2020-10-25, 22:54
Medlem
Tangentriddarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorsLillaGosse
Har tagit en bit sub för ett tag sen, och har inte tagit sub på typ 1.5 månader så det funkar ju ypperligt. Somnade nästan på en gång, och nu när jag vaknade var jag hungrig(!). Känner dock av lite ångest i bakgrunden, så funderar om man kan ta 1-2 mg xanor eller om det blir för mycket droger i systemet? Man ska väl helst inte blanda benzo med opiater i första början, och sen om man har amfetamin i kroppen... brukar inte blanda allt för mycket så vet inte om det är okej.

Nej, jag hade inte pillat med det. Själv ganska nojjig av att blanda benso och opioider, särskilt nyligen då jag höll på att coola av det.
Citera
2020-10-25, 23:01
Medlem
Hur funkar filter?
Citera
2020-10-26, 14:47
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentriddaren
Nej, jag hade inte pillat med det. Själv ganska nojjig av att blanda benso och opioider, särskilt nyligen då jag höll på att coola av det.

Slutade med att jag bröt av en 1mg iktorivil efter ett tag och somnade in på den, kanske inte det smartaste. Men undvek det mesta av AT'n. Sen när jag vaknade var jag vrålhungrig så nu har det slutat med att jag nästan ätit upp ett helt 750mg Corn Flakes paket med fil på ca. 1 dag, är bara lite i botten kvar på paketet
Citera
2020-10-26, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorsLillaGosse
Skulle säga som Tangentriddaren, men har märkt att det beror på om man käkat eller inte. Har märkt att man kan få rejält fördröjd samt sämre effekt på ruset om man tar precis efter att man ätit. Ska tydligen tas bäst upp i kroppen om man äter något ca. 4-5 timmar innan, alltså inte ta på tom mage eller efter att du nyss käkat. Sen är det viktigt med salt-halterna i kroppen för att få så bra effekt som möjligt samt lindra/stoppa AT, så vätske-ersättning, multi-vitaminer och magnesium är att rekommendera. Brukar själv trycka i mig en klase bananer, två tallrikar fil med rejält mycket socker och multi-vitamin någon timme innan jag börjar. Sen startar jag genom att både ta en lina och bomba, fyller på eftersom med att dra fler linor. Mestadels för att jag är för lat för att bomba mer än en gång...
Okej det låter faktiskt ganska rimligt. Jag hade inte skött mig så bra med mat och dryck dagarna innan. Idag när jag bombade tog det 35 min.
Citera
2020-10-26, 21:42
Medlem
znors avatar
Hej skulle behöva lite hjälp.
Varför blir jag ibland jätterädd av cs?
Brukar känna lätt att prata bra självförtroende osv, allmänt bra.
Men nu för tiden blir jag mer o mer rädd.

Liksom stel som en pinne, rädd att göra ljud, ångest, pratet fungerar ej som det ska. Känner mig allmänt ångestladdad.

Varför detta? Kan det vara överstimulans tro? För när jag börjar dosa lite får jag det jag vill ha ut av det?
Är det så pass simpelt att jag doserar för mkt?

Vill bara kunna slappna av o göra vad jag känner för.
Även med nån benso i mig.

Hjälp någon som känner igen?
Citera
2020-10-26, 21:45
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Hur funkar filter?

???
Citera
2020-10-26, 21:47
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Hej skulle behöva lite hjälp.
Varför blir jag ibland jätterädd av cs?
Brukar känna lätt att prata bra självförtroende osv, allmänt bra.
Men nu för tiden blir jag mer o mer rädd.

Liksom stel som en pinne, rädd att göra ljud, ångest, pratet fungerar ej som det ska. Känner mig allmänt ångestladdad.

Varför detta? Kan det vara överstimulans tro? För när jag börjar dosa lite får jag det jag vill ha ut av det?
Är det så pass simpelt att jag doserar för mkt?

Vill bara kunna slappna av o göra vad jag känner för.
Även med nån benso i mig.

Hjälp någon som känner igen?

Du har börjar noja, välkommen till en ny fas i ditt bruk av amfetamin.
Citera
2020-10-26, 22:00
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Du har börjar noja, välkommen till en ny fas i ditt bruk av amfetamin.

Det har varit såhär fram o tillbaka under 10års tid, sen jag började (obs cs är inte min huv drog, ibland 2-3ggr/år ibland mkt mer)

Men känns som att jag går runt på eggskal o är orolig för allt. Nervig liksom.

Tvärtom vad det blir ibland,
Självsäker orädd o lättsamt prat, känslan att man mår bra o gör det man vill, får folk att skratta osv.

De behöver inte vara amfetamin, får samma känsla av andra cs med.

Känner du igen detta? Blir liksom motsatt effekt

Men de kan väll vara dos fråga också?
Senast redigerad av znor 2020-10-26 kl. 22:07.
Citera
2020-10-26, 22:24
Medlem
Yo dudes!
Inte är det någon skillnad i andel vad kroppen tar upp om du snortar, bombar eller kastar in det i munnen och sväljer med vatten?

Trevlig kväll
Citera
2020-10-26, 23:37
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibor85
Yo dudes!
Inte är det någon skillnad i andel vad kroppen tar upp om du snortar, bombar eller kastar in det i munnen och sväljer med vatten?

Trevlig kväll

Nähe o varför skulle de inte va det?

Förstår inte hur du ens orkar skriva här istället för att bara försöka kolla upp skiten själv. Tar 1st googling även för en totalt förståndshandikappad att få reda på det, då det är typ no1 basic amfetaminkunskap.

Man ska inte knarka om man redan är dum i huvudet
Citera
2020-10-27, 00:39
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Det har varit såhär fram o tillbaka under 10års tid, sen jag började (obs cs är inte min huv drog, ibland 2-3ggr/år ibland mkt mer)

Men känns som att jag går runt på eggskal o är orolig för allt. Nervig liksom.

Tvärtom vad det blir ibland,
Självsäker orädd o lättsamt prat, känslan att man mår bra o gör det man vill, får folk att skratta osv.

De behöver inte vara amfetamin, får samma känsla av andra cs med.

Känner du igen detta? Blir liksom motsatt effekt

Men de kan väll vara dos fråga också?

Känner igen det mycket väl, efter att jag fick min första rejäla noja/psykos så har det varit sådär om jag tittar på något mer centralstimulerande än kaffe. Inåtvänd, vågar inte vara bland folk, nojor et cetera.
Citera
2020-10-27, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
???
Löste det men va så påverkad att jag sabbade hela grejen.
Tappa bort 1g använde 3 nålar till en gång o fick ändå inte i mig det fick bommba :/ waste på grejer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in