte göra ett skit för att hämnas. Min dotter hade anställt något kriminellt nätverk att ta hand om dessa stjärnor.
10 år är max för dråp så du kan glömma 20 år minimum