Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Hoppas det! (Annars är jag ohjälpligt hjärnsladad)
Är i typ samma sits som du gällande tid vaken och sånt.
Tycker man efter en natts vaka mår lite sugigt på förmiddagen men börjar må gott från eftermiddan. Då har tröttheten skapat nån sorts skön känsla
Misstänker man borde ta färre större bomber istället för småduttar. Man behöver nog mer per dos andra dan för att må bra:
När jag varit vaken länge räcker det att man typ 4-5 timmar efter sista dutten tar en xanax och röker ner sig (brunt). Äter lite glass och flummar iväg. Då brukar man slockna
Hur gör du, kör du vidare någon natt till? Personligen lägger jag mig här. Främst då jag har fått slut på tjack, men även då jag börjat sakna nykterheten. Blev en sista stor bomb vid ungefär 22.00, så hoppas kunna få somna till 06. Men kanske är naivt, vi får se. Somnar alltid helt utan extra hjälpemedel, då min AT alltid varit ganska harmlös på tjack. Får hoppas det håller sig idag också
Det fetmarkerade är något som det garanterat ligger mycket sanning i. Tror detta var ett misstag jag gjorde idag. Doserna var helt enkelt för små och täta, istället för större bombnedslag som faktiskt piggnar till hjärnan. Tror dock inte att mitt tjack var sådär superbra. Tog bokstavligt talat en 150mg stor lina vid 19-snåret. Trots detta (som för en nybörjare är en gigantisk lina) så kände jag i princip ingenting. Jag kände dessutom en trötthet som tjacket inte alls botade. Inte alls likt förra påsen tjack jag fick inhandlat, som kändes som ren magi.
------
Måste förövrigt ge en stor eloge till er alla som klarar att kötta 4-5 dygn på tjack. Har väl varit vaken i typ 40h+ och är helt utmattad. Att under 5 dagars tid både hålla uppe dosen samtidigt som man tvingar i sig tillräckligt med näring för att ej falla ihop är rätt imponerande. Har mycket att lära ännu
Förstår dock mig inte på alla legendariska maratonrunksessioner man läst om här på flashback. På tjack så är det helt sinnessjukt svårt att få upp den ju? Och framförallt att behålla den i givakt. Har absolut inga erektionsproblem i nyktert tillstånd (såvitt jag vet iaf...). Hur gör ni egentligen för att lyckas runka länge nog att ge kuken skavsår?