2014-01-11, 01:25
Medlem
Det här ang "avtändning".

Hur ligger det till egentligen? Har för mig jag sett BigFatCone(?) skriva att i början av hans drogkarriär så upplevde ingen AT, medan på senare år kan dfen va hemsk.

Hur upplever folk det? Jag har kört sen kl 13 idag tom sista linan vid 10-11. Inga stora mängder, men iaf. Polare joinade mig runt 20.00 och nu när vi började landa så anser han sig vara rätt depp osv medan jag visst på ett sätt "nere", men inte så jag har någon ångest eller så, mest uttröttad / hungrig.

Är det ytterst individuellt? Eller berodde det delvis på andra omständigheter, tex att min poalre hade haft en jobbig vecka osv.
Citera
2014-01-11, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumma

Hur ligger det till egentligen? Har för mig jag sett BigFatCone(?) skriva att i början av hans drogkarriär så upplevde ingen AT, medan på senare år kan dfen va hemsk.

Hur upplever folk det? Jag har kört sen kl 13 idag tom sista linan vid 10-11. Inga stora mängder, men iaf. Polare joinade mig runt 20.00 och nu när vi började landa så anser han sig vara rätt depp osv medan jag visst på ett sätt "nere", men inte så jag har någon ångest eller så, mest uttröttad / hungrig.

Är det ytterst individuellt? Eller berodde det delvis på andra omständigheter, tex att min poalre hade haft en jobbig vecka osv.

individuellt såklart.. sen blir det ju så när man är på at så är det lätt att man fastnar i tankar och släpper gärna inte tanken. Individuellt det med ifs men oftast är det.så..
Citera
2014-01-11, 01:40
Medlem
16.20s avatar
Citat:

Alla reagerar olika när det kommer till avtändning, hur du sköter mat och vatten spelar också stor roll. Jag får knappt någon at på en dags användande vilken drog det än är, förutom alkohol då hehe. När man varit vaken några dagar och kört stora doser är det en annan sak, jag själv har aldrig raceat länge dock.
Citera
2014-01-11, 01:42
Medlem
f0cuss avatar
Citat:

Även jag har skrivit precis det som du nämner; att jag inte upplevde någon AT i början av min drogkarriär. ATns svårighetsgrad är förstås individuell och jag tror bestämt att det handlar om att du "stimulerat noradrenalinet" lite väl mycket och eftersom det tar tid för kroppen att repa sig själv utan hjälp så har du enkelt sagt; så pass låga nivåer noradrenalin i hjärnan att du därför känner dig nedstämd. Så därför blir det även individuellt eftersom hjärnan "utsöndrar" olika mycket noradrenalin hos varje individ under ett intag av amfetamin.
Citera
2014-01-11, 02:03
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag tror GG's Amfetamin är bankat med någon sorts RC, efter era recension... Hur bra tjacket än är, så blir det aldrig sån stor rush att man tror att hjärtat ska hoppa ur, o man bangar halva lösningen..

Har beställt 5g av Miss Lips Batch#3, samt en gubbe av hennes 4-FA! Hur tror ni det är att blanda 4-FA och Amfetamin i samma skott?

Då tänkte jag bara, lite svagare dos än normalt, samt ytterst lite 4-FA.
Vad tror ni om det?

Citat:
Någon som känner till några risker ang en mix med 0,1g amfetamin, samt 50mg 4-FA i samma lösning?

Det gav en fyjävla blodtryckshöjning kan jag säga, kändes som om huvudet skulle sprängas nästan. Kommer inte göra om det... 4-FA är mer vasokonstriktiv än vanligt dos va?

Hehe, när jag läste ditt första inlägg (av dessa bägge, alltså tänkte jag att det blir nog perfekt men ser nu att du inte höll dig till planen. 50% räknas inte som ytterst lite

Gram för gram är det garanterat mer vasokonstriktivt. Påverkades pupillerna annorlunda?
Citera
2014-01-11, 02:30
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Någon som känner till några risker ang en mix med 0,1g amfetamin, samt 50mg 4-FA i samma lösning?

