2015-07-13, 16:41
Medlem
mendokusais avatar
Hur pass hållbart är tjack? har haft ett vacuumpackat paket legat i över drygt ett år nu i ett källarutrymme, det är av pasta typen om det har någon betydelse. Går det bra att konsumera ändå? kan jag förvänta mig att det tappat i potens?
Citera
2015-07-13, 17:09
Om ett par dagar framåt kommer jag ha möjligheten att knulla på tjack.

Min fråga är om jag bör knulla när jag är som mest maxad eller om jag borde börja knulla när tjacket börjar dala nedåt istället. Har hört folk säga att sex på tjack är som allra bäst när ATn klingat in, eller åtminstone när ruset börjar avta. Samma sak har jag känt när jag har tjackrunkat, då är jag alltid som mest kåtast när ATn börjar närma sig.
Citera
2015-07-13, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mendokusai
Hur pass hållbart är tjack? har haft ett vacuumpackat paket legat i över drygt ett år nu i ett källarutrymme, det är av pasta typen om det har någon betydelse. Går det bra att konsumera ändå? kan jag förvänta mig att det tappat i potens?

Det kan ha tappat lite i potens, men om du, som du säger, haft det i ett källarutrymme, så är det bara att köra på.. Kanske har tappat 5-10%.

Mvh
Citera
2015-07-13, 18:35
Medlem
CHI9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Om ett par dagar framåt kommer jag ha möjligheten att knulla på tjack.

Min fråga är om jag bör knulla när jag är som mest maxad eller om jag borde börja knulla när tjacket börjar dala nedåt istället. Har hört folk säga att sex på tjack är som allra bäst när ATn klingat in, eller åtminstone när ruset börjar avta. Samma sak har jag känt när jag har tjackrunkat, då är jag alltid som mest kåtast när ATn börjar närma sig.

Gör det senare, när du är som mest maxad så ska du stå på dansgolvet och knuffa folk. Eller kedjeröka och inte låta en jävel prata förutom du. Eller vara ute och promenera och tro att alla jagar dig.
Sen istället för att ligga i soffan och ha ångest för den kommande ATn, så avslutar du på topp och knullar i flera timmar. Efter du kommit kommer avtändningen dala för varje timme, eftersom du knullat dig förbi det värsta.
Sen hitta lite bra indica för att ta dig förbi den resterande avtändningen en naturlig väg, istället för massa benzo och shit.
Men endorfinerna du får från att ha sex hjälper ju definitivt mot AT också. Endorfiner är väl trotts allt den bästa medicinen mot nästan allt?
Citera
2015-07-13, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Har blandat subutex och amfetamin, och det är en mycket trevlig blandning, så Meta borde också vara det tycker jag.

Kör på du är mitt tips

Drog nog för mycket.. Haft hjärtklappning hela dagen + att jag blev skitseg Men tror det sista beror på adhd'n
Citera
2015-07-15, 15:44
Medlem
FashionMonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corruptedweed
Samma skit har cirkulerat i ett par månader där jag bor. Räcker med en dos, när det går ur ligger man i fosterställning och stor grinar.

Förstår att folk hatar tjack när de prövar och får nått liknande.

I lördags bombade jag 0.3~ av riktig tuggummi-liknande amfetamin, det kändes bra och man blev lite stel i ansiktsuttryck e.t.c.
Tydliga rysningar och pirr som går genom kroppen, tydlig AT där man inte mår dåligt direkt men det suger lite emellanåt.

Ungefär när detta braiga tjack har lagt sig, så testar jag snorta en 0.2 av något annat (hoppades på samma).
Från att knappt ha några "käkspänningar" bara lite fippel med tungan på vanligt tjack, så kommer detta som man ticsar sönder käften på flera dagar efteråt.
Ett väldigt jämt och vaket tillstånd där jag faktiskt mådde bra, var rädd att mina serotonin-nivåer skulle facka för jag mådde bra konstant, fast helt utan pirrningar o dippningar.
Nu är det över blev inte ens AT på det (så lite) men har råkat ut för detta tidigare också, wtf.

