2018-08-30, 09:37
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spionkillen
Hur stor dos behövs för att framkalla någon substantiell och ren eufori? Vill minnas att jag läst att det ska kräva höga doser, men vad innebär egentligen "höga" doser? Har någon här upplevt nämnvärd eufori på så lite som 30 mg nasalt? Vad är er dos för önskvärda effekter, och hur skiljer sig effekter mellan olika doseringar?

Vissa krävs det liten dos för och andra stor dos. Testa dig fram, nästan omöjligt att svara på
Citera
2018-08-30, 11:33
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Hur stor dos behövs för att framkalla någon substantiell och ren eufori? Vill minnas att jag läst att det ska kräva höga doser, men vad innebär egentligen "höga" doser? Har någon här upplevt nämnvärd eufori på så lite som 30 mg nasalt? Vad är er dos för önskvärda effekter, och hur skiljer sig effekter mellan olika doseringar?

Hur långt är ett snöre?
Citera
2018-08-30, 12:00
Medlem
Citat:

Ja för mig en 0.5a iv så kör på det, det kommer ju hur som fungera för dig.
Citera
2018-08-30, 12:07
Medlem
-charliesheens avatar
Har intagit tjack måndag, kokain tisdag, tjack igår och idag, klantigt nog. Jag ska imorgon vara med i en amatörturnering, det är korta matcher och inte fullt allvar. Vill egentligen inte spela påverkad, men energin kommer väl antagligen vara noll. Hur skulle ni gjort? Funderar på att smådosera under dagen
Citera
2018-08-30, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Har intagit tjack måndag, kokain tisdag, tjack igår och idag, klantigt nog. Jag ska imorgon vara med i en amatörturnering, det är korta matcher och inte fullt allvar. Vill egentligen inte spela påverkad, men energin kommer väl antagligen vara noll. Hur skulle ni gjort? Funderar på att smådosera under dagen
Jag hade köpt mer tjack och stannat hemma.
Citera
2018-08-30, 20:37
Medlem
Citat:

Tjack är väldigt energidränerande, speciellt om du inte har någonting att landa på. Det låter som att du inte är i skick att utföra något fysiskt under en längre tid, och tar du något för att landa på nu kommer du vara moshig i huvudet imorgon. Jag skulle skyllt på sjukdom och stannat hemma.
Citera
2018-08-30, 22:33
Medlem
Mulle-Meths avatar
Citat:

En amatörturnering i vad? Jag tror åtminstone inte att fysisk ansträngning är optimalt för tillfället, tänk på hjärtat!
Citera
2018-08-30, 22:34
Medlem
ex69-dtrs avatar
Hej!

Har fått tag i nått skumt tjack, det kom som glittrig pasta och torkade relativt fort på en tallrik, kritvitt och luktar som det ska fast något mindre än väntat.
Väldigt cleant rus men när man snortar det så får man en konstig känsla i näsan/gommen. Det känns "kallt" "mintigt" som när man snortar ketamin.

Någon som vet vad det kan vara bankat med? Någon RC kanske?
Citera
2018-08-31, 01:15
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Hej!

Har fått tag i nått skumt tjack, det kom som glittrig pasta och torkade relativt fort på en tallrik, kritvitt och luktar som det ska fast något mindre än väntat.
Väldigt cleant rus men när man snortar det så får man en konstig känsla i näsan/gommen. Det känns "kallt" "mintigt" som när man snortar ketamin.

Någon som vet vad det kan vara bankat med? Någon RC kanske?

Skulle inte förvåna mig om rätt mkt tjack blivit bankat med RCs, eftersom när det blir olagligt kastar dom det inte, tro mig. Men har ju funnits mkt fina "amfetaminer, som 2FA 2FMA 3FA och väldigt många därtill för att inte tala om alla ketagoner, nej det finns väldigt mkt som har kommit genom åren och tror jag har provat iaf 95% av allt kanske runt 100+? Ingen aning många år har gått sen RCs började flöda, redan 2003 fanns det väl någon riktigt stark hallucination 2ce/cb? hmm minns inte...

Men testa lös det i vatten, och se ifall det delar sig på något sätt.

Sen måste jag fråga, vad gör det för skillnad? märker du inget märkvädigt utöver det vanliga så skulle inte jag oroa mig. Trevlig natt. mitt tjosan är med lite konstigt, och löser sig konstigt.
Men man känner ju igen ruset av tjack. En E och snart 1g tjo.
Citera
2018-08-31, 01:16
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Skulle inte förvåna mig om rätt mkt tjack blivit bankat med RCs, eftersom när det blir olagligt kastar dom det inte, tro mig. Men har ju funnits mkt fina "amfetaminer, som 2FA 2FMA 3FA och väldigt många därtill för att inte tala om alla ketagoner, nej det finns väldigt mkt som har kommit genom åren och tror jag har provat iaf 95% av allt kanske runt 100+? Ingen aning många år har gått sen RCs började flöda, redan 2003 fanns det väl någon riktigt stark hallucination 2ce/cb? hmm minns inte...

Men testa lös det i vatten, och se ifall det delar sig på något sätt.

Sen måste jag fråga, vad gör det för skillnad? märker du inget märkvädigt utöver det vanliga så skulle inte jag oroa mig. Trevlig natt. mitt tjosan är med lite konstigt, och löser sig konstigt.
Men man känner ju igen ruset av tjack. En E och snart 1g tjo.

Jo alltså lite tjack finns det i det, men det är någon annan effekt jag inte kan sätta fingret på också. Håller i sig ganska kort tid och känner mig väldigt varm och svettig! Annars kan jag inte klaga direkt
Citera
2018-08-31, 18:16
Bannlyst
Dos har aldrig varit min spelplan, men hade tänkt kliva ut o spela ikväll och har en snabb fråga.

Bör man filtrera mer än en gång?
Citera
2018-08-31, 21:21
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antichrist1
Dos har aldrig varit min spelplan, men hade tänkt kliva ut o spela ikväll och har en snabb fråga.

Bör man filtrera mer än en gång?
nej räcker med en gång.

slå i en gubbe och njut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in