Flashback bygger pepparkakshus!
2014-01-18, 20:56
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smiltrip
Dödskär efter amfetamin. Någon mer?

Under hela denna vecka så har jag tagit tjack varje kväll, och dygnat på natten för att chatta med en brud som också tjackade. Kanske 5000 meddelanden över en vecka sammanlagt från bådas sidor.

Vi bestämde oss för att ses i veckan för att tjacka, dricka vin och röka gräs. Sagt och gjort gjorde vi det, jag tyckte det var hur kul som helst och det verkade hon också.

Men dagen efter hade vi båda AT och inget gräs. Det blev rätt tyst och ingen visste vad vi skulle säga, under en rätt lång period. Jag utgick ifrån att det var pga. ATn. Vi hade ju askul och snackade på innan. Ändå så ville jag vara med henne sa jag. Det började bli mörkt och hon sa att hon var tvungen att dra hem, men hon ville ändå höras senare på kvällen eller imorgon.

Hon drog och några timmar senare skrev jag till henne på chatten. Svaret jag fick var, att det inte finns något mer att säga. Hon sa hejdå snabbt och tog sen bort mig.

Och här sitter jag, kär till döden, och undrar om jag varit manisk och skrämt henne eller inte.

Har någon annan känt såhär? Är det bara AT eller är jag psykiskt sjuk? Vet inte hur jag ska hantera det.

Att döma om din beskrivning av henne som du skrev tidigare är hon trasig, nedpundad och i psykisk obalans. Glöm henne och gå vidare är mitt råd.
Citera
2014-01-18, 21:03
Medlem
smiltrips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Att döma om din beskrivning av henne som du skrev tidigare är hon trasig, nedpundad och i psykisk obalans. Glöm henne och gå vidare är mitt råd.
Hon hatar sig själv och har bestämt sig för att dö, men hon gör det långsamt. Jag är som hon men vill ändå hjälpa henne med hennes vridna självbild innan hon dör. Av någon anledning.
Citera
2014-01-20, 20:02
Medlem
Jaggermeisters avatar
brutal trötthet i kropp o knopp, sover äckligt länge. T. ex senast så somna jag runt 8 på kvällen, vaknade kl 4 på eftermiddagen..

Beror det på att jag har använt Amfetamin i princip varje dag i ca 2 veckor? Jag har sovit varje/varannan dag, men tagit på dagen osv. Eller kan det bero på att jag eventuellt kan ha blivit smittad med Hepatit C...? Jag har inte delat kopp/vatten eller nått annat med NÅGON. Men dock så har jag upplöst doset direkt i zippåsen jag får det i... Spekulationer?

P.S: Efter vidare eftertanke så kanske detta hör mer hemma i Medicin forat?
Citera
2014-01-20, 21:03
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Någon som vet vad jag kan göra mot min sjukt torra hals?
Blir alltid sjukt torr i halsen av tjack och det typ irriterar kräkreflexerna på och gör så jag inte kan hosta så jag gör ifrån mig ett äckligt jävla spyljud hela tiden, fast jag spyr inte.
Vatten hjälper inte för fem öre för måste dricka typ hela tiden då, och är fan inte najs att dricka för mycket vatten...
Fan finns att göra mot torr hals egentligen?

Blir också extremt torr i munnen/halsen av tjack. Vatten funkar bara några sekunder, sen blir jag torr igen. Får ont i tungan flera dagar efter

Du får gärna höra av dig om du hittar något som hjälper.
Citera
2014-01-20, 23:37
Medlem
Ta tjack när man går på Tetralysal är väl inget speciellt?
Tänkte att de är lika bra att vara på den säkra sidan
Citera
2014-01-21, 12:16
Medlem
dimitritabals avatar
jag gillar rent tjack (70%+) men varje gång jag kör med rent tjack blir AT hård!
kanske behöver jag o minska dosen vid rent tjack intag.
Citera
2014-01-21, 12:21
Medlem
se12b7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
jag gillar rent tjack (70%+) men varje gång jag kör med rent tjack blir AT hård!
kanske behöver jag o minska dosen vid rent tjack intag.

Så du kör på flytande tjack hade me det en gång i tiden...
Citera
2014-01-22, 01:33
Medlem
dead-flag-bluess avatar
Uppe i tre dygn efter natten, vill somna relativt tidigt imorgon så jag får lite sömn efter detta. Typ sexsjuåtta, någon gång då. När bör sista bumset vara bumsat för att planen ska lyckas?
Citera
2014-01-22, 19:49
Medlem
Pqps avatar
Fan vad nice, fick en gubbe dos idag, inte kört sen jag senast spårade ur runt nyår typ, slår inte idag heller, trötta vener......
Citera
2014-01-23, 01:04
Medlem
dimitritabals avatar
jag har upptäckt att den substansen som finns i tjacket och som gör att det svider i näsan är en ojlig substans som löser sig snabbt i aceton eller etanol eller isopropanol (du kommer o se ett benvit skikt ovanpå tjacket i lösning kopp) sen blir tjacket luktlöst och man känner inte ens det i näsan.
du som tycker om o ta en näsa behöver bara rena ditt tjack, min favorit method är aceton/etanol eller aceton/isopropanol.
Citera
2014-01-23, 01:06
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
jag har upptäckt att den substansen som finns i tjacket och som gör att det svider i näsan är en ojlig substans som löser sig snabbt i aceton eller etanol eller isopropanol (du kommer o se ett benvit skikt ovanpå tjacket i lösning kopp) sen blir tjacket luktlöst och man känner inte ens det i näsan.
du som tycker om o ta en näsa behöver bara rena ditt tjack, min favorit method är aceton/etanol eller aceton/isopropanol.
Är det värt att rena en gubbe eller behöver man större mängder?
Citera
2014-01-23, 01:12
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triwse
Är det värt att rena en gubbe eller behöver man större mängder?
En gubbe klarar man ju att snorta i sig utan att döda näsan så jag hade inte renat om jag bara hade en gubbe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in