2014-03-25, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Ja, detta är väldigt vanligt. Man brukar även kalla lukten "blomster".
Det tyder på att det är ganska rent.

Tack för det snabba svaret!

Fick mina tankar besvarade. Kranen är nog lite för inbiten...

Enligt honom har inte riktigt blomster funnits i Sverige på väldans länge, eller ska tydligen bara sällsynt.´
Det är helt enkelt rätt rent

Tror du att köra i lite dextropur skulle bidra till någon slags skjuts?
Citera
2014-03-25, 10:16
Medlem
Självklart är effekterna lite olika för alla men undrar angående dessa rysningar som är så omtalade. Mycket trevlig känsla men verkar dyka upp med olika frekvens beroende på när, vem och vad. Något man kan göra för att inducera/kalla fram det? Enormt trevlig känsla som visade sig en endaste gång på veckor och vägrar visa sig igen.
Citera
2014-03-25, 10:36
Bannlyst
Väldigt mycket olika färg o konsistanser,
fick nu senast ett pulver som skiftar mot rosa i färgen
vilket inte liknar el smakar som något annat..
Funkade bra iaf

Vanligt??
Citera
2014-03-25, 10:46
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realstarz
Självklart är effekterna lite olika för alla men undrar angående dessa rysningar som är så omtalade. Mycket trevlig känsla men verkar dyka upp med olika frekvens beroende på när, vem och vad. Något man kan göra för att inducera/kalla fram det? Enormt trevlig känsla som visade sig en endaste gång på veckor och vägrar visa sig igen.

Den känslan får du nog lättast om du är "färsk" Brukar kunna få den känslan andra dygnet när man snortat upp nån gubbe under natten/morgonen, sen fyller på.
Citera
2014-03-25, 17:07
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSingularity
Tack för det snabba svaret!

Fick mina tankar besvarade. Kranen är nog lite för inbiten...

Enligt honom har inte riktigt blomster funnits i Sverige på väldans länge, eller ska tydligen bara sällsynt.´
Det är helt enkelt rätt rent

Tror du att köra i lite dextropur skulle bidra till någon slags skjuts?

Din kran har rätt. Riktigt blomster har inte funnits på länge.

Jag gissar på meta.

Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Ja, detta är väldigt vanligt. Man brukar även kalla lukten "blomster".
Det tyder på att det är ganska rent.

Nej, blomster luktar inte mandel...
Citera
2014-03-25, 17:16
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConsafesDeBar

Jag gissar på meta.

jag tror att den stora delen av tjack batcher i sverige är slågen med meta, en 20% metamfetamin och 80% druvsocker batch ger samma effekt som en 40% amfetamin batch.
ibland en kran har en oerhört svag batch och för att sälja den, slår hen den med lite met då met kan betydligt föröka potens.
Citera
2014-03-26, 06:44
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConsafesDeBar

Jag gissar på meta.

En hel del i min omgivning har beskrivit det med blomster och när man sen luktar på det så kan jag i alla fall tycka att det känns en aning mandel/vaniljdoftande. Då antar jag att jag aldrig luktat på riktig blomster bara.
Citera
2014-03-26, 06:52
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Tjack som luktar blomster är awesome, hade det sist jag körde.
Fint och gosigt rus.
Citera
2014-03-26, 17:37
Medlem
dimitritabals avatar
är det möjligt att toleransen sänks inom 2 veckor? jag brukade ta 200mg som första dos men idag och efter 2 veckor tog jag 250mg och det känns som en stor dos, jag känner mig obehagligt och det är samma batch!
Citera
2014-03-26, 17:47
Medlem
Loladinens avatar
Hur länge borde man ta ett break för att få ner toleransen osv? Har tagit säkert 4-5dagar/vecka dom senaste 2-3 veckorna.. Och känner att jag inte får ut något direkt av tjacket om jag inte tar i mig endel..

Har haft uppehåll nu i snart 1 vecka iaf.
Citera
2014-03-26, 18:31
Medlem
getbusys avatar
Jag kommer ihåg ett speciellt gott blomster som fanns i Göteborg kring kanske 2009 kanske, möjligt att det var lite tidigare också kanske. Luktade riktigt blommigt, och ruset jag det var helt jävla otroligt. Bästa Tjacket jag någonsin har tagit och min standard är hög så japp blomster är fint.

Blev lite nostalgisk när jag såg ni snacka blomster
Citera
2014-03-26, 18:51
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loladinen
Hur länge borde man ta ett break för att få ner toleransen osv? Har tagit säkert 4-5dagar/vecka dom senaste 2-3 veckorna.. Och känner att jag inte får ut något direkt av tjacket om jag inte tar i mig endel..

Har haft uppehåll nu i snart 1 vecka iaf.

Brukar inte köra tjack särskilt ofta, men 3-4 veckor brukar jag vänta i mellan sen gör det sin grejj som det ska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in