2020-10-25, 00:32
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Kan man använda rakblad för att skrapa ur det sista kletet ur påsen, eller blir det bara massa plast iblandat? Kanske varmvatten och skölja ur för att sedan dricka med lite saft eller vafan som helst funkar bättre?
Citera
2020-10-25, 02:54
Medlem
Normalt att det tar upp till 90 minuter innan det kickar(ORALT)?

Är nojjig över att det är nått fel på varorna för detta är det bästa jag köpt
Citera
2020-10-25, 03:53
Medlem
Tangentriddarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorsLillaGosse
Kan man använda rakblad för att skrapa ur det sista kletet ur påsen, eller blir det bara massa plast iblandat? Kanske varmvatten och skölja ur för att sedan dricka med lite saft eller vafan som helst funkar bättre?

Jag hade skurit upp påsen och låtit det torka, sedan försiktigt skrapa ur det sista.

Citat:
Ursprungligen postat av betman123

90min ska det inte ta. Jag brukar räkna med 30-45min någonting.

Men sedan snortar jag främst.
Citera
2020-10-25, 06:17
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentriddaren
Jag hade skurit upp påsen och låtit det torka, sedan försiktigt skrapa ur det sista.

Påsen har redan gått sönder lite där zippen är, så det passar mig utmärkt. Låter den stå öppnad medans jag sover så har jag en liten dos att ta när jag vaknar för att slippa det värsta. Har absolut inte skött mig under detta race. Knappt käkat eller druckit och bara sovit någon timme på 6 dygn. För att inte förstöra effekten av tjoet så har inte tagit mina mediciner heller, förutom Lyrica, så jag har nog ett helvete framför mig.
Citera
2020-10-25, 07:05
Medlem
Tangentriddarens avatar
Citat:
Påsen har redan gått sönder lite där zippen är, så det passar mig utmärkt. Låter den stå öppnad medans jag sover så har jag en liten dos att ta när jag vaknar för att slippa det värsta. Har absolut inte skött mig under detta race. Knappt käkat eller druckit och bara sovit någon timme på 6 dygn. För att inte förstöra effekten av tjoet så har inte tagit mina mediciner heller, förutom Lyrica, så jag har nog ett helvete framför mig.

Glocken multivitamin brukar jag hinka i mig när jag pillar med droger, hjälper en del, särskilt om man inte känner för att käka. Sedan ett par mg alprazolam att landa på. Alkohol hjälper väl i värsta fall, men hjälper inte när systemet är stängt då det är söndag.

Finner det personligen inte givande att hålla på mer än två dygn, kickar dåligt och får hallisar, hör ljud och ser saker i ögonvrån ibland, särskilt om jag går över den gränsen.

Hade personligen införskaffat benso att landa på och ställt larm för att dricka något, typ multivitamindryck. Avtändningen är inte rolig när man hållit på så länge och särskilt inte när man inte skött det väl och/eller ha något att landa på.
Citera
2020-10-25, 07:18
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:

Har tagit vätske-ersättning då och då, tyvärr har jag absolut inge juice eller liknande. Benzo har jag gott om, mestadels xanor och ikto samt några oxascand. Bara det att jag absolut avskyr benzo och undviker det som pesten. Har inte haft några problem med hallisar/ljud osv. dock så känner jag av utsättningssymptom från mina antidep. Kan typ inte göra hastiga rörelser utan att det känns som att jag får en stöt genom hela kroppen och att det blixtrar till för ögonen, samt att tänderna typ "domnar bort" och det kliar inuti tänder utav helvete...
Hittade mer tjo nu, men det var väl på gott och ont.
Jag får ju bort AT:n som tur var, för jag frös och ångesten kom som på posten. Men nu lär jag väl inte sova på ett tag så jag skjuter ju bara upp det oundvikliga. Får ta och försöka sova bort skiten senare med hjälp av ikto och stilnoct. Har även ett par sub att ta, men vet inte om det funkar mot ATn? Har faktiskt inte testat sub/moffe mot det.
Citera
2020-10-25, 07:41
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123

