Citat:
Ursprungligen postat av
dimitritabal
har jag tappat bort tolerans? det har varit 20 dar sedan min sista tjack intag
idag körde jag detta tjack
http://www.anony.ws/i/2013/08/28/fCQ7.jpg på 120mg (bombat) och jag känner mig helt speedat ruset varade 4 timmar, tog det kl 7 i morse! och nu kl 16:45 känner mig inte jag sugen på att påfylla! kan inte äta eller sitta lugnt.
En fråga liknande denna och tjacket i fråga var även likadant vid torkning som bilden, fick det i klet urspungligen.
Ni som är mer insatta: Hämtade en 12a av en god vän i fredags, var nog närmare en månad sen sist(har dock prövat div rc droger under tiden). Det flummiga med tjacket jag fick var följande:
Ruggigt potent, helt oväntat lik en örfil. Bygger ganska snabbt tolerans oavsett drog.
Dess längd: En ganska redig bomb höll i i ca 6-8h innan det ens börja kliva neråt, dvs i princip fullrush under minimum 5-6h av att bomba. Slängde i mig 1g~ish uppdelat i 3bomber innan fest vid 11-12 tiden vid kväll 1. Behövde inte och hade ingen behov av att fylla på förens vid 7-8tiden på morgonen. (Hade kanske sammanlagt från 21:00 till 23-24 tiden fyllt på med cirkus 1,5~max 2g)
Ruset: Det var en lite "renare" rush i detta, väldigt svårt att förklara. Tyckte det var mindre nykter fylla än vad man är van vid trots att det var väldigt , väldigt trevligt, ruset.
Hitta inget tak, ingen maintain dos, trots häftigt doserande och 0 tolerans svårt att "överdosera": Fyllde på hela hela tiden, speciellt dag 2. Vi tog i oss 12g av detta delat på mig och en till på cirkus 30~ish timmar där majoriteten av sammanlagd dos intogs av mig, kanske 5/5,5g för vännen och resterande till mig. Jag är kanske inte yrkestjackis men tillochmed jag reagera på mängden, har aldrig nått dessa doser förut och ändå var det här det potentaste tjacket jag tagit(brukat tillochfrån i 4-5 år, ge och ta, längsta brukande dagligen är några månader, möjligen 3). 1-2 gubbar som mest på ett dygn vid tidigare tillfällen med någorlunda tolerans.
Närmaste jag kom "överdosering": dag 2: fick en fylle liknade känsla i någon timma, svårt att höra folk/kändes som hjärnan fick kortslutning halvvägs i en tanke så blev man förvirrad, snurrigt värre, lite illamående i vågor. Svettaddes något kolossalt under större delar av sammanlagda ruset. (tog temp vid ett tillfälle och hade 38 i kroppstemp oralt). Jag vet förövrigt att jag är en idiot som tar drogen tills bristningsgräns, men känner aldrig att det blir tillräckligt innan dess.
Avtändning: Nästintill ingen, alls. kort efter ruset börja dala kändes det som om man precis mist en värdefull lagspelare, haha, får en väldigt liknande känslan vid avslut av 3mmc trip. Det var det ända som var åt at hållet. Brukar få ganska jobbiga at:n vanligtvis efter pause på tjack. Både fysisk och psykisk även om jag försöker hålla mig hydrerad och tillföra näring i mig under rus.
Det är alltså bekant med tidigare tjackrus men ändå inte, nasalt var det snäppet mer svid än vid vanligt fall, korkade näsan dock ganska bra. Det som satt styr på min nyfikenhet och nu sitter jag här påtänd som en gurka fortfarande och undrar om det bara var
ruggit rent eller om det möjligen var utslaget med en/fler RC droger?
Eventuella stavfel och spår av skevhet kan tillkomma. Är lite halv invalid i huvudet för tillfället, förhoppningsvis är ni lika dåliga på livet som jag och sitter och skevar själva!
mvh