2013-11-08, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotad
Jag misstänkte att det var meta, någon djävulsk drag i det här. Det räcker med att jag öppnar garderoben lite grann så luktar det blommor i hela rummet. Blandade ínnehållet i påsarna precis innan jag läste ditt inlägg, vågade inte köra mer av det där rent.
Haha visst tjack stinker som fan och det sätter sig, knark jag långtidsförvarar har numera fått en permanent tjacklukt av tjack jag förvarat på samma ställe.

Efter ett tag älskar man doften dock, när man öppnar påsen och sköljs över av lukten...mmmm... blomlukten är ett stort plus.
Citera
2013-11-08, 23:11
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotad
Tack Undviker dock såna där dödsdroger som cannabis. Mår konstigt av det.

Halleluja! Jag som trott att jag var ensam i alla dessa år.
Knark ska vara syntetiskt, skitigt och tillverkat i nån jävla baltstat. Rockstjärnedrömmen, here we go.

Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Tack.
Jag har tänkt köpa Swelease tjack på Sheep. Vet inte hur pass bra kvalité det är, men bättre än gatutjack antar jag.

Planen är att jag bara ska ta en dos runt 23-24, men jag antar att återdoseringbehovet är stort med tjack som med många andra stimulanter, så kanske blir svårt att hålla sig till det.

Hans tjack är ganska okej. Det skulle krävas en usel kvalitet för att somna efter ett så sent intag.

edit: såg inte AngelusD:s efterföljande inlägg förrän nu. Då är det nog lugnt.
Citera
2013-11-10, 02:54
Medlem
soft rosa tjack!
Senast redigerad av ohyfs 2013-11-10 kl. 03:02.
Citera
2013-11-10, 02:57
Medlem
sitter med ett gäng polare på rätt gött tjack just nu och vi tjötar och har de de almät jävla trevligt

men till min fråga: tjacket va lite klet och lite rosa aktigt, vad kan de bero på?

jävligt gött tjack förövrigt

pEace!
Citera
2013-11-10, 03:25
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohyfs
sitter med ett gäng polare på rätt gött tjack just nu och vi tjötar och har de de almät jävla trevligt

men till min fråga: tjacket va lite klet och lite rosa aktigt, vad kan de bero på?

jävligt gött tjack förövrigt

pEace!

Det beror på tillverknings- och reningsmetoden. Sen finns det en del som blandar karamellfärg i tjacket för skojs skull.
Citera
2013-11-10, 03:47
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Kan någon som testat Swelease på Sheeps tjack rekommendera en bra startdos för en komplett nybörjare?

Jag är inte säker på om jag ska köra oralt eller nasalt än. Ska se om jag klarar av att snorta det, har mest bara erfarenhet av att snorta saker som varken bränns eller smakar särskilt mycket. Om jag ska snorta så blir det ju ganska lätt att dosera på grund av det snabba påslaget, men det blir lite svårare oralt.
Citera
2013-11-10, 04:24
Medlem
AClockworkOranges avatar
Fler än jag som inte kan sova pga "höstmörket och kylan" antar jag

Tog Z-klassat förut, för att sova, men det borde ha passerat halveringstiden nu iaf. Jag antar att "blandningen" (då Z är på väg ut) inte är livsfarligt. Kanske inte att rekommendera, men har hamnat i samma situation förr och mått prima... Eller någon annan åsikt?

Jag tar iofs aldrig några större mängder fetta, utan kör lite i taget under 30-60 min tills jag känner att jag är tillräckligt pigg och fokuserad på att jobba.

Vet inte hur denna kombination är; men amfetamin + svagdos av metylfenidat (concerta, ritalin etc) eller svagdos ethylfenidat är himmelskt om man är trött och måste göra något hemskt arbete eller nöta svåra mattetentor hela dagarna.
Ethylfenidatets AT är nog det värsta (förutom etanolets, obs egna erfarenheter!), även vid mindre doser som jag varit med om, så det är inte alltid jättelockande. Man känner kallsvettningarna, "halvångesten", snutnojan och det dåliga samvetet krypa upp på en. Rekommenderas att ta detta med en kompis pga ATn och sitta lite avskärmat då Etylf har en förmåga att blåsa upp pupillerna till bollar
Har annars aldrig känt mer än lite sug 1-2 dagar efter användandet av dessa ämnen, men som sagt jag kör rätt låga doser.

Jag har en fråga förresten. Läste att kokain skulle vara bra mot baksmälla. Kan detta vara sant? Och skulle amfetamin kunna vara bra mot det? Kan man trycka i sig en fet pizza och massa vatten innan så kanske det kan funka, det piggar ju upp och gör en lite gladare...

Ps. För er som har svårt att somna, jag hade skippat benzo och Z (funkade tex INTE ikväll). Satsa på anti histaminer (åksjuketabletter tex) och/eller öl. Brukar räcka med några 3,5% och en åksjuketablett och man somnar bra... Dock kan du ha det svårt att komma upp efter 15 timmar och känna dig som en zombie, men det går över efter lite kaffe . Sorry för allt gaggande förresten
Citera
2013-11-10, 04:30
Medlem
AClockworkOranges avatar
Citat:
Kan någon som testat Swelease på Sheeps tjack rekommendera en bra startdos för en komplett nybörjare?

