2019-12-05, 22:54
Medlem
darkaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag har lite frågor om Amfetamin vid rektalt intag. Vore tacksam om jag kunde få lite seriösa svar

Funkar det att använda en sån där boll som man får med när man köper revaxör? Eller är det bättre att köpa en kanylpump?
En dum fråga men jag antar att det inte går att köpa en sådan pump en vanlig affär, eller?
Det vore ju jättepraktisk om det funkar med en revaxörboll! Är det någon som har provat det?

Jag har inte letat mycket, men biotillgängligheten måste ju vara väldigt hög?
Hur snabbt är påslaget?
Får man bättre rush/påslag än vid nasalt intag?

Jag har länge velat testa köra en rövpanna och nästa vecka tänkte jag göra det. Om jag nu får hem tjacket

Hoppas jag kan få några svar
Du bor väl på bussavstånd till Umeå? Vilket innebär att du kan gå med i den prestigefyllda sprutbytesklubben! Och få riktiga pumpar och annat smått och gott. (De vill se stickmärken, så ge mycket blod innan)
Citera
2019-12-06, 13:10
Medlem
KringExs avatar
Amfetamin är så underbart. Vad håller jag på med? tänker bara på tjack och vill ha det jämt! Jag är inte ens sugen på Subutex som jag tar varje dag. Men ikväll måste jag ta lite sub så jag inte blir sjuk.
Köpte ganska bra tjack igår. Sov inget. Tog en lina när jag steg upp. Jag tänkte inte ens på Subutex. Ska ta en lina till snart.

Om man är grymt sugen på tjack eller har fastnar i en ond spiral, hur bryter man det? Jag sitter och jagar en ny gubbe nu hela tiden. Jävla amfetamin!!! Men man mår ju så bra på det
Citera
2019-12-06, 15:48
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Amfetamin är så underbart. Vad håller jag på med? tänker bara på tjack och vill ha det jämt! Jag är inte ens sugen på Subutex som jag tar varje dag. Men ikväll måste jag ta lite sub så jag inte blir sjuk.
Köpte ganska bra tjack igår. Sov inget. Tog en lina när jag steg upp. Jag tänkte inte ens på Subutex. Ska ta en lina till snart.

Om man är grymt sugen på tjack eller har fastnar i en ond spiral, hur bryter man det? Jag sitter och jagar en ny gubbe nu hela tiden. Jävla amfetamin!!! Men man mår ju så bra på det
Ganska intressant för när jag för en 2 år sedan skulle lägga doset på vila ett tag så övergick jag i Subutex + PV i samma lösning och något mg Xanor eller två och det dödade mitt tjacksug totalt. Det jävliga med sub är ju att när jag först klev på det så räckte det med 0.5mg för att känna av det minus Xanor. Efter bara 1 månad låg jag på 4mg + 2mg Xanor för varje dos.

Jag har vart helt ren från amfetamin i snart 3 veckor nu. Körde ett långt race från midsommar till för 3 veckor sedan. Och jag konsumerade fan 510-520g amfetamin och 200g metamfetamin under den jävla perioden. Jag kunde gå och sova på doset. Jag munchade på det. När man har kommit till det stadiet så ska man hoppa av. Men amfetamin blir som värst och bäst när det intas IV.

Fan vad jag skriver ut masa strunt nu. Är kanske lite hemligt tjack sugen. Men iallafall! Subutex va perfekt för mig men bara idiotiskt att byta ut ett gift emot ett annat. Hoppas du hajar lite vad jag vill ha sagt. Tack och hej.
Citera
2019-12-06, 18:55
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Ganska intressant för när jag för en 2 år sedan skulle lägga doset på vila ett tag så övergick jag i Subutex + PV i samma lösning och något mg Xanor eller två och det dödade mitt tjacksug totalt. Det jävliga med sub är ju att när jag först klev på det så räckte det med 0.5mg för att känna av det minus Xanor. Efter bara 1 månad låg jag på 4mg + 2mg Xanor för varje dos.

Jag har vart helt ren från amfetamin i snart 3 veckor nu. Körde ett långt race från midsommar till för 3 veckor sedan. Och jag konsumerade fan 510-520g amfetamin och 200g metamfetamin under den jävla perioden. Jag kunde gå och sova på doset. Jag munchade på det. När man har kommit till det stadiet så ska man hoppa av. Men amfetamin blir som värst och bäst när det intas IV.

Fan vad jag skriver ut masa strunt nu. Är kanske lite hemligt tjack sugen. Men iallafall! Subutex va perfekt för mig men bara idiotiskt att byta ut ett gift emot ett annat. Hoppas du hajar lite vad jag vill ha sagt. Tack och hej.

Okej se på fan haha
Jag var nyss och köpte en halv gubbe Gött mos som fan... börjar kännas nu Tur att det finns Alprazolam och Buprenorfin till ikväll. Nästa vecka ska jag köpa tjack en gång men sen får det räcka. Det tär så mycket på mig. Sover eller äter inte osv....
Citera
2019-12-06, 19:03
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Okej se på fan haha
Jag var nyss och köpte en halv gubbe Gött mos som fan... börjar kännas nu Tur att det finns Alprazolam och Buprenorfin till ikväll. Nästa vecka ska jag köpa tjack en gång men sen får det räcka. Det tär så mycket på mig. Sover eller äter inte osv....
En halv gubbe? Det låter bisarrt. Vad gör man med en halv gubbe? Men du kanske nöjer dig med att ta en näsa? Själv ville jag jag ju sitta och stirra in i väggen efter jag slagigt i mig en sån rykare att man nästan spyr och ögonen slår ihop.
Citera
2019-12-06, 20:17
Medlem
Citat:
En halv gubbe? Det låter bisarrt. Vad gör man med en halv gubbe? Men du kanske nöjer dig med att ta en näsa? Själv ville jag jag ju sitta och stirra in i väggen efter jag slagigt i mig en sån rykare att man nästan spyr och ögonen slår ihop.

