2014-01-10, 00:15
Medlem
polseks avatar
Vad fan har jag fått i mig alltså? Jag har nog tagit tjack 100 gånger över 5år+ så jag är inte direkt novis men heller ingen dagligpundare. Hela käften har mer eller mindre domnat bort. Alltså bokstavligt talat, känns som att musklerna får jobba för att hålla käften stängd på mig. Börjar undra om jag borde bli riktigt orolig...
Citera
2014-01-10, 00:42
Medlem
Någon som kan klargöra för mig vilket det bästa tjacket just nu är på silk road 2 ? har varit oaktiv ett tag osv...
Citera
2014-01-10, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av polsek
Vad fan har jag fått i mig alltså? Jag har nog tagit tjack 100 gånger över 5år+ så jag är inte direkt novis men heller ingen dagligpundare. Hela käften har mer eller mindre domnat bort. Alltså bokstavligt talat, känns som att musklerna får jobba för att hålla käften stängd på mig. Börjar undra om jag borde bli riktigt orolig...

Jag har upplevt något liknande när jag snortat Amfetamin. Jag gissar på att det kan vara "Ful-Tjack" och du behöver nog inte börja oroa dig om det inte blir en ren pina. Ta en tuggummi och försök låta bli att tänka på saken.
Citera
2014-01-10, 15:15
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polsek

Lägg av. Detdär har inget med tjacket att göra.

Hoppas du mår bättre idag dock!

Fråga: Gillar att koxa men aningen dyrt, är affe det rätta alternativet? DVS är det det närmsta jag kommer koxruset?
Citera
2014-01-10, 15:26
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Fråga: Gillar att koxa men aningen dyrt, är affe det rätta alternativet? DVS är det det närmsta jag kommer koxruset?
Svar: ja.
Citera
2014-01-10, 15:38
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falc0n
Någon som kan klargöra för mig vilket det bästa tjacket just nu är på silk road 2 ? har varit oaktiv ett tag osv...
Skrev nyss ett inlägg i SR2-tråden ( (FB) Den stora tråden om Silkroad 2/nya Silkroad).
Citera
2014-01-10, 17:41
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Lägg av. Detdär har inget med tjacket att göra.

Hoppas du mår bättre idag dock!

Jag kan rekommendera att blanda gmfetaminet med Metylfenidat eller Etylfenidat. Gärna i kombination med alkohol av en svag berusning. För att få den bästa effekten rekommenderar jag dig att injicera din dos. Denna kombination får dig att komma något åt kokainhållet så långt som det är möjligt. Vill man leva på den farliga sidan kan även någon opiat få ruset att nå fina höjder. Dock inte några större doser av detta då det kan minska den centralstimulerande effekten.

Ha det så trevligt.
Citera
2014-01-10, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Jag upplever att när jag kommer ner från ett amfetaminrus så får jag ett tryck över öronen, mao det gör ont. Upplevt samma efter diverse rus, tex efter MDMA.

Vad beror detta på? Ingen jag någonsin trippat med har beskrivit samma känsla. Såklart är allt (som vanligt) individuellt osv, men någon som kan förklara detta lite mer ingående mån tro?
Bump?
Citera
2014-01-10, 20:57
Medlem
dimitritabals avatar
kan man köra rövpannor på raken på samma sätt när man tar linor ? eller bara den första rövpannan blir effektivt?
Citera
2014-01-10, 22:54
Medlem
cdxz11s avatar
jag har faktiskt aldrig läst ngt om det eller prövat själv men det borde gå bra skulle jag tro, när man tillsätter mer bör det tas upp bra den första dosen förhindrar ju inte upptaget direkt.
Citera
2014-01-11, 00:25
Medlem
Jaggermeisters avatar
Någon som känner till några risker ang en mix med 0,1g amfetamin, samt 50mg 4-FA i samma lösning?

Det gav en fyjävla blodtryckshöjning kan jag säga, kändes som om huvudet skulle sprängas nästan. Kommer inte göra om det... 4-FA är mer vasokonstriktiv än vanligt dos va?
Citera
2014-01-11, 00:57
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
kan man köra rövpannor på raken på samma sätt när man tar linor ? eller bara den första rövpannan blir effektivt?
Självklart ger alla rövpannor effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in