2019-06-05, 19:11
Medlem
Domlens avatar
Tjena

Har idag tagit ca 200-300 mg tjack på ungefär 4.5 timmar. Har nu lite svårt att pissa och gör lite ont i kuken efteråt. Nån annan som varit med om det?
Citera
2019-06-05, 20:19
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domlen
Tjena

Har idag tagit ca 200-300 mg tjack på ungefär 4.5 timmar. Har nu lite svårt att pissa och gör lite ont i kuken efteråt. Nån annan som varit med om det?
Absolut, kan tycka att såna fenomen är rätt standard på tjack. Har iaf hänt mig många gånger och jag lever och mår bra, så de är med största sannolikhet inget att vara orolig över.
Citera
2019-06-05, 21:10
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Tjena

Tjack är ju vätskedrivande, är vanligt för vissa att kissa mycket i början av ruset. Jag själv är en av dessa personer, men efter några timmar brukar jag ofta få sjukt svårt att kissa, kan sitta i timmar och kommer knappt något alls. Får även ofta lite ont i fiffin när jag försöker kissa, kan säkert bli så om man kissar mycket och torkar sig att slemhinnorna blir irriterande, är ju naturligtvis olika för killar och tjejer men man har ju slemhinna på ollonet också så kan säkert bli irriterat eller "stört" på något sätt där också
Citera
2019-06-07, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Tjack är ju vätskedrivande, är vanligt för vissa att kissa mycket i början av ruset. Jag själv är en av dessa personer, men efter några timmar brukar jag ofta få sjukt svårt att kissa, kan sitta i timmar och kommer knappt något alls. Får även ofta lite ont i fiffin när jag försöker kissa, kan säkert bli så om man kissar mycket och torkar sig att slemhinnorna blir irriterande, är ju naturligtvis olika för killar och tjejer men man har ju slemhinna på ollonet också så kan säkert bli irriterat eller "stört" på något sätt där också

Det är samma för killar, men sjukt orättvis att ni fortfarande blir våta medan vi män utan blå piller blir tandpetare
Citera
2019-06-08, 13:09
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Tjena

Du behöver inte vara orolig. ”Tjackballe” eller ”Tjackkuk” är ett fenomen som många tjackare erfarar under sitt knarkande av centralstimulerande narkotikapreparat. Det innebär att blodkärlen i penis drar ihop sig, och därmed försvåras urinrörets förmåga att släppa igenom och kasta vatten.
Citera
2019-06-09, 18:08
Medlem
Ni som kör IV. Har hört att bland det första som händer är att man får tjacksmak i hela munnen, hur länge håller denna i sig? Hatar verkligen smaken av tjo.
Citera
2019-06-09, 19:40
Medlem
darkaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dejection
Ni som kör IV. Har hört att bland det första som händer är att man får tjacksmak i hela munnen, hur länge håller denna i sig? Hatar verkligen smaken av tjo.
Några sekunder typ svårt att säga, beror på dos osv. Inget tjack är det samma likt och det samma gäller smaken också iom iv mycket beror ju på banket och annat jag har t.ex känt en lätt klorhexidin smak ett par ggr och det är ju mitt fel. Smaken är inte heller hur tjack smakar ifall du äter lite eller slickar i dig en spilld koncentrerad lösning eller så.
Citera
2019-06-09, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkaim
Några sekunder typ svårt att säga, beror på dos osv. Inget tjack är det samma likt och det samma gäller smaken också iom iv mycket beror ju på banket och annat jag har t.ex känt en lätt klorhexidin smak ett par ggr och det är ju mitt fel. Smaken är inte heller hur tjack smakar ifall du äter lite eller slickar i dig en spilld koncentrerad lösning eller så.
Okej tack för svar! Är det sant att man blir sänkt i början typ, hur känns första ljungfrupannan och hur länge håller den i sig dom första gångerna? En vän ska sätta en panna på mig 0,1, beställer det via darknet och det är nästan så rent det kan bli enligt egen och andras erfarenhet. Förlorade inte alls mycket trots acetontvätt och enligt min polare så bör man blanda i lite dextro i och med att druvsockret gör så tjoet kommer ut i blodet snabbare, vilket jag känt skillnad på när jag snortat rent och senare lagt i typ 0,2 dextro i en 1a.
Citera
2019-06-09, 20:35
Medlem
Lucky-Mans avatar
Vill smälta ned tjack och hälla det i en kopp med likör och kaffe. Är det waste eller inte?
Citera
2019-06-10, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky-Man
Vill smälta ned tjack och hälla det i en kopp med likör och kaffe. Är det waste eller inte?

Nja, eller det beror på vad du menar med waste. Gör du som du sa så är det ju bara som att bomba samma mängd. Blir ingen skillnad. Däremot tycker jag personligen att det är waste att äta tjack då eftersom att upptagningsförmågan av tjacket är mycket sämre i magen, än tex snorta där bara lite går till spillo. Eller varför inte rövpanna eller IV, där i princip ingenting går till spillo.
Citera
2019-06-10, 16:16
Medlem
Nån som vet varför mitt tjack är åt rosa hållet?
Citera
2019-06-10, 17:55
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppen111
Nån som vet varför mitt tjack är åt rosa hållet?

För att tjack kommer i många olika färger och former. Inget konstigt om det är rosa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in