Det gav en fyjävla blodtryckshöjning kan jag säga, kändes som om huvudet skulle sprängas nästan. Kommer inte göra om det... 4-FA är mer vasokonstriktiv än vanligt dos va?
Grejen är den va, att du inte borde blanda pulshöjande substanser med varandra. 4-FA är en variant av tjack fast svagare och att komba en redan pulshöjande substans med en annan gör så att ditt hjärta får jobba på så jävla hårt och det är ju onödigt att överbelasta, inte sant?

Vill man tvunget blanda två cs-droger så är det bättre att övergå från den ena till den andra. Men låt det gå ett par timmar emellan.
Citera
2014-01-11, 02:40
Medlem
failures avatar
Citat:

Är ytterst individuellt men beror givetvis på ett antal faktorer, kör jag bara vanligt gatuamfetamin i 3 dagar, försöker äta normalt och sova/vila ett par timmar per dag så mår jag inte alls lika dåligt som jag skulle göra på en rejäl fylla. När man var färsk så hände det att man sög i sig mänger med pulver och varken åt eller sov på ett par dagar och då får man givetvis betala för det både fysiskt och psykiskt.
Senast redigerad av failure 2014-01-11 kl. 02:47.
Citera
2014-01-11, 03:21
Medlem
absynthes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failure
Är ytterst individuellt men beror givetvis på ett antal faktorer, kör jag bara vanligt gatuamfetamin i 3 dagar, försöker äta normalt och sova/vila ett par timmar per dag så mår jag inte alls lika dåligt som jag skulle göra på en rejäl fylla. När man var färsk så hände det att man sög i sig mänger med pulver och varken åt eller sov på ett par dagar och då får man givetvis betala för det både fysiskt och psykiskt.

Lättare sagt än gjort? Jag menar, när jag tar 5 mg dextro så kan jag typ inte äta på 2 dar. Och sover....njae 2 timmar per natt möjligen.

Men jag är väl också en person som aldrig borde ta sånt...
Citera
2014-01-11, 04:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av absynthe
Lättare sagt än gjort? Jag menar, när jag tar 5 mg dextro så kan jag typ inte äta på 2 dar. Och sover....njae 2 timmar per natt möjligen.

Men jag är väl också en person som aldrig borde ta sånt...

Dextro, asså vanliga såna lagliga energi tabletter??? sjukaste jag hört isåfall.
Citera
2014-01-11, 04:18
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Dextro, asså vanliga såna lagliga energi tabletter??? sjukaste jag hört isåfall.
Antagligen dextroamfetamin och inte bara dom små druvsockertabletterna man köper på ica
Citera
2014-01-11, 05:04
Medlem
failures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strawberryking
Antagligen dextroamfetamin och inte bara dom små druvsockertabletterna man köper på ica

Förmodligen dex/(met)amfetamin, det finns säkert de som får insomnia av små doser. Brukar försöka ta tidigt och undvika så gott det går att återdosera var och varannan timme så man inte får så stora sömnproblem. Tycker d-amfetamin är betydligt värre än racemisk amf/metamfetamin i samma dos för insomnian, kanske för att det slår hårdare på NE? iaf på mig. Amfetamin är tråkigt om man inte har något att göra var det någon som sa och det tycker jag stämmer ganska bra.
Citera
2014-01-11, 09:29
Medlem
absynthes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failure
Förmodligen dex/(met)amfetamin, det finns säkert de som får insomnia av små doser. Brukar försöka ta tidigt och undvika så gott det går att återdosera var och varannan timme så man inte får så stora sömnproblem. Tycker d-amfetamin är betydligt värre än racemisk amf/metamfetamin i samma dos för insomnian, kanske för att det slår hårdare på NE? iaf på mig. Amfetamin är tråkigt om man inte har något att göra var det någon som sa och det tycker jag stämmer ganska bra.

Ja, precis, d-amfetamin eller dexedrine. Jag har ingenting att jämföra med, racemat eller så, för jag har aldrig tagit street drugs. Eller lagt vantarna på adderall.
Senast redigerad av absynthe 2014-01-11 kl. 09:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in