Citat:
Ursprungligen postat av
balditroNN
Snabb fråga.
Hade tänkt ta lite tjack med polare, de har redan testat men jag har aldrig tagit tjack förut (bortsätt från min medicin (Elvanse 70mg)
Utöver elvansen tar jag SSRI medicin (Sertralin) som jag hörde kunde vara farlig att blanda med MDMA.
Nånting som ni tror skulle kunna gå snett eller borde det inte vara några större problem om jag testar lite?
Låt bli säger jag... Kan vara lite vad som helst i, och därigenom vara farligt... En polare som gick på antidepressiva kände av tjacket en kort stund, sedan gick det över och han betedde sig djävligt knepigt! Men det var efter att jag bjöd honom på meta dock... Visste inte att han käkade det.
Hej! En polare fick tag på något udda klet här i veckan. Utseende mässigt såg det snorgult ut, eller som en påse gult sagg. Luktar tjack. Torkar sakta (misstänker därmed att det är vatten i) när det torkat så blir det stenhårt, går inte att skrapa bort från talriken med kort, måste använda rakblad... Det blir hårda klumpar och extremt svårt att hacka till fint och skonsamt pulver. Det ser glittrigt ut när det torkat, liksom som om det blir glittrigt när man spacklar ut det på talriken, inte glittrigt som minimala diamanter, utan som ett blankt golv med typ regnbågsfärger i ytan... Djävligt klurigt att förklara...
När det kommer till effekten så smyger det sig på sakta och kickar aldrig riktigt(man mår fett bra dock) när man bombar det så ger det en rätt soft effekt, men inte alls som i snok med tanke på hur mycket mer man behöver. Tar en djävla tid att slå via bomb med. Man kan dock somna mycket lättare med bomb dock, man Münchar till och med!
Det påminner rätt mycket om meta... Men sist jag tog det så höll det mycket längre, fast då dog välmåendet efter typ 4h och följdes utav 12h helvetes at som inte gick att röka eller dricka bort! Gick ej att sova eller äta sist, nu går det likt då rätt dåligt.(om man snortar) En annan likhet är att kroppen känner sig bedövat välmående... På renare tjack eller typ standard så känner man sig mos, tom i magen och tom inombords efter en natts krök/ redigt intag. På detta så mår man bra och känner sig frisk. När Atn träder in så känner man sig fullkomligt trasig! Inälvorna värker som fan! Huvudet värker och jag har dragit på mig bihåle inflammation, slemhosta och feber tack vare det. Började med bihåle inflamtionen och blev sedan värre.
En annan observation som får mig att förknippa detta med meta är att när den sköna effekten har dalat efter X antal timmar så känner man hur man får at, men efter en stund så ligger man bara klarvaken, som om att det kickar in igen typ! Jag låg tex och sov efter att ha varit igång ett par dagar och jag efter typ 4h så vaknade jag stirrandes upp i taket och undrade hur fan jag inte kunde somna om trots direkta vodka klunkar och bonghits för att bekämpa det!
Något som jag märkt av ifrån detta likt meta är abstinensen! Man kan ju inte hålla fingrarna i styr och man exploderar så fort man blir irriterad!
Ett annat lustigt faktum är att man efter dagar utav intag fungerar på elvanse, i ganska små doser typ, 40mg(!) detta är inte möjligt på vanligt tjack! Inte heller i vanliga fall då jag har högre dos än så! Verkar som att jag fått ner toleransen de dagar jag varit utan medicin!
Vad tror ni att det kan vara? Någon som känner igen detta? Det kommer ifrån Gbg trakten.
Sorry om det blev oläsligt... Tog en hit med en bomb i magen och märkte någon gång precis i mitten hur jag "vaknade" ur dimman, men är fett rörig ändå... Lustigt hur dåligt man fokuserar på tjack i annat än fest sammanhang och liknande lol!