2016-05-11, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McBullz
Kommer inta amfetamin för första gången denna helgen och undrar hur mycket jag skall ta? Jag har tänkt att testa 0.1g på fredag efter jobbet ihop med några öl för att se hur jag reagerar på det. Jag skall ut på krogen sen på lördag kväll och är då nyfiken på om jag kan inta amfetamin igen? Om det nu är så att 0.1g är bra för mig, kan jag då ta 0.1 på lördagkväll och få samma effekt ihop med alkohol?

Kommer att bomba det i kapsel f.ö.

Tacksam för lite råd

Du kommer reagera precis som alla andra. Du blir social och glad, och fyllan släpper. Du kommer dock vara helt okej med att inte vara särskilt onykter, eftersom man mår bättre påtänd än full.
Citera
2016-05-12, 17:22
Medlem
Fick hem min leverans av amfetamin idag, eftersom jag är helt ny på detta så får ni här en bild av det:

http://www.anony.ws/image/J6cW

Jag undrar hur jag skall göra för att få det i pulverform, så jag kan bomba eller snorta det.

Mvh!
Citera
2016-05-12, 18:26
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Fick hem min leverans av amfetamin idag, eftersom jag är helt ny på detta så får ni här en bild av det:

http://www.anony.ws/image/J6cW

Jag undrar hur jag skall göra för att få det i pulverform, så jag kan bomba eller snorta det.

Mvh!

Hacka ut det på en tallrik och låt det luft torka.

Du kan förövrigt bomba det som det är om du inte orkar vänta på att det ska bli pulver.
Citera
2016-05-13, 11:56
Medlem
Snabb fråga.

Hade tänkt ta lite tjack med polare, de har redan testat men jag har aldrig tagit tjack förut (bortsätt från min medicin (Elvanse 70mg)

Utöver elvansen tar jag SSRI medicin (Sertralin) som jag hörde kunde vara farlig att blanda med MDMA.

Nånting som ni tror skulle kunna gå snett eller borde det inte vara några större problem om jag testar lite?
Citera
2016-05-13, 12:17
Medlem
SSRI är inga problem alls, så amfetamin påverkar noradrenalin och dopamin, inte serotonin.
Citera
2016-05-13, 12:38
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balditroNN
Snabb fråga.

Hade tänkt ta lite tjack med polare, de har redan testat men jag har aldrig tagit tjack förut (bortsätt från min medicin (Elvanse 70mg)

Utöver elvansen tar jag SSRI medicin (Sertralin) som jag hörde kunde vara farlig att blanda med MDMA.

Nånting som ni tror skulle kunna gå snett eller borde det inte vara några större problem om jag testar lite?
Låt bli säger jag... Kan vara lite vad som helst i, och därigenom vara farligt... En polare som gick på antidepressiva kände av tjacket en kort stund, sedan gick det över och han betedde sig djävligt knepigt! Men det var efter att jag bjöd honom på meta dock... Visste inte att han käkade det.

Hej! En polare fick tag på något udda klet här i veckan. Utseende mässigt såg det snorgult ut, eller som en påse gult sagg. Luktar tjack. Torkar sakta (misstänker därmed att det är vatten i) när det torkat så blir det stenhårt, går inte att skrapa bort från talriken med kort, måste använda rakblad... Det blir hårda klumpar och extremt svårt att hacka till fint och skonsamt pulver. Det ser glittrigt ut när det torkat, liksom som om det blir glittrigt när man spacklar ut det på talriken, inte glittrigt som minimala diamanter, utan som ett blankt golv med typ regnbågsfärger i ytan... Djävligt klurigt att förklara...

När det kommer till effekten så smyger det sig på sakta och kickar aldrig riktigt(man mår fett bra dock) när man bombar det så ger det en rätt soft effekt, men inte alls som i snok med tanke på hur mycket mer man behöver. Tar en djävla tid att slå via bomb med. Man kan dock somna mycket lättare med bomb dock, man Münchar till och med!

