Enbart metamfetamin har jag aldrig testat vad jag kan minnas. Testade 1 sen 1 gubbe till innan jag valde att slå till så jag undrar lite saker kring det och skulle bli glad om någon kunde besvara dem.
1. Ska metaamfetamin ge en skjuts som kan ses som så pass sublim och tystlåten att det endast känns som att gå från människa till en mycket piggare människa utan att få känna anledningen till det.
2. Bankade efter beslutstagande, 1 meta och 3 delar dextro, då jag efter provkörning på 50/50-slaget fick det jag personligen söker; en skjuts där jag efter långa hundradelar förvandlas till en av spaghetti gjord och välmående drake (ingen smog the magic dragon utan sista bossen som sprutar dödocheld ur käften under en alltid till ens förtret kort moment ansåg att färskingar inte behöver bättre prylar det efter att ha testat 2g av det.
Har även upplevt
3, om än hemska och fittiga ändå uthärdliga. Konstigt med 3 frossor på 10-15 pannor spridit på 4-5 dagar, har tidigare enbart fått en frossa och den var mycket hemskare, trodde jag fysiskt skulle lämna min kropp..
FÖR ER SOM INTE PALLAR LÄSA PUNDRAMBLIN´; OBS, det är inte glasbitar, utan den i sverige mer förekommande typen.
Hur ska ren meta kännas iv, beskriva kort med koncist?
Symtom vid OD från en mild od till riktig fubar?
Kan det jag antog vara frossor varit effekter av överdoseringar?
Det luktar som en dov blandning av festivalpuppa(sista dan ofc, oduschad) och en liten hint av kemtjack och typ rutten fisk/skaldjur. Det är inte en lukt som stinker ned utan doften stannar med doset.
Gör dextropur skjutsen vettig enbart pga lite snabbsocker?
Alla tankar kring varför och därför etc. Är välkomna, även ni som helt utan att bry er skriver ur er rätt svar trots att faktan är fel ihågkommen.
Nu ska jag dock testa en dos bestående av följande akvavitsubstitut; 1g kLET (.3 meta .7 dextropur) För att få något humm om vad som är felet så testar jag olika doser, därav .3g nu och recept till det med en hel tablett dextrosol i lösningen, vad fan har jag att förlora på att testa liksom? Återkommer med bu eller bä, majs eller bajs, eller om det gav en lika stark känsla som när man med all sin kraft och med hemorrojder som smärtar och blöder, tänker "ju snabbare, destu kortare smärta och med det beslut taget sedanpressar ut ett mindre missilförråd efter under 1-3 sekunders skärseld i röven, bonusen är att man aldrig har skit på toapappret heller, bara blod i min röv! (bella swan komsi)
Vad kan man kasta i mer i lösningen för att få en redig rush som visar prov på stil och takt?