2014-05-19, 17:41
Medlem
Skinballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonyErection
tjack, ecstacy och alprozam då? som du sa, kanske bätre att vänta med gräset och xanor tills rusen från de andra lagt sig.

Tjack och E är generellt icke att rekommendera då det kan leda till serotonergt syndrom, i måttliga doser funkar det dock. Brukar köra lite tjack till MDMA om jag vill bli festlig och dansig och inte bara mysig och välmående. Men då kör jag typ 150-200 MDMA och max 50 tjack. Alpran kommer vara guld värd till sovdags så spar på den.
Citera
2014-05-19, 18:56
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinballe
Tjack och E är generellt icke att rekommendera då det kan leda till serotonergt syndrom, i måttliga doser funkar det dock. Brukar köra lite tjack till MDMA om jag vill bli festlig och dansig och inte bara mysig och välmående. Men då kör jag typ 150-200 MDMA och max 50 tjack. Alpran kommer vara guld värd till sovdags så spar på den.

Risken ang serotonergt syndrom är grovt överskattad. Och generellt så innehåller VÄLDIGT många Ecstasy tabletter Amfetamin. Jag tar aldrig E utan Amfetamin, fast det är ju en smaksak.
Citera
2014-05-19, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Risken ang serotonergt syndrom är grovt överskattad. Och generellt så innehåller VÄLDIGT många Ecstasy tabletter Amfetamin. Jag tar aldrig E utan Amfetamin, fast det är ju en smaksak.
Serotonergt syndrom är som du säger ingenting att oroa sig över i vanliga fall, det behövs ganska överdrivna doser av amfetamin och MDMA för att det skulle vara livshotande. Visserligen ingenting man borde uppmana folk att köra på utan att tänka sig för fast detsamma kan sägas om det mesta i drogväg. Så visst kommer några hjärnceller dö men hur ofta händer inte det?
Citera
2014-05-20, 16:56
Medlem
Bios avatar
Jag har inte kört så mycket, runt 10 g. Det jag har märkt är att när det är riktigt blött, både slår det kraftigare och sitter i riktigt länge. Sist nu kunde jag inte sova på över 30 timmar efter sista intag, men när det blev torrare var det inga problem att sova. Frågan är vad det beror på?
Senast redigerad av Bio 2014-05-20 kl. 17:00.
Citera
2014-05-20, 17:12
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bio
Jag har inte kört så mycket, runt 10 g. Det jag har märkt är att när det är riktigt blött, både slår det kraftigare och sitter i riktigt länge. Sist nu kunde jag inte sova på över 30 timmar efter sista intag, men när det blev torrare var det inga problem att sova. Frågan är vad det beror på?

Slemhinnorna tar enklare upp dos när det är blött. Det ska helst vara helt flytande. Blir dock svårt att sniffa de .
Men säg att man har det i nässpray och hela tiden skjuter upp de i näsan så ska det slå på riktigt fint.
Dock har det ingenting med att det blir bättre en vad det redan är. Rusets längd blir inte längre.
Att du var vaken längre beror på andra omständigheter.
Citera
2014-05-20, 17:24
Medlem
Bios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbadabbadoo
Slemhinnorna tar enklare upp dos när det är blött. Det ska helst vara helt flytande. Blir dock svårt att sniffa de .
Men säg att man har det i nässpray och hela tiden skjuter upp de i näsan så ska det slå på riktigt fint.
Dock har det ingenting med att det blir bättre en vad det redan är. Rusets längd blir inte längre.
Att du var vaken längre beror på andra omständigheter.

Tack, gott då vet jag det. Vill ändå inte vänta tills det torkar, bara tuta och köra med andra ord. Kom på att bikarbonat kanske förlänger ruset. Kanske berodde på det.
Citera
2014-05-20, 18:06
Bannlyst
För mycket tjack?

Jag har bombat 0.5er sen förra veckan och idag körde jag ett helt g, jag känner mig pratglad men känner ingen eufori eller tjackballe?

Hur långt uppehåll borde jag ta? räcker det med 2-3 dagar?
Citera
2014-05-20, 18:10
Moderator
kvm3s avatar
Tråden För mycket tjack? infogad.

/Mod
Citera
2014-05-20, 19:33
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Jag har bombat 0.5er sen förra veckan och idag körde jag ett helt g, jag känner mig pratglad men känner ingen eufori eller tjackballe?

samma tjack?
Citera
2014-05-20, 19:50
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting

5-7 dagar brukar räcka bra för mig. Har hört att man kan käka magnesium under dagarna man ej tar och via det sänka sin tolerans mot amfetamin.
Citera
2014-05-21, 13:38
Medlem
på G! Snabba svar uppskattas

Kört några linor för att komma igång i snoken. blev sugen på att testa rektalt, ska jag fixa upp en lina med ögonmått emot vad jag bruka snorta, lösa det i ljummet vatten och sen SKJUSS in i stussen?

Jag har också hört att man inte ska blanda bomba(svälja) & snorta under samma dag/race då AT'n blir värre, gäller det också rektalt?

Hur långt in ska den helst in i dajmkrysset innan man trycker av?

"wahhhoo så många homo frågor "

Fred
Citera
2014-05-21, 15:52
Medlem
För sen för att redigera in en till fråga i det förra jag skrev

Jag har några mirtazapine 15mg som hjälper mot min sömn,

Har folk här erfarenheter hur det är att landa på efter en tjack dag?

(FB) Mirtazapin för sömn efter tjack?
Senast redigerad av bananskiva 2014-05-21 kl. 15:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in