Det påminner rätt mycket om meta... Men sist jag tog det så höll det mycket längre, fast då dog välmåendet efter typ 4h och följdes utav 12h helvetes at som inte gick att röka eller dricka bort! Gick ej att sova eller äta sist, nu går det likt då rätt dåligt.(om man snortar) En annan likhet är att kroppen känner sig bedövat välmående... På renare tjack eller typ standard så känner man sig mos, tom i magen och tom inombords efter en natts krök/ redigt intag. På detta så mår man bra och känner sig frisk. När Atn träder in så känner man sig fullkomligt trasig! Inälvorna värker som fan! Huvudet värker och jag har dragit på mig bihåle inflammation, slemhosta och feber tack vare det. Började med bihåle inflamtionen och blev sedan värre.
En annan observation som får mig att förknippa detta med meta är att när den sköna effekten har dalat efter X antal timmar så känner man hur man får at, men efter en stund så ligger man bara klarvaken, som om att det kickar in igen typ! Jag låg tex och sov efter att ha varit igång ett par dagar och jag efter typ 4h så vaknade jag stirrandes upp i taket och undrade hur fan jag inte kunde somna om trots direkta vodka klunkar och bonghits för att bekämpa det!
Något som jag märkt av ifrån detta likt meta är abstinensen! Man kan ju inte hålla fingrarna i styr och man exploderar så fort man blir irriterad!

Ett annat lustigt faktum är att man efter dagar utav intag fungerar på elvanse, i ganska små doser typ, 40mg(!) detta är inte möjligt på vanligt tjack! Inte heller i vanliga fall då jag har högre dos än så! Verkar som att jag fått ner toleransen de dagar jag varit utan medicin!

Vad tror ni att det kan vara? Någon som känner igen detta? Det kommer ifrån Gbg trakten.
Sorry om det blev oläsligt... Tog en hit med en bomb i magen och märkte någon gång precis i mitten hur jag "vaknade" ur dimman, men är fett rörig ändå... Lustigt hur dåligt man fokuserar på tjack i annat än fest sammanhang och liknande lol!
Citera
2016-05-13, 12:59
Medlem
Kommer bomba tjack imorgon på krogen för första gången i mitt liv och undrar vad ni rekommenderar för dos? Vill bli social och glad gubbe men inte helt galen så folk undrar vad fan det är med mig.

187cm lång och väger 77kg om det är till er hjälp. Kommer inta mycket alkohol innan.
Citera
2016-05-13, 13:15
Medlem
Citat:
Kommer bomba tjack imorgon på krogen för första gången i mitt liv och undrar vad ni rekommenderar för dos? Vill bli social och glad gubbe men inte helt galen så folk undrar vad fan det är med mig.

187cm lång och väger 77kg om det är till er hjälp. Kommer inta mycket alkohol innan.

150mg.
Citera
2016-05-13, 16:26
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
150mg.

Agreed.

150-200mg kommer nog göra susen.

Har du erfarenhet av andra CS-droger?
T.ex. kokain, metylfenidat etc. Med erfarenhet menar jag att du har brukat det en del gånger, inte 2-3 liksom.

Om du har det så kan du nog skjutsa på lite mer typ 250-300.
Citera
2016-05-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Agreed.

150-200mg kommer nog göra susen.

Har du erfarenhet av andra CS-droger?
T.ex. kokain, metylfenidat etc. Med erfarenhet menar jag att du har brukat det en del gånger, inte 2-3 liksom.

Om du har det så kan du nog skjutsa på lite mer typ 250-300.

Har bara tagit metylfenidat ett antal gånger. Så jag håller mig till 150mg
Citera
2016-05-14, 17:54
Medlem
kom över några gubbar lite vaxigare modell, klumpigt och lite mjöligt, kan man låta påsen ligga öppen ett tag? eller finns de risk att tjacket blir sämre?
Citera
2016-05-15, 04:45
Medlem
Godmorgon!

Sitter här påtänd på ett rätt snällt Amfetamin, känns som det är övervägande andel dex-amf i det och verkar inte vara bankat med något som är psykoaktivt.

Hur som helst så har jag upplevt att när jag ska sova så är det mycket lättare att somna om jag tar en dos innan jag lägger mig istället för att låta ruset klinga av.

Även med bensodiazepiner somnar jag lättare under ruset än efter det . Min hypotes är att det handlar om att eftersom man mår bra och är ångest fri så slappnar man av lättare vilket är nyckel till sömn.

Det som gör mig fundersam är varför det är såhär rent vetenskapligt då jag bör ha högre nivåer av energi-givande signalsubstanser efter dosen som konsekvent BÖR göra det svårare att somna då.

Måste lägga till att desto större andel d-amf doset har desto mer är detta reellt

Vad beror detta på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in