2018-07-30, 10:07
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Första gången jag tog pulver var det som en dörr öppnades till en perfekt värld. Har väldigt svårt att identifiera mig med folk som inte ens är säkra på om de är påtända eller ej första gången dom tar.

Det kanske beror lite på personlighet? Är man en seg innåtvänd person med låga halter av serotonin och dopamin kanske tjacket gör större skillnad?
Förstod inte heller att jag var påtänd första gångerna. Och då tog jag så mycket att jag snöade in mig på allt, fick hallisar och var helt uppjagad. Tyckte vafan, man blir ju bara stressad. Men sen fortsatte jag ta och mötte inte hur jag börja gilla det mer och mer.
Började dock sen älska skiten, särskillt IV.
Citera
2018-07-30, 10:25
Medlem
notmybusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Kan ju även vara stor skillnad på människor som har ADHD och tar tjack i jämförelse med folk som inte har det.

Men ja, att vara osäker på ifall man är påtänd får mig att verkligen ifrågasätta tjackets kvalité

Den allra första gången jag tog amfetamin var på en fest med erfarna peroner varav två iallafall jag kände och litade på. Jag tog totalt under den kvällen/natten en stor lina att börja med sen två mindre under natten (vet ej mängd dock). Detta pulver hade de testat och enda ordet jag hörde om kvalitén var 'dunder'.
Under kvällen frågade jag min polare om jag såg eller verkade påtänd och vid första anblick sa han direkt nej för jag varken tuggade, spände käkarna eller pratade ihjäl någon utan att det mer verkade som att jag var lite påverkad av alkohol. Men senare när vi kom hem från en stund på krogen sen två efterfester så märktes de tydligare sa han och även jag märkte då hur min mun var snustorr trots att jag precis druckit och då och då fick påminnelsen att slappna av med käkarna. Så jag var absolut påtänd inga frågetecken kring det men jag fick aldrig dendär 'jag är verkligen påtänd' känslan efter jag hade snortat mitt pulver. Var ett flertal personer som tog av samma pulver och mängd vid första linan som blev märkbart påtända dessutom som snackade extremt mycket och svarade på frågor de själva ställt (kan ju också vara så enkelt som att jag var färsk och inte visste 100% hur det skulle kännas).

Nuförtiden när jag kör så märker direkt att jag är påtänd utav det vilket jag tycker är lite synd för den första gången utan att känna det och bara mådde bra i stunden var faktiskt helt magiskt.

Förövrigt så har jag ingen ADHD diagnos eller ens haft någon utredning. Så kanske liten släng utav det utan att veta om det.
Citera
2018-07-30, 12:09
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
kör ett halvgram.

Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Ja - ett halvt gram gör nog susen.

Det gjorde det, tack för svar
Citera
2018-07-30, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Det gjorde det, tack för svar
Nämen se på fan! Det glädjer mig!
Citera
2018-07-30, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Ja på påverkad var jag definitivt, inget snack om saken.

Men, för mig som heeeelt grön, är det svårt att förvänta sig något när man ofta läser "DRA EN 0.2 SEN JÄVLAR HÅLLER DET I TIMMAR".

Jag stod där då, efter 0.2 och velade mellan att jaha ok, de andra vill kanske alltså inte ha mer skjuts än såhär i skallen. Som att ta en stark kaffe typ, fine.

Ska tilläggas att jag drog tot. 0.8 från ca 07:00 till 14:00 dagen efter, väldigt sparsam effekt. Och utav det lilla jag läst, den dosen på en oerfaren ska SLÅ!

Vi talar nu 2g på 24h..

