Flashback bygger pepparkakshus!
2018-12-29, 16:24
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loliraver
Tror jag läste FAQ posten i början av tråden, jag vill blanda mitt A med saft och dricka, är det värt att snorta? Kan man skada näsan på något sätt`?
Ja juste glömde svara på din fråga. Ja din näsa kommer ta stryk, men inte efter 1 gång. Så kör på! Knark är nice
Citera
2018-12-29, 16:24
Medlem
Citat:
Tror jag läste FAQ posten i början av tråden, jag vill blanda mitt A med saft och dricka, är det värt att snorta? Kan man skada näsan på något sätt`?

Ja långvarigt bruk skadar näsan.
Citera
2018-12-29, 17:01
Medlem
loliravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1

misstänkte det, tack för svaret
Citera
2018-12-29, 17:53
Medlem
Citat:
misstänkte det, tack för svaret

Med det sagt så kan du dra i dig några heggen utan någon större fara, se till att rensa näsan så det inte ligger och fräter. Skölj med vatten etc.

Men det absolut bästa tipset jag kan ge dig är att sluta med doset. Det är inte så roligt som man tror. Inget värt liv. Någon gång per år är väl okej.

Samma snack går år efter år hos dem som pundar, lite sorgligt..

Väldigt lätt att man blir för glad i påsen sen kommer du inte kunna dricka utan det. Som en spärr försvinner så efter några öl åker du och hämtar påsen.
Citera
2018-12-29, 18:21
Medlem
Vad är skillnaden när det kommer till ruset på Elvanse och klassiskt amfetamin?
Citera
2018-12-29, 18:26
Medlem
Pandarns avatar
Citat:

Jag skulle inte rekommendera att dricka det med tanke på hur mycket stryk tänderna tar om du dricker något som innehåller amfetamin. Om du föredrar oralt skulle jag bomba (lägg det i en liten, liten tuss toapapper och rulla ihop till en boll och svälj sen som en tablett), eventuellt drick din saft med ett sugrör så att det inte kommer lika mycket på tänderna.

Men upptaget är bättre genom att snorta. Tänderna tar större skada vid att dricka det än vad näsan tar av att snorta, nu syftar jag dock bara om enstaka bruk så du vet.
Citera
2018-12-30, 01:24
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagligmaffia
Vad är skillnaden när det kommer till ruset på Elvanse och klassiskt amfetamin?

Klassiskt amfetamin är traditionellt racemiskt. Dvs 50/50 dexamfetamin och levoamfetamin. Dexamfetamin och levoamfetamin är varandras spegelbilder.

Elvanse innehåller lisdexamfetamin. Elvanse bryts ned till dexamfetamin i kroppen och är därför långtidsverkande. Det ger ett cleant och vaket rus med högt fokus utan enligt mig större biverkningar. Det är lugnt och lätthanterligt och ens omgivning märker troligtvis inte att man på kemisk väg ökat sin energi och sitt fokus.

Jag kan föredra att ta Elvanse om jag har mycket att göra under dagen men inte kan gå runt och vara tjackad. Det smäller inte på så som amfetamin vanligtvis gör. 70 mg på morgonen innan en arbetsdag är good enough för mig. Eventuellt att jag fyller på med 10 mg Attentin mot dagens slut om det är körigt.

Till fest och lediga dagar, gatutjack. Till arbetsdagar och liknande Elvanse.

Rätta mig gärna om jag har fel. Jag är blott en enkel pundare och är varken utbildad kemist eller läkare. Kan nog också ha uttryckt mig klantigt och oförståeligt. Är inne på Femte dygnet med gatupulver och det börjar bli lite grötigt.
Citera
2018-12-31, 02:45
Medlem
tjackknugens avatar
Tagit tjo i flera år men NU har frågan slagit mig, går det att slippa tefatspupiller vid intag?
Citera
2018-12-31, 15:18
Medlem
loliravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1

Har läst igenom andra svar i tråden och tydligen ska det vara ganska säkert om man bara snortar A 3-5 gånger.

ska jag anta att man får i sig allt A som man snortar?
Citera
2018-12-31, 16:29
Medlem
loliravers avatar
Köpte hem 5gram från dark net, ska jag anta det är 80% rent?
Citera
2018-12-31, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Första tjacket jag köpte av mig galen eufori. Fattade ingentnig. "kan det ens kännas såhär"
Kändes som en lättare orgasm i kroppen och håret reste sig
ha ha ha bra beskrivning! Det är så det blir för alla, man undrar varför har jag inte tagit detta tidigare precis som med tjejer
Citera
2018-12-31, 16:44
Medlem
Citat:
Har läst igenom andra svar i tråden och tydligen ska det vara ganska säkert om man bara snortar A 3-5 gånger.

ska jag anta att man får i sig allt A som man snortar?

Jadå snorta på du, inge större fara.. Läs mitt tidigare inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in