Flashback bygger pepparkakshus!
2021-11-07, 05:46
Medlem
AktuellaBellas avatar
Har en liten fråga.
En vän som brukar ta tjack IV gjorde det nu i natt, lösningen var "precis som den skulle".
Men hen förberedde även en till senare och la i kylen så länge.
När hen sen plockar fram denna så har konsistensen gått från "vanlig klar vätska" till något trögflytande lite klumpigt, tänk typ gelatin och vatten.
Men sen efter att hen tillsatte lite mer vatten så löste det upp sig igen som det ska.
Kan kyla på något vis påverka?
Citera
2021-11-08, 21:40
Medlem
Kom över riktigt trevligt amfetamin idag. Lätt fuktigt men enkelt att göra upp till linor även om det blir relativt kornigt så att säga. En dos och det fäste sådär lagom hårt och stabilt.

Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Jag tror det kan vara en del av processen när du tillverkar vaket. Blomster är nice om du fått napp på det!

Jag kan gå in i en blomsteraffär och få käkspänningar när jag känner doften av blommorna.
Senast redigerad av MbNa 2021-11-08 kl. 21:47.
Citera
2021-11-08, 22:15
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Kom över riktigt trevligt amfetamin idag. Lätt fuktigt men enkelt att göra upp till linor även om det blir relativt kornigt så att säga. En dos och det fäste sådär lagom hårt och stabilt.

Jag kan gå in i en blomsteraffär och få käkspänningar när jag känner doften av blommorna.

Vad biter du då = ???

Blomsteraffärn är ibland enbart blommor till samma som det lukter mest blommor.
Citera
2021-11-09, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Vad biter du då = ???

Blomsteraffärn är ibland enbart blommor till samma som det lukter mest blommor.

Biter inte utan gnisslar tänder. Har haft längre nyktra perioder och trots detta vägrar det försvinna. Värst har varit vid sex. Kan även stå och diska när jag inte tänker mig för och gnisslar för kung och fosterland. Det har lett till ganska synliga nedslitningar. Har god tandhygien annars vilket är tur. Tycker doft av blommor ibland påminner starkt av amfetamin men det är jag det.
Citera
2021-11-09, 01:06
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Biter inte utan gnisslar tänder. Har haft längre nyktra perioder och det vägrar försvinna. Värst har varit vid sex. Kan även stå och diska när jag inte tänker mig för och gnisslar för kung och fosterland. Det har lett till ganska synliga nedslitningar. Har god tandhygien annars.

Tycker doft av blommor ibland påminner starkt av amfetamin men det är jag det.

Nej det är sällan man intar amfetamin. Snarare fruktos som blandas med kokain och koffein.

Det man menar är att gå in i en blommsteraffär så har du fått i dig lagom blomster.
Senast redigerad av Bertil85 2021-11-09 kl. 01:08.
Citera
2021-11-09, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Nej det är sällan man intar amfetamin. Snarare fruktos som blandas med kokain och koffein.

Det man menar är att gå in i en blommsteraffär så har du fått i dig lagom blomster.

Well, jag är nöjd så länge ruset känns som tjack och inte metylfenidat. Sedan är mina kunskaper begränsade kring ämnet efter det. Motsäger dig inte.
Senast redigerad av MbNa 2021-11-09 kl. 01:42.
Citera
2021-11-09, 10:37
Medlem
Någon som torkat i ugn?
Jag har en större mängd som påminner om Ekströms färdiga vaniljkräm ungefär
Citera
2021-11-10, 06:16
Medlem
Någon annan som får "ändrad" syn på dag 2-3 och framåt? Svårt att beskriva men det är typ en väldigt lite ändrad palet av färger, men som är markvärd annorlunda. Hände inte först efter 2 års av bruk och återvänder till normalt när ruset har lagt sig.

