Citat:

Ursprungligen postat av 
Fluson

Förr i tiden när jag tog dos så misskötte jag mig något enormt med sömn och kost. Och som du säger det tär på en! Mådde någe fruktansvärt dåligt både fysiskt och psykiskt när jag klev av, och märkte kanske efter en vecka med väldigt lite sömn och mat att man kunde spänna skärpet ett extra snäpp då man legat på ett grovt kaloriunderskott. 
Nu däremot har jag insett värdet med att få i sig tillräckligt med näring, vatten, vitaminer och sömn. Det är lätt att glömma bort kosten när man snöar in sig på saker, men att sätta ett alarm brukar funka. Samt att man helt enkelt måste lära sig att tvinga i sig maten trots avsaknaden av aptit. Har man tagit sin sista dutt lite allt för sent och har svårt att sova så hjälper det faktiskt att ligga ner, blunda och bara vila i några timmar. 
Detta resulterar i att jag knappt har någon märkvärdig avtändning alls längre, påverkar även hur man mår flera dagar framöver. Det förutsatt att tjacket är rent och det inte slagits ut med en massa annat skit som kommer bita en i röven.

Det stämmer nog bra det du skriver att om man sköter kost, sömn och dricker mycket vatten + kanske något vitamintillskott. Jag är väl medveten om allt det där men när jag väl fått i mig en dos så både glömmer jag och skiter fullständigt i att äta och sova 

Lite vatten brukar jag få i mig och någon öl. Man har ju inte "tid" att äta.
Jag testade äta en gång när jag var ganska påverkad (en liten barnportion), Det gick inte. Några enstaka tuggor fick jag i mig och sen gav jag upp. 
Men efter 2 dagars race så slängde jag i mig 2 mg Buprenorfin, 300 mg Lyrica och 7 st Alprazolam 1 mg.. Blev människa ganska snabbt igen och sov sju underbara timmar!
Så nu mår jag jättebra 

Men jag tar inte tjack så ofta, fast det är den drog jag tycker allra bäst om. Nästan alla mina pengar går till Buprenorfin eftersom att jag är fast i det sedan många år tillbaka.
Jag får se hur det blir till nästa vecka med tjacket. Jag har beställt lite Hasch och skulle få med ett gratis sample på Amfetamin och det måste ju såklart testas!