Fler än jag som inte kan sova pga "höstmörket och kylan" antar jag
Tog Z-klassat förut, för att sova, men det borde ha passerat halveringstiden nu iaf. Jag antar att "blandningen" (då Z är på väg ut) inte är livsfarligt. Kanske inte att rekommendera, men har hamnat i samma situation förr och mått prima... Eller någon annan åsikt?
Jag tar iofs aldrig några större mängder fetta, utan kör lite i taget under 30-60 min tills jag känner att jag är tillräckligt pigg och fokuserad på att jobba.
Vet inte hur denna kombination är; men amfetamin + svagdos av metylfenidat (concerta, ritalin etc) eller svagdos ethylfenidat är himmelskt om man är trött och måste göra något hemskt arbete eller nöta svåra mattetentor hela dagarna.
Ethylfenidatets AT är nog det värsta (förutom etanolets, obs egna erfarenheter!), även vid mindre doser som jag varit med om, så det är inte alltid jättelockande. Man känner kallsvettningarna, "halvångesten", snutnojan och det dåliga samvetet krypa upp på en. Rekommenderas att ta detta med en kompis pga ATn och sitta lite avskärmat då Etylf har en förmåga att blåsa upp pupillerna till bollar

Har annars aldrig känt mer än lite sug 1-2 dagar efter användandet av dessa ämnen, men som sagt jag kör rätt låga doser.
Jag har en fråga förresten. Läste att kokain skulle vara bra mot baksmälla. Kan detta vara sant? Och skulle amfetamin kunna vara bra mot det? Kan man trycka i sig en fet pizza och massa vatten innan så kanske det kan funka, det piggar ju upp och gör en lite gladare...
Ps. För er som har svårt att somna, jag hade skippat benzo och Z (funkade tex INTE ikväll). Satsa på anti histaminer (åksjuketabletter tex) och/eller öl. Brukar räcka med några 3,5% och en åksjuketablett och man somnar bra... Dock kan du ha det svårt att komma upp efter 15 timmar och känna dig som en zombie, men det går över efter lite kaffe

. Sorry för allt gaggande förresten