Tänker om någon känner igen detta annars måste jag ha fått något problem för det är klart märkbart men inte så stor att man får panik, men mest för bryr mig inte så mkt om min hälsa och vanliga människor kanske hade fått det. Använder inte tjackdagligen utan köper en femma i månad som jag använder i streck, men gjort så i några år nu.

Mvh
Citera
2021-11-10, 10:03
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Någon annan som får "ändrad" syn på dag 2-3 och framåt? Svårt att beskriva men det är typ en väldigt lite ändrad palet av färger, men som är markvärd annorlunda. Hände inte först efter 2 års av bruk och återvänder till normalt när ruset har lagt sig.
Det med synen är helt vanligt.

Tänker om någon känner igen detta annars måste jag ha fått något problem för det är klart märkbart men inte så stor att man får panik, men mest för bryr mig inte så mkt om min hälsa och vanliga människor kanske hade fått det. Använder inte tjackdagligen utan köper en femma i månad som jag använder i streck, men gjort så i några år nu.

Mvh

Det är just detta som många tycker om.
Dag 2-3 blir man snurrig, man flyter mkt härligt med ett mera ”bäng” rus.
Jaha har jag varit där? Träffa jag dom?
Där också? .. man blir mera mellow/chill.

Hade man fått det ruset av amfetamin direkt, då hade jag varit totalt såld på substansen.

Tips testa rök cannabis, helvete vad skönt med-bäng på rätt sätt!
Och/slänga i dig lyrica/benso.
Där har du förbaskat mkt att testa när du är i skick de vill säga, ”bängheten” kmr väldigt olika, jag var fan känslig förr, 24h sen va jag där.

Lycka till din lycklige jäven!

Bästa som finns är att landa på opiater,
gärna långvariga, som meta/sub.
Gärna cb till som boostar opi som tusan och 5 dubblar flummigheten från tjoet som känns som sn helt annan men helt otrolig drog som gör en jävla nytta som det är nu.
Ibland har jag kört på upp igen för att inte somna från den där svår slagna mixen.

Detta kommer mina nästkommande dagar se ut, doserar metadon om typ 12-18h, lamor super hela dagen imorgon, finns ingen at att få heller, och såklart röka till och nån benso.
Körde mkt fentanyl förr till upp.
Där blir det ett jävla maraton om att fylla på med ladd till.

När man har Siri på 5min intervall, då mår
Man, 5min till Siri!

Har faktiskt hållit mig från dom flesta droger och onyttiga folk, hade en boll vitt liggande här, inte kört på 3v drygt.
Ingen opisttolerans heller.
Bara rökt lite, och legat på lagom dos benso. Försöker klipp mitt förhållande till alkohol. Snart första veckan helt utan!

Haha ursäkta ser nu att det inte var vad du frågade. Men låt gärna detta vara kvar.
Senast redigerad av znor 2021-11-10 kl. 10:30.
Citera
2021-11-10, 22:29
Medlem
Åh kan starkt rekommendera mixen av tjack och lyrika. Tar en dos på morgonen innan jobbet , håller mig på det fint under dagens gång.
Råkade av en slump komma över 300mg lyrika. Resultatet förvånande och tog måendet till en annan nivå. Nu ska jag prata ”romantik” på tinder å så småningom somna djupt.

Ny dag imorgon, nya chanser och intryck.
mvh
Citera
2021-11-11, 05:47
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coked-suitman
Åh kan starkt rekommendera mixen av tjack och lyrika. Tar en dos på morgonen innan jobbet , håller mig på det fint under dagens gång.
Råkade av en slump komma över 300mg lyrika. Resultatet förvånande och tog måendet till en annan nivå. Nu ska jag prata ”romantik” på tinder å så småningom somna djupt.

mvh

Somna? Vad är det för hitte på? Tar ni dos och går och lägger er?
Citera
2021-11-11, 13:42
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coked-suitman

mvh

Jo den kombon har jag känt till ett tag, min och mina vänners favoritkombon. Är som att den tar bort det dåliga med tjacket och förstärker det positiva. Sen som du säger kan man sova på den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in