2014-06-09, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Har käkat stort innan intag av amfetamin och märkte direkt hur jag börja bli hungrig igen. Spara maten till ruset

Hur fan blir du hungrig av att ta amfetamin?
Citera
2014-06-09, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antefh
Hur fan blir du hungrig av att ta amfetamin?
Haha eller hur! Den var ny vilken fördel att ha!
Citera
2014-06-09, 15:54
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Har käkat stort innan intag av amfetamin och märkte direkt hur jag börja bli hungrig igen. Spara maten till ruset

Jag tror du skrev i fel tråd. Aldrig hört talas om någon som blivit hungrig av Amfetamin...
Citera
2014-06-09, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Jag tror du skrev i fel tråd. Aldrig hört talas om någon som blivit hungrig av Amfetamin...
Amfetamin tar ju ut kroppens energier så klart man blir hungrig om man vant sig med att äta under ruset.
Citera
2014-06-09, 17:21
Bannlyst
Nu börjar mitt uppehåll tills på torsdag och jag känner starkt sug för en till dos. Har 8mg iktorivil till hands +en sjuttis baileys och två mariestad 5.3 men de hjälper inte så mkt ;(((((((((((((((((((((((((((

Har såklart mer pengar till sprit men jag blir bara mest rastlös av att dricka, tillsammans med benz kan jag bli avtrubbad men 8mg på måndag, tisdag och onsdag räcker inte.
Senast redigerad av boonting 2014-06-09 kl. 17:34.
Citera
2014-06-09, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananskiva
Är det värt att syssla med bikarbonat om man bara ska snorta sitt tjack?
det mer om man intar det den orala vägen va?

Och det spelar ingen som helst roll om man käkar ett stort mål med mat innan man snortat, eller hur?
mvh

Edit:

Att ta nässpray för att "cleana" snoken någon timme före snortning? Pajjar det upptaget något? Har för mig jag läst det här någonstans

Den första frågan är jag inte säker på men personligen hade jag inte brytt mig om att hålla på med det. Ska du svälja det så bara gör det rätt upp och ner.

Andra frågan skulle jag säga att det inte spelar någon roll. Intar jag pulver på annat sätt än via magen brukar jag se till att äta någonting innan ruset eftersom att risken annars är att man inte äter på flera timmar och i synnerhet om man kör race. Det är bättre att vara mätt när man börjar.

Likaså på tredje frågan hade jag för vana att ta nässpray en stund innan ruset. Dock ska det bekännas att jag är mer eller mindre beroende av nässpray och således tog jag det innan jag snortade för att se till att luftvägarna var utvidgade. En halvtimme till timme efter intaget av pulvret såg jag till att skölja näsan med vatten och emellanåt smörja så gott som man kom åt med lillfingret med Niveas hudkräm. Detta eliminerar eventuell risk för att få näsblod och uttorkad näsa väldigt bra.
Citera
2014-06-09, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Och är det nån som har fått ofrivillig "utlösning" på tjack?? Alltså, inte att man kommer o de, utan typ, de bah kommer ut från ingen stans :P

Vid höga doser tappar man kontrollen över psyket/kroppen, så det är inte så konstigt. Att bli extremt skitnödig eller må illa och spy är väl inte heller ovanligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Har nån nångång pangat i er sån dos så hjärtat/pulsen blir långsammare än normalt o väldigt hård? Haha,. vill bara kolla.

Långsam och svag puls och musklerna på tomgång är en sak, men hård puls tror jag är jävligt farligt. Men jag är ingen doktor; prova något medicinforum.
Senast redigerad av SchackNorris 2014-06-09 kl. 18:45.
Citera
2014-06-09, 18:45
Medlem
getbusys avatar
Citat:
har för mig att stesolid ligger på 4-8 timmar nånting.

Fel. Kolla här http://www.diazepam.se/stesolid/halveringstid/ ska man ha kort halveringstid på benso så är Xanor bättre.
Citera
2014-06-09, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Fel. Kolla här http://www.diazepam.se/stesolid/halveringstid/ ska man ha kort halveringstid på benso så är Xanor bättre.

Även Sobril (Oxazepam) går ur väldigt snabbt.

http://web4health.info/sv/answers/bi...o-overview.htm
Citera
2014-06-09, 21:23
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Amfetamin tar ju ut kroppens energier så klart man blir hungrig om man vant sig med att äta under ruset.

Jag hoppas inte du tror på det där själv... Sluta skriv i den här tråden om du seriöst tror på det du just skrev.
Citera
2014-06-09, 21:25
Bannlyst
Citat:
Jag hoppas inte du tror på det där själv... Sluta skriv i den här tråden om du seriöst tror på det du just skrev.
Varför blir jag hungrig under ruset då? Du kanske syftar på aptit men man kan känna sig hungrig samtidigt som man inte har aptit. De flesta amfetaminister klarar av att äta normalt sen är det en annan fråga för de som bara tar det under helger.
Citera
2014-06-09, 23:38
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:

Jag brukar få munchies på Amfetamin... För nån vecka sen på mitt 15grams race på 2 veckor så drog jag i mig en pasta carbonara precis efter en macka.. :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in