Skulle säga som Tangentriddaren, men har märkt att det beror på om man käkat eller inte. Har märkt att man kan få rejält fördröjd samt sämre effekt på ruset om man tar precis efter att man ätit. Ska tydligen tas bäst upp i kroppen om man äter något ca. 4-5 timmar innan, alltså inte ta på tom mage eller efter att du nyss käkat. Sen är det viktigt med salt-halterna i kroppen för att få så bra effekt som möjligt samt lindra/stoppa AT, så vätske-ersättning, multi-vitaminer och magnesium är att rekommendera. Brukar själv trycka i mig en klase bananer, två tallrikar fil med rejält mycket socker och multi-vitamin någon timme innan jag börjar. Sen startar jag genom att både ta en lina och bomba, fyller på eftersom med att dra fler linor. Mestadels för att jag är för lat för att bomba mer än en gång...
Citera
2020-10-25, 07:59
Medlem
Tangentriddarens avatar
Citat:
Har tagit vätske-ersättning då och då, tyvärr har jag absolut inge juice eller liknande. Benzo har jag gott om, mestadels xanor och ikto samt några oxascand. Bara det att jag absolut avskyr benzo och undviker det som pesten. Har inte haft några problem med hallisar/ljud osv. dock så känner jag av utsättningssymptom från mina antidep. Kan typ inte göra hastiga rörelser utan att det känns som att jag får en stöt genom hela kroppen och att det blixtrar till för ögonen, samt att tänderna typ "domnar bort" och det kliar inuti tänder utav helvete...
Hittade mer tjo nu, men det var väl på gott och ont.
Jag får ju bort AT:n som tur var, för jag frös och ångesten kom som på posten. Men nu lär jag väl inte sova på ett tag så jag skjuter ju bara upp det oundvikliga. Får ta och försöka sova bort skiten senare med hjälp av ikto och stilnoct. Har även ett par sub att ta, men vet inte om det funkar mot ATn? Har faktiskt inte testat sub/moffe mot det.

Jorå, opioider, särskilt buprenorfin biter ganska bra på avtändningen har jag märkt. Har dock mer erfarenhet av benso, så hade slagit i mig ett par mg alprazolam och slocknat. Men är väl lite individuellt det där.
Citera
2020-10-25, 08:45
Medlem
ReichBeobachters avatar
Fick tag på ett gram crystal meth. Jsg undrar hur mycket av det man ska behöva röka? På nätet står det ju runt 20-40mg och det är väl däromkring jag kört men tycker inte det ger så mycket. Är ju ett jävla rökande om man ska röka mer än så, 40mg tar ju typ 10 min att få i sig? Visst känner jag effekt men ska man behöva röka så jävla mycket? Trodde det räckte med 4-5 bloss men det är nu järmare 10 bloff per 10 mg. Får bara ont i huvudet av skiten istället.
Någon van meth rökare som vet?

Som rökdon har jag en avlång glasburk ca 15mm diameter, 7cm lång och drar in röken med sugrörsliknande rör. Har ingen riktig pipa eller tunnare glas.
Citera
2020-10-25, 12:50
Medlem
st33rs avatar
Citat:

90min ska det inte ta. Jag brukar räkna med 30-45min någonting.

Men sedan snortar jag främst.
Tycker det värmer till och välmåendet börjar komma efter 10-15 minuter nånting.
Citera
2020-10-25, 17:19
Medlem
Tangentriddarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Tycker det värmer till och välmåendet börjar komma efter 10-15 minuter nånting.

Mycket möjligt, menar mer när man når full effekt.
Citera
2020-10-25, 22:40
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Jorå, opioider, särskilt buprenorfin biter ganska bra på avtändningen har jag märkt. Har dock mer erfarenhet av benso, så hade slagit i mig ett par mg alprazolam och slocknat. Men är väl lite individuellt det där.

Har tagit en bit sub för ett tag sen, och har inte tagit sub på typ 1.5 månader så det funkar ju ypperligt. Somnade nästan på en gång, och nu när jag vaknade var jag hungrig(!). Känner dock av lite ångest i bakgrunden, så funderar om man kan ta 1-2 mg xanor eller om det blir för mycket droger i systemet? Man ska väl helst inte blanda benzo med opiater i första början, och sen om man har amfetamin i kroppen... brukar inte blanda allt för mycket så vet inte om det är okej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in