Haha, det låter som nåt det! Har själv väldigt liten erfarenhet av tjack men körde ett litet race för några dagar sedan, mest för att utvärdera vilket effekt det har på mig då jag vill använda det vid ett storslaget festtillfälle i början på nästa år.

En fråga till er rutinerade tjoare, denna gången körde jag affet helt rent men om man dricker säg en fem bira innan, blir ruset på något sätt annorlunda och i så fall bättre eller sämre?

Sen antar jag det är lättare att få AT om jag dricker alkohol också? Slapp AT helt nu denna gången.
Citera
2019-12-06, 20:43
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Haha, det låter som nåt det! Har själv väldigt liten erfarenhet av tjack men körde ett litet race för några dagar sedan, mest för att utvärdera vilket effekt det har på mig då jag vill använda det vid ett storslaget festtillfälle i början på nästa år.

En fråga till er rutinerade tjoare, denna gången körde jag affet helt rent men om man dricker säg en fem bira innan, blir ruset på något sätt annorlunda och i så fall bättre eller sämre?

Sen antar jag det är lättare att få AT om jag dricker alkohol också? Slapp AT helt nu denna gången.
Hur ska du ta det är min fråga? Avtändningar får man när man är relativt färsk på amfetamin och finns inte på världskartan när man är van med det. Men ju bättre du sköter mat, vatten m.m ju mindre kommer du känna av någon avtändning. Att dricka samtidigt är ganska så onödigt då amfetamin dödar alkoholeffekten. Men dricker du för att inte bli full så kan jag rekommendera rom. Fyfan vad jag kunde bälja i mig rom och rom och cola till. Men då för just smakens skull.
Citera
2019-12-07, 01:36
Medlem
Citat:
Hur ska du ta det är min fråga? Avtändningar får man när man är relativt färsk på amfetamin och finns inte på världskartan när man är van med det. Men ju bättre du sköter mat, vatten m.m ju mindre kommer du känna av någon avtändning. Att dricka samtidigt är ganska så onödigt då amfetamin dödar alkoholeffekten. Men dricker du för att inte bli full så kan jag rekommendera rom. Fyfan vad jag kunde bälja i mig rom och rom och cola till. Men då för just smakens skull.

Nasalt eller möjligtvis rövpanna. Körde båda varianterna nu denna ggn och vad jag förstår är upptaget mkt bättre på det sistnämnda. Jag såg till att dricka och äta ordentligt under ruset vilket var svårt men tvingade mig för att se om jag kunde slippa AT vilket jag gjorde helt och hållet. Har också hört att man blir typ nykter om man tar efter man druckit. Tänkte mest kolla om man märker nån förändring alls i själva amfetaminruset. Tänkte mest dricka för den sociala biten och för att det är gott, inga mängder. Men antar att jag får fylla på med annan vätska desto bättre i så fall.
Citera
2019-12-07, 06:02
Medlem
serblovinhimselfs avatar
Citat:
Jag är van vid det heliga tjacket, men är detta sant 100% med avtändningarna o att dess blir lindrigare? För vad skiljer amfetaminet från övrigt knark som ger AT, nyfiken som fan på detta!
Citera
2019-12-07, 09:28
Medlem
Lyckas aldrig dra upp något i näsan utan att det hamnar i halsen och får mig att hosta som fan, eller att det droppar som bara helvete i halsen efteråt. Andas in så det knappt kommer upp men liktfan får man en hostattack! Prövat olika sedlar, rör, olika vinklar, att dra hårt eller mjukt... Alltså, vad fan gör jag fel egentligen? Är man helt enkelt vekling?
Citera
2019-12-07, 09:36
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Okej se på fan haha
Förr i tiden när jag tog dos så misskötte jag mig något enormt med sömn och kost. Och som du säger det tär på en! Mådde någe fruktansvärt dåligt både fysiskt och psykiskt när jag klev av, och märkte kanske efter en vecka med väldigt lite sömn och mat att man kunde spänna skärpet ett extra snäpp då man legat på ett grovt kaloriunderskott.

Nu däremot har jag insett värdet med att få i sig tillräckligt med näring, vatten, vitaminer och sömn. Det är lätt att glömma bort kosten när man snöar in sig på saker, men att sätta ett alarm brukar funka. Samt att man helt enkelt måste lära sig att tvinga i sig maten trots avsaknaden av aptit. Har man tagit sin sista dutt lite allt för sent och har svårt att sova så hjälper det faktiskt att ligga ner, blunda och bara vila i några timmar.

Detta resulterar i att jag knappt har någon märkvärdig avtändning alls längre, påverkar även hur man mår flera dagar framöver. Det förutsatt att tjacket är rent och det inte slagits ut med en massa annat skit som kommer bita en i röven.
Senast redigerad av Fluson 2019-12-07 kl. 09:38.
Citera
2019-12-07, 11:12
Medlem
Onödigt nojjinlägg, kan tas bort
Senast redigerad av popcronojuice 2019-12-07 kl. 12:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in