2013-12-06, 18:55
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Men det går inte att torka..

Jo, det ska det göra. Micron, lägsta värmen. Ta ut var 10 sekund och rör om. Tills sist är det såpass torrt att du kan hacka det. Absolut inte optimalt, men har funkat för mig.

Annars slår du det, precis som jag sa, med t.ex. dextrosol.
Citera
2013-12-06, 19:23
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Jo, det ska det göra. Micron, lägsta värmen. Ta ut var 10 sekund och rör om. Tills sist är det såpass torrt att du kan hacka det. Absolut inte optimalt, men har funkat för mig.

Annars slår du det, precis som jag sa, med t.ex. dextrosol.
Ok. Kan det vara bomulls tjack, eller frös min lösning bara? När jag löste upp det utomhus idag så blev det snabbt en stel sörja. Detta händer dock inte inomhus. Och vad betyder det att tjoet är i pasta form? Detta är inte nå vanligt klet som nån har fuktat med vatten som torkar på nån timme. Detta är en fast degklump/modell lera. O man blir helt oljig efter beröring. Jag kan göra en boll o kasta runt den
Citera
2013-12-07, 04:20
Medlem
200kgs avatar
Vad är egentligen skillnaden på t.ex bomullstjack och "riktigt/vanligt" amfetamin? Har hört att det är framställt på annat vis och massa andra saker, men jag vill veta lite mer konkret då jag har testat det och är allt annat än sugen på att ta det igen. Jag är ganska härdad och är van vid att hålla mig vaken under vissa perioder utan ordentligt med mat och vätska etc men jag gick på ganska höga doser av något bomullstjack konstant i 3 dygn och nu flera dygn efteråt känner jag mig fortfarande helt förstörd i varenda muskel och led.

Sista dygnet fick jag outhärdlig smärta längs ländryggen och benen bara genom att böja mig för att t.ex plocka upp någonting. Har flera (tillfälliga?) nervskador eller dylikt också. Hugger till i bröstet då och då väldigt likt en nerv som gått i kläm eller så. Antar att man blir väldigt spänd och sitter väldigt stelt hela tiden även om man inte märker det.
Citera
2013-12-07, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Vad är egentligen skillnaden på t.ex bomullstjack och "riktigt/vanligt" amfetamin? Har hört att det är framställt på annat vis och massa andra saker, men jag vill veta lite mer konkret då jag har testat det och är allt annat än sugen på att ta det igen. Jag är ganska härdad och är van vid att hålla mig vaken under vissa perioder utan ordentligt med mat och vätska etc men jag gick på ganska höga doser av något bomullstjack konstant i 3 dygn och nu flera dygn efteråt känner jag mig fortfarande helt förstörd i varenda muskel och led.

Sista dygnet fick jag outhärdlig smärta längs ländryggen och benen bara genom att böja mig för att t.ex plocka upp någonting. Har flera (tillfälliga?) nervskador eller dylikt också. Hugger till i bröstet då och då väldigt likt en nerv som gått i kläm eller så. Antar att man blir väldigt spänd och sitter väldigt stelt hela tiden även om man inte märker det.

Så här skrev Arkomann om bomullstjack.
Hemligheten bakom bomullstjack?
Jewtube: Hemligheten bakom bomullstjack?
Citera
2013-12-07, 07:19
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg

Jag har för mig för att det är utbankat med koffazon som skapar bomullstjack. Shit vad förvånad man blev första gången man hade en panna redo liggandes och hela pumpen helt plötsligt var full med sagge/saliv

I mitt fall omvandlades det av att jag hade lösningen i kylen så tror inte det är direkt skadligt att IV:a det direkt efter blandning. Kroppen/blodet borde ju förhindra omvandlingen i och med värmen. Jag lever än iallafall.

Bör väl tillägga att jag inte sköt den lösningen utan gjorde en ny. Men är nog rätt säker på att det är nåt med koffein att göra då SS tjack blev till bomull vid nedkylning och det hittade man ju just koffein i vid en analys där en kille åkt fast.
Senast redigerad av timetoendit 2013-12-07 kl. 07:52.
Citera
2013-12-07, 08:50
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spytrance
Så här skrev Arkomann om bomullstjack.
Hemligheten bakom bomullstjack?
Jewtube: Hemligheten bakom bomullstjack?

