Citat:
Ursprungligen postat av
200kg
Vad är egentligen skillnaden på t.ex bomullstjack och "riktigt/vanligt" amfetamin? Har hört att det är framställt på annat vis och massa andra saker, men jag vill veta lite mer konkret då jag har testat det och är allt annat än sugen på att ta det igen. Jag är ganska härdad och är van vid att hålla mig vaken under vissa perioder utan ordentligt med mat och vätska etc men jag gick på ganska höga doser av något bomullstjack konstant i 3 dygn och nu flera dygn efteråt känner jag mig fortfarande helt förstörd i varenda muskel och led.
Sista dygnet fick jag outhärdlig smärta längs ländryggen och benen bara genom att böja mig för att t.ex plocka upp någonting. Har flera (tillfälliga?) nervskador eller dylikt också. Hugger till i bröstet då och då väldigt likt en nerv som gått i kläm eller så. Antar att man blir väldigt spänd och sitter väldigt stelt hela tiden även om man inte märker det.
Jag har för mig för att det är utbankat med koffazon som skapar bomullstjack. Shit vad förvånad man blev första gången man hade en panna redo liggandes och hela pumpen helt plötsligt var full med sagge/saliv
I mitt fall omvandlades det av att jag hade lösningen i kylen så tror inte det är direkt skadligt att IV:a det direkt efter blandning. Kroppen/blodet borde ju förhindra omvandlingen i och med värmen. Jag lever än iallafall.
Bör väl tillägga att jag inte sköt den lösningen utan gjorde en ny. Men är nog rätt säker på att det är nåt med koffein att göra då SS tjack blev till bomull vid nedkylning och det hittade man ju just koffein i vid en analys där en kille åkt fast.