2019-06-10, 20:10
Medlem
Lucky-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
Nja, eller det beror på vad du menar med waste. Gör du som du sa så är det ju bara som att bomba samma mängd. Blir ingen skillnad. Däremot tycker jag personligen att det är waste att äta tjack då eftersom att upptagningsförmågan av tjacket är mycket sämre i magen, än tex snorta där bara lite går till spillo. Eller varför inte rövpanna eller IV, där i princip ingenting går till spillo.
Min näsa är helt förstört så jag snortar inte längre men rektalt har jag funderat på att testa men jag är helt enkelt för lat att köpa och ta reda hur sen så nojjar jag också lite av ifall jag inte får det helt rent och får hepatit i arslet.
Citera
2019-06-10, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
För att tjack kommer i många olika färger och former. Inget konstigt om det är rosa.
Tack för svar
Citera
2019-06-10, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppen111
Tack för svar
Då äre bara tuta och köra då? 😀
Citera
2019-06-10, 22:17
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppen111
Då äre bara tuta och köra då? 😀

Kör hårt och glöm inte bort att äta!
Citera
2019-06-10, 22:29
Medlem
Citat:
Kör hårt och glöm inte bort att äta!
Tack! Nejdå jag har både drickyoghurt och massa annat till hands, tack!
Citera
2019-06-10, 23:06
Bannlyst
Tjackat över helgen, har ätit, dock kanske inte sovit direkt mycket men nu har jag fått sjuka skakningar i händerna. Har inte varit med om detta innan. Något man borde ha koll på och finns det nåt man kan göra för att dämpa det lite? Fingrarna hoppar liksom nu när jag skriver på tangentbordet.
Citera
2019-06-10, 23:12
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Tjackat över helgen, har ätit, dock kanske inte sovit direkt mycket men nu har jag fått sjuka skakningar i händerna. Har inte varit med om detta innan. Något man borde ha koll på och finns det nåt man kan göra för att dämpa det lite? Fingrarna hoppar liksom nu när jag skriver på tangentbordet.

Magnesium! Se till att få i dig ordentligt med magnesium, hjälper väldigt mycket mot muskelspänningar som lätt uppstår pga tjack. Drick mycket vatten och näringsrik mat, frukt och grönsaker, ta gärna en kopp grönt te. Ett varmt bad eller värmekudde kan även hjälpa musklerna att slappna av. I värsta fall hjälper även bens för att kunna varva ner efter ruset. Och sen naturligtvis sömn och vila, även om du inte somnar så hjälper du kroppen att återhämta sig genom att bara ligga i sängen, blunda och försöka sova (dvs inte titta på tv, lyssna på podd eller hålla på med mobilen)
Citera
2019-06-11, 06:38
Medlem
Crazefangs avatar
Får man obankat så ska man alltid, alltid banka det med dextropur just för att effekten blir skönare men också att det går ut snabbare i blodet tillsammans med dextrot det är därför jag endast använder det.

Helt ärligt. F**k andra saker som effedrin, kreatin.

Rätta mig om jag har fel här med att banka ut:

Effedin - Värme skjuts
Kreatin - ????
Dextro - Snabbare och intensivare skjuts
Citera
2019-06-11, 09:07
Bannlyst
Citat:
Magnesium! Se till att få i dig ordentligt med magnesium, hjälper väldigt mycket mot muskelspänningar som lätt uppstår pga tjack. Drick mycket vatten och näringsrik mat, frukt och grönsaker, ta gärna en kopp grönt te. Ett varmt bad eller värmekudde kan även hjälpa musklerna att slappna av. I värsta fall hjälper även bens för att kunna varva ner efter ruset. Och sen naturligtvis sömn och vila, även om du inte somnar så hjälper du kroppen att återhämta sig genom att bara ligga i sängen, blunda och försöka sova (dvs inte titta på tv, lyssna på podd eller hålla på med mobilen)

Tackar för ett bra svar. Lyckades sova lite inatt och ska köpa magnesium idag. Dum fråga kanske men börjar det verka efter intag eller måste man ta det någon vecka? Har du eller någon annan här tips på nåt bra tillskott?
Citera
2019-06-13, 22:41
Medlem
En fråga.
Jag har en liten mindre "bomb" max en 0.3 säger vi. 0.2 kanske.
Jag har bombat innan, en liten papperstuss och svälja. Men jag klarar inte av det längre. Alltså att svälja papper. Så min enkla fråga är, om man inte vill sniffa upp det - kan man helt sonika strö ut det i ett ölglas eller en läsk eller liknande?
Citera
2019-06-13, 23:08
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
En fråga.
Jag har en liten mindre "bomb" max en 0.3 säger vi. 0.2 kanske.
Jag har bombat innan, en liten papperstuss och svälja. Men jag klarar inte av det längre. Alltså att svälja papper. Så min enkla fråga är, om man inte vill sniffa upp det - kan man helt sonika strö ut det i ett ölglas eller en läsk eller liknande?

Ja, du kan lika väl hälla det i önskad dryck/mat/smoothie eller liknande och det kommer intas på ungefär samma sätt som om du svalt en tuss papper. Det är ingen fara att göra vid enstaka tillfälle men tänk på att det fräter på tänderna oerhört mycket så rekommenderar inte att göra ofta
Citera
2019-06-13, 23:23
Medlem
Citat:
Ja, du kan lika väl hälla det i önskad dryck/mat/smoothie eller liknande och det kommer intas på ungefär samma sätt som om du svalt en tuss papper. Det är ingen fara att göra vid enstaka tillfälle men tänk på att det fräter på tänderna oerhört mycket så rekommenderar inte att göra ofta

Så det blir exakt samma sak som om jag hade bombat det då?
Tack för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in