Man tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Jag har för mig för att det är utbankat med koffazon som skapar bomullstjack. Shit vad förvånad man blev första gången man hade en panna redo liggandes och hela pumpen helt plötsligt var full med sagge/saliv

I mitt fall omvandlades det av att jag hade lösningen i kylen så tror inte det är direkt skadligt att IV:a det direkt efter blandning. Kroppen/blodet borde ju förhindra omvandlingen i och med värmen. Jag lever än iallafall.

Bör väl tillägga att jag inte sköt den lösningen utan gjorde en ny. Men är nog rätt säker på att det är nåt med koffein att göra då SS tjack blev till bomull vid nedkylning och det hittade man ju just koffein i vid en analys där en kille åkt fast.

Jo, det är väl mycket möjligt men det är ju uppenbarligen mycket mer invecklat än så. Ruseffekten känns väldigt ostadig och lite dirty på något vis tycker jag, beror ju givetvis på vilken specifik sort utav bomullstjack man tar.

Mvh.
Citera
2013-12-07, 12:17
Medlem
dimitritabals avatar
angående bomulls tjack, 3 månader sen provade jag ett tjack som är lätt i konsistens, det betyder stor volym relativt till vikt, 1 g ser som 2g, det var kletigt och när jag torkade det, blev det glänsande som en bra kola batch.
det löste sig snabbt i varmt vatten (rum temperatur), ruset var behagligt och efteråt kunde jag sova.
Vet inte om det kallas bomullstjack, bild finns här :
http://anony.ws/i/2013/12/07/jyoFh.jpg
Senast redigerad av dimitritabal 2013-12-07 kl. 12:20.
Citera
2013-12-07, 13:34
Medlem
Denoms avatar
Tycks bara vara en hel del lågkvalitativ skit i Stockholmsområdet för tillfället, eller har kvalitet aldrig varit något signum för tjack i den här staden?
Citera
2013-12-07, 22:15
Medlem
Jaggermeisters avatar
Dra till skanstull eller medis. Där finns det bra (svar till ovanstående)

Fick nyss reda på att mitt tjack som är i pasta form (äkta pasta) är lite utblandat med VANLIGT socker. Det verkar dock inte vara jämnt fördelat. Kan det vara orsaken till att lösningen blev en grå sörja en gång?
Citera
2013-12-07, 23:50
Medlem
Saul-Goodmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Dra till skanstull eller medis. Där finns det bra (svar till ovanstående)

Fick nyss reda på att mitt tjack som är i pasta form (äkta pasta) är lite utblandat med VANLIGT socker. Det verkar dock inte vara jämnt fördelat. Kan det vara orsaken till att lösningen blev en grå sörja en gång?

Ja det kan nog vara så. Vanligt socker blir ju som klister med lite vatten.
Citera
2013-12-08, 00:13
Medlem
Brmcs avatar
Tog en dos tjack igår, ca 0.1 g (kanske lite mer, med betoning på lite), varpå det luktade, smakade och betedde sig precis som tjack. All good, tänker ni. Men jag fick inte vidgade pupiller. Varken under ruset eller när det gick ur kroppen. Fick även bra mycket högre kroppstemperatur, på snudd på ganska mycket feber. Vad kan det bero på?

Vet att amfetamin höjer kroppstemperaturen, men detta var mer än jag varit med om förr. Enligt min flickvän var min panna skållhet. Varit lite hängig veckan innan dock. Åt dock lite dåligt den dagen, men hade fått i mig rikligt med vätska och kunde äta under rusets slut.

Inget ont så, bara nyfiken.
Citera
2013-12-08, 00:21
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Tog en dos tjack igår, ca 0.1 g (kanske lite mer, med betoning på lite), varpå det luktade, smakade och betedde sig precis som tjack. All good, tänker ni. Men jag fick inte vidgade pupiller. Varken under ruset eller när det gick ur kroppen. Fick även bra mycket högre kroppstemperatur, på snudd på ganska mycket feber. Vad kan det bero på?

Vet att amfetamin höjer kroppstemperaturen, men detta var mer än jag varit med om förr. Enligt min flickvän var min panna skållhet. Varit lite hängig veckan innan dock. Åt dock lite dåligt den dagen, men hade fått i mig rikligt med vätska och kunde äta under rusets slut.

Inget ont så, bara nyfiken.
Låter som ren o skär koffeintjack, haha. Typ 10% amf resten koffein.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in