Jag är inte säker på om jag ska köra oralt eller nasalt än. Ska se om jag klarar av att snorta det, har mest bara erfarenhet av att snorta saker som varken bränns eller smakar särskilt mycket. Om jag ska snorta så blir det ju ganska lätt att dosera på grund av det snabba påslaget, men det blir lite svårare oralt.

Ta lite i taget och snorta, vänta, och ta kanske lite mer? Det gör ju inte ont direkt, utan svider ~10 sekunder. Men ju mindre du tar, desto mindre känns det.

Vi som gjorde högstadieexperiment med ammoniak och råkade andas in den skiten kan lova att det gör mycket ondare.
Citera
2013-11-10, 04:34
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AClockworkOrange
Ta lite i taget och snorta, vänta, och ta kanske lite mer? Det gör ju inte ont direkt, utan svider ~10 sekunder. Men ju mindre du tar, desto mindre känns det.

Vi som gjorde högstadieexperiment med ammoniak och råkade andas in den skiten kan lova att det gör mycket ondare.
Jag är väl inte särskilt orolig för att det ska svida, lite smärta tåler jag allt. Det ska nog gå bra att snorta, och då kan jag bara öka dosen gradvis eftersom det slår på så snabbt. Bara det inte rinner ner i halsen och smakar så vidrigt att man spyr så är det lugnt.
Citera
2013-11-10, 04:39
Medlem
AClockworkOranges avatar
Citat:
Jag är väl inte särskilt orolig för att det ska svida, lite smärta tåler jag allt. Det ska nog gå bra att snorta, och då kan jag bara öka dosen gradvis eftersom det slår på så snabbt. Bara det inte rinner ner i halsen och smakar så vidrigt att man spyr så är det lugnt.

Nej då det lär du inte göra. Det smakar ju inte gått, men för en gedigen snusare som undertecknad är det inga problem
Ett tips är att andas med munnen (blir ju ändå täppt i näsborrarna några minuter), då brukar det rinna ut ur näsan istället när täppan släpper.

Nahepp, dags att knega lite då. Härligt att man kan vara motiverad för att jobba hemma, utan att ha sovit när efterfesterna fortfarande pågår Inte jag som bakis imorgon iaf!
Citera
2013-11-10, 09:43
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:

Jag har köpt av swelease både från SR och köpte av honom förra veckan på Sheep och den batchen jag fick när jag beställde från SR var bättre, men detta va helt bättre än standard- gatutjacket. De har den där fina blomsterlukten som man bara vill lukta på hela tiden.

Men har för mig att han sagt att denna batchen han har nu har varit lite sämre pga nånting jag inte kommer på just nu. Men funkar för mig och jag har inte varit med i tjacksvängarna länge.

Har du våg så väg upp 0.1-0.15 och känns efter en stund, sen ta refills om de behöves (troligen då det är väldigt lätt att fortsätta när man väl dragit i sig första, dock föredrar jag fetare startdos.)

Precis som du säger alltså, ta de nasalt och bomba inte men de är bara för jag personligen gillar mer kicken man får av nasalt.

Och slutligen kan jag säga att det inte svider speciellt i näsan, har känt "värre" men har också känt "bättre/lenare"

Hoppas du blev lite nöjd med denna recensionen... Är faktiskt halvt påtänd av hans tjack för tillfället

Förstår inte heller varför folk klagar över att de svider om man snortar, tycker de är skönt på nått sätt
Senast redigerad av fr3aksh0w 2013-11-10 kl. 10:28.
Citera
2013-11-10, 14:17
Medlem
Leahnas avatar
Jag har 3 st frågor till er som jag hoppas få svar på:

1. Vad är detta för tjack?

Det luktade väldigt starkt, kemiskt. Så att det sved i näsan bara av att lukta på det. Det var lite fuktigt och gult/vitt men den gula färgen fastnade i filtret när jag filtrerade det. Kändes nästan som att det fräter på tungan när jag smakade en liten bit. Det smakade även ovanligt mycket när jag injicerade, även vid små doser.

2. Hur lång tid tar det att bli ren från ovanstående, ganska potenta tjack?
IV:ade runt 3,5-4g totalt under ett dygns tid, med start från kl 13 på fredagen. + en liten dos till på lördagen (0,4), kanske 17-18 på em. Det var över en månad sedan jag tog vaket sist innan detta.
(Vill bara säga att det där är idiotiskt höga doser när jag vanligtvis ligger på högst 2g/dygn, men ville festa till det ordentligt i helgen och hade erfarna människor hos mig.)

3. Vad för komplikationer kan man få av upprepade injektioner i halspulsådern under 1 dygn?
I fredags hamnade en hel del av injektionerna i halsen, fick hjälp av min pojkvän med det, alla träffade rätt och så. Men risken för komplikationer måste väl ändå vara mycket högre vid IV i halsen än t.ex. armen? Och vara mycket farligare? Kollade i spegeln precis och räknade till 7-8 nålstick i halsen. Minst 2g måste hamnat däri.

Tacksam för svar!
Mvh Leahna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in