Citat:
Ursprungligen postat av
Engenberg
Någon annan som får "ändrad" syn på dag 2-3 och framåt? Svårt att beskriva men det är typ en väldigt lite ändrad palet av färger, men som är markvärd annorlunda. Hände inte först efter 2 års av bruk och återvänder till normalt när ruset har lagt sig.
Det med synen är helt vanligt.
Tänker om någon känner igen detta annars måste jag ha fått något problem för det är klart märkbart men inte så stor att man får panik, men mest för bryr mig inte så mkt om min hälsa och vanliga människor kanske hade fått det. Använder inte tjackdagligen utan köper en femma i månad som jag använder i streck, men gjort så i några år nu.
Mvh
Det är just detta som många tycker om.
Dag 2-3 blir man snurrig, man flyter mkt härligt med ett mera ”bäng” rus.
Jaha har jag varit där? Träffa jag dom?
Där också? .. man blir mera mellow/chill.
Hade man fått det ruset av amfetamin direkt, då hade jag varit totalt såld på substansen.
Tips testa rök cannabis, helvete vad skönt med-bäng på rätt sätt!
Och/slänga i dig lyrica/benso.
Där har du förbaskat mkt att testa när du är i skick de vill säga, ”bängheten” kmr väldigt olika, jag var fan känslig förr, 24h sen va jag där.
Lycka till din lycklige jäven!
Bästa som finns är att landa på opiater,
gärna långvariga, som meta/sub.
Gärna cb till som boostar opi som tusan och 5 dubblar flummigheten från tjoet som känns som sn helt annan men helt otrolig drog som gör en jävla nytta som det är nu.
Ibland har jag kört på upp igen för att inte somna från den där svår slagna mixen.
Detta kommer mina nästkommande dagar se ut, doserar metadon om typ 12-18h, lamor super hela dagen imorgon, finns ingen at att få heller, och såklart röka till och nån benso.
Körde mkt fentanyl förr till upp.
Där blir det ett jävla maraton om att fylla på med ladd till.
När man har Siri på 5min intervall, då mår
Man, 5min till Siri!
Har faktiskt hållit mig från dom flesta droger och onyttiga folk, hade en boll vitt liggande här, inte kört på 3v drygt.
Ingen opisttolerans heller.
Bara rökt lite, och legat på lagom dos benso. Försöker klipp mitt förhållande till alkohol. Snart första veckan helt utan!
Haha ursäkta ser nu att det inte var vad du frågade. Men låt gärna detta vara kvar.