Mår idag bättre än efter en vanlig alkoholhelg, så ATn lyser (lyckligtvis) med sin frånvaro
Vill du beskriva lite närmare kring din hybris du har i nyktert tillstånd?
Citera
2018-07-31, 04:33
Medlem
NioLivs avatar
Ja hej det är väl egentligen inte rätt tråd det här. Men men jag frågar ändå.
Nu sist jag skulle få tjack då tyckte han inte ens att jag skulle ta dem där 1.3 g som jag fick för 30 imovane. Utan då la han upp nå brunt tjo som funka som vanligt så ok, tänkte inte mer på det. Men sen kom jag hem å drog ur min påse och då fick jag typ ut en timme eller max 2. Så jag undrar ju va vad det för tjack? Helt säker på att det va internet tjack. Men ni som kan, vilken modell kan det ha vart? Kändes nästan som att jag blev lite neråt men ändå inte. Fundera på nån cathonin(stavning?).
Citera
2018-07-31, 04:42
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Ja hej det är väl egentligen inte rätt tråd det här. Men men jag frågar ändå.
Nu sist jag skulle få tjack då tyckte han inte ens att jag skulle ta dem där 1.3 g som jag fick för 30 imovane. Utan då la han upp nå brunt tjo som funka som vanligt så ok, tänkte inte mer på det. Men sen kom jag hem å drog ur min påse och då fick jag typ ut en timme eller max 2. Så jag undrar ju va vad det för tjack? Helt säker på att det va internet tjack. Men ni som kan, vilken modell kan det ha vart? Kändes nästan som att jag blev lite neråt men ändå inte. Fundera på nån cathonin(stavning?).
Jag hade brunt dos ett tag som lukta så illa att jag ville spy. men det va ganska bra. inte mycket så mycket speed i ruset jag satt mest och rita och blev hela tiden tagen av extrema rysningar som va så sköna. en dos satt väll i en 6 timmar. men det du säger låter skumt. lägg upp en bild.
Citera
2018-07-31, 04:55
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Jag hade brunt dos ett tag som lukta så illa att jag ville spy. men det va ganska bra. inte mycket så mycket speed i ruset jag satt mest och rita och blev hela tiden tagen av extrema rysningar som va så sköna. en dos satt väll i en 6 timmar. men det du säger låter skumt. lägg upp en bild.
Ja ok men jag tror du missuppfattade mig eller så va jag otydlig. Det där bruna ha la upp va inte det jag fick med mig hem. Utan som jag uppfatta situationen efter så ville han inte att jag skulle ta ur min påse mellans jag var där för då hade jag ju fattat att det var skit. Så därför bjöd han mig hellre på en brun istället.

Edit: Nä kan inte lägga upp nån bild för jag drog ju dem 1.3 på natten å rästen spola jag ner för jag tyckte det va meningslöst jävla skittjack.
Senast redigerad av NioLiv 2018-07-31 kl. 04:59.
Citera
2018-07-31, 04:58
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ja ok men jag tror du missuppfattade mig eller så va jag otydlig. Det där bruna ha la upp va inte det jag fick med mig hem. Utan som jag uppfatta situationen efter så ville han inte att jag skulle ta ur min påse mellans jag var där för då hade jag ju fattat att det var skit. Så därför bjöd han mig hellre på en brun istället.
jaha då fattade jag fel. lite grumlig text du bjöd på.

Ja är det en sådan f*tta du har att göra med så föreslår jag att du ringer upp han och säger att du skall ha av det andra eller så slutar du handla av h*n.
Citera
2018-07-31, 05:03
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
jaha då fattade jag fel. lite grumlig text du bjöd på.

Ja är det en sådan f*tta du har att göra med så föreslår jag att du ringer upp han och säger att du skall ha av det andra eller så slutar du handla av h*n.
Ja men grejen är den att han har aldrig gjort så tidigare å då har jag ändå kännt han i 9 år. Och jo jag har försökt att få tag på han men han svarar ju naturligtvis inte. :-\

Men har du nån ide va det kan ha vart för rc-tjack?
Citera
2018-07-31, 05:06
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ja men grejen är den att han har aldrig gjort så tidigare å då har jag ändå kännt han i 9 år. Och jo jag har försökt att få tag på han men han svarar ju naturligtvis inte. :-\

Men har du nån ide va det kan ha vart för rc-tjack?
jävla stil det där.

Nej ingen idé alls. låter som du kanske fick det rejält utslaget? enda jag vet som ca brunt va MDPV men det lär ju inte finna längre? och då hade det vart andra bullar om du dragigt i dig allt så det kan vi ju utesluta ganska hårt.
Citera
2018-07-31, 05:10
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
jävla stil det där.

Nej ingen idé alls. låter som du kanske fick det rejält utslaget? enda jag vet som ca brunt va MDPV men det lär ju inte finna längre? och då hade det vart andra bullar om du dragigt i dig allt så det kan vi ju utesluta ganska hårt.
Nä ok men efter två timmar satt man å jäspa lixom så det var ju inge monsterutblandat tjack för då hade jag ju ändå fått vänta 8 tim innan jag kunde sova för såna stora liner drog jag ju...

Nä tror inte det finns nå MDPV längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in