Citat:
Ursprungligen postat av
KringEx
Okej se på fan haha

Jag var nyss och köpte en halv gubbe

Gött mos som fan... börjar kännas nu

Tur att det finns Alprazolam och Buprenorfin till ikväll. Nästa vecka ska jag köpa tjack en gång men sen får det räcka. Det tär så mycket på mig. Sover eller äter inte osv....
Förr i tiden när jag tog dos så misskötte jag mig något enormt med sömn och kost. Och som du säger det tär på en! Mådde någe fruktansvärt dåligt både fysiskt och psykiskt när jag klev av, och märkte kanske efter en vecka med väldigt lite sömn och mat att man kunde spänna skärpet ett extra snäpp då man legat på ett grovt kaloriunderskott.
Nu däremot har jag insett värdet med att få i sig tillräckligt med näring, vatten, vitaminer och sömn. Det är lätt att glömma bort kosten när man snöar in sig på saker, men att sätta ett alarm brukar funka. Samt att man helt enkelt måste lära sig att tvinga i sig maten trots avsaknaden av aptit. Har man tagit sin sista dutt lite allt för sent och har svårt att sova så hjälper det faktiskt att ligga ner, blunda och bara vila i några timmar.
Detta resulterar i att jag knappt har någon märkvärdig avtändning alls längre, påverkar även hur man mår flera dagar framöver. Det förutsatt att tjacket är rent och det inte slagits ut med en massa annat skit som kommer bita en i röven.