Citat:
Finns det någon kunnig som skulle kunna ge mig en förklaring till varför vissa amfetaminbatcher slår på fortare oralt än nasalt?
Jag har märkt vissa mönster, bland annat att ju mer potent och ”kladdigt” det är så får jag effekt inom 20 minuter vid oralt intag, t.o.m 15 minuter har hänt. Jag har testat att torka och hacka sönder dessa potenta batcher i hopp om att få ett ännu snabbare effekt men det fungerar inte.
Min teknik att snorta diverse substanser är det inget fel på då år av träning har tillkommit 😇
Jag har märkt vissa mönster, bland annat att ju mer potent och ”kladdigt” det är så får jag effekt inom 20 minuter vid oralt intag, t.o.m 15 minuter har hänt. Jag har testat att torka och hacka sönder dessa potenta batcher i hopp om att få ett ännu snabbare effekt men det fungerar inte.
Min teknik att snorta diverse substanser är det inget fel på då år av träning har tillkommit 😇
Jag har inte svaret men jag upplever att köer tjack är bättre att äta än att torka det och sporta så jag äter även annars tjack även om jag upplever att tort tjack kräver lägre doset om man snortar det sedan körde jag rövpanna ett tag lite pundigr men aå var det och det slår bättre än att snorta så man kan ta mindre.
Men jag tycker det är smidigt att äta det jag har en liten fickkniv på mig som jag använder som sked i påsen så går man in på en toalett och dricker ur kranen efteråt.
Men det jac tror med klet tjack är att vätskan är amfetamin lite grann och torkar man det så förlorar man både vikt och amfetamin.
För länge sedan så fick jag amfetamin som var precis som raklödder i påsen så jävla blött och jag torkade det en gång och man förlorade man så mycket vikt men dum som jag var så köpte jagdet ett par gånger innan jag sa till langare att jag tänket inte köpa det någor mer oc han får ta in vanligt tjack annars skulle jag gå och handla av någon annan så där löddrar åt jag med sked don gånger Jag köpte det