Citat:
Ursprungligen postat av
corruptedweed
Samma skit har cirkulerat i ett par månader där jag bor. Räcker med en dos, när det går ur ligger man i fosterställning och stor grinar.
Förstår att folk hatar tjack när de prövar och får nått liknande.
I lördags bombade jag 0.3~ av riktig tuggummi-liknande amfetamin, det kändes bra och man blev lite stel i ansiktsuttryck e.t.c.
Tydliga rysningar och pirr som går genom kroppen, tydlig AT där man inte mår dåligt direkt men det suger lite emellanåt.
Ungefär när detta braiga tjack har lagt sig, så testar jag snorta en 0.2 av något annat (hoppades på samma).
Från att knappt ha några "käkspänningar" bara lite fippel med tungan på vanligt tjack, så kommer detta som man ticsar sönder käften på flera dagar efteråt.
Ett väldigt jämt och vaket tillstånd där jag faktiskt mådde bra, var rädd att mina serotonin-nivåer skulle facka för jag mådde bra konstant, fast helt utan pirrningar o dippningar.
Nu är det över blev inte ens AT på det (så lite) men har råkat ut för detta tidigare också, wtf.
Jävla kuk-marknad med tvivelaktiga produkter, denna gång gick det bra men man vågar inte chansa längre.
Vad handlar det om för substanser egentligen, är det någon annan form av amfetamin eller meta lr wat?