Jävla kuk-marknad med tvivelaktiga produkter, denna gång gick det bra men man vågar inte chansa längre.
Vad handlar det om för substanser egentligen, är det någon annan form av amfetamin eller meta lr wat?
Citera
2015-07-16, 12:40
Medlem
stopthekillings avatar
Hur länge kan en AT vara? Tog mycket bra tjack över helgen, känner dock fortfarande av trötthet, ångest, lite depression, minskad aptit, sömnsvårigheter etc. Hur länge kan det vara? Är det ens normalt att ha det så många dagar?
Citera
2015-07-20, 13:53
Medlem
wasabi84s avatar
Jag flippar snart ut.
Jag får olika effekt varje gång. Det kan tom vara av samma batch. (samma problem med cola). Jag har inte adhd..

Jag håller på som en galning att hitta lösningen, intagit på alla sätt förutom IV. Provat med alkohol, utan...ändrat dos... Men tom 1g på en gång vill sig inte ibland.

Så tänkte jag på mat.... Jag äter inte mycket, ibland inget i perioder... Kan det vara därför effekten varierar eller blir kass?
Jag hade velat se källa eller någon som IRL upplevt att när de började äta mer så fick de ut mer...

Alltså jag vill ha konkret exempel på att det är relevant...
Citera
2015-07-20, 22:25
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
Jag flippar snart ut.
Jag får olika effekt varje gång. Det kan tom vara av samma batch. (samma problem med cola). Jag har inte adhd..

Jag håller på som en galning att hitta lösningen, intagit på alla sätt förutom IV. Provat med alkohol, utan...ändrat dos... Men tom 1g på en gång vill sig inte ibland.

Så tänkte jag på mat.... Jag äter inte mycket, ibland inget i perioder... Kan det vara därför effekten varierar eller blir kass?
Jag hade velat se källa eller någon som IRL upplevt att när de började äta mer så fick de ut mer...

Alltså jag vill ha konkret exempel på att det är relevant...
Ja, lite mat/energi gör väldigt mycket för ruset. Ibland kan man ju t.om nästan känna rysningar i hårbotten när man är mitt i maten Så ät så ofta du kan, de behöver inte vara mycket men lite kalorier och vitaminer gör gött för dig, både rusmässigt och fysiskt.
Citera
2015-07-20, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Ja, lite mat/energi gör väldigt mycket för ruset. Ibland kan man ju t.om nästan känna rysningar i hårbotten när man är mitt i maten Så ät så ofta du kan, de behöver inte vara mycket men lite kalorier och vitaminer gör gött för dig, både rusmässigt och fysiskt.
Ja det gäller ju alla substanser o är eg ganska självklart, är man dränerad på energi så har inte kroppen någon möjlighet att ge det gensvaret (energi, eufori) som man strävar efter.. Har du ingen aptit försök ändå vinnlägga dig om att äta ofta o lite, gärna födoämnen rika på energi och essentiella vitaminer, mineraler o fetter, det måste finnas något att hämta energin från sas.. Du kan inte köra en bil utan bränsle right?
Citera
2015-07-20, 23:43
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljpuddingen
Ja det gäller ju alla substanser o är eg ganska självklart, är man dränerad på energi så har inte kroppen någon möjlighet att ge det gensvaret (energi, eufori) som man strävar efter.. Har du ingen aptit försök ändå vinnlägga dig om att äta ofta o lite, gärna födoämnen rika på energi och essentiella vitaminer, mineraler o fetter, det måste finnas något att hämta energin från sas.. Du kan inte köra en bil utan bränsle right?
Nu va de ju dock inte jag som undrade hur de va med mat och effekt på substansen.
Citera
2015-07-22, 14:12
Bannlyst
Hur är det om man har sedan tidigare ett konstaterat magsår och att bomba tjack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in