2019-04-01, 01:55
Medlem
bananajoe33s avatar
Amfetamin ikväll igen. Älskar att bli sysselsatt och städa, jobba, och bara ha sakar att göra.

Älskar även att prata med vänner under påverkan och ta en öl.e
Citera
2019-04-01, 01:57
Medlem
bananajoe33s avatar
Amfetamin ikväll igen. Älskar att bli sysselsatt och städa, jobba, och bara ha sakar att göra.

Älskar även att prata med vänner under påverkan och ta en öl.
Citera
2019-04-01, 06:48
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33

Älskar även att prata med vänner under påverkan och ta en öl.

Det där går snart över. Hur länge har du använt amfetamin?
Citera
2019-04-01, 09:08
Medlem
vargstars avatar
Dopaminfrisätting. Större doser på en gång (t ex en 0.2a) eller små lite då och då (t ex en 0.1a) IV menar jag då.
Citera
2019-04-01, 11:57
Medlem
darkaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Dopaminfrisätting. Större doser på en gång (t ex en 0.2a) eller små lite då och då (t ex en 0.1a) IV menar jag då.
0.1or då och då, var 2-3:e timme känns mer stabilt, som typ när man snortade. 0.2-0.3or, eller mer beroende på hur man känner sig, var 3-4:e timme eller oftare beroende på hur förstörd ens tidsuppfattning är, är helt klart skönare under kicken. Men sen blir man ju pundig på riktigt (tror fan man bara kan bli pundig på riktigt när man IV:ar) också då rätt så snabbt.
Senast redigerad av darkaim 2019-04-01 kl. 11:59.
Citera
2019-04-01, 16:35
Medlem
Har nyligen kört slut på 4-5 gram amfetamin i helgen och är en drog jag brukat till och från i ett par år nu. Tänkte köpa en burk 54mg Concerta av en polare lite senare idag, något som jag inte använt på snart ett år nu. Fungerar toleransen på samma sätt när det kommer till Metylfenidat & Amfetamin? Kan jag förvänta mig att behöva ta en högre dos än jag tog senast jag körde Concerta? (3x 54mg).
Citera
2019-04-02, 23:11
Medlem
Lucky-Mans avatar
Fick tag på ett tjack som ger AT-ångest direkt. Kanske för att jag brukat dagligen i mer än ett år eller så är det fel på tjacket som e vitt kristallaktigt i klumpar.
Citera
2019-04-03, 07:15
Medlem
zebrabodys avatar
Aldrig tagit amfetamin förr (med undantag från recept utskrivna tabletter någon gång men det är ju långt från samma sak!)

Så hur mkt kan va passande för en nybörjare?
Är ingen bjässe heller. Tjej på ca160 och strax under 50kg.

(ja jag läste trådstarten där det stod 50mg men jag skulle ändå gärna höra lite vad folk säger, som kanske vart i samma sits!).
Citera
2019-04-03, 08:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Aldrig tagit amfetamin förr (med undantag från recept utskrivna tabletter någon gång men det är ju långt från samma sak!)

(ja jag läste trådstarten där det stod 50mg men jag skulle ändå gärna höra lite vad folk säger, som kanske vart i samma sits!).
Well, jag är inte tjej och betydligt större än vad du är (). Jag vet ju inte vilken kvalité du har fått tag på men testa 50-100 mg nasalt.
Citera
2019-04-03, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody

Svårt med exakt rekommendation. Tänk alkohol, vilken mängd alkohol skulle du rekommenderar till en person som aldrig druckit?

Men 50mg (eller något lägre) är säkert en bra rekommendation.

Ser ingen orsak till att inte börja försiktigt. 0.05 eller kanske ännu lägre. Om du har tillgång till superkvalité så kommer du känna av 50mg. Hårt.

Om du inte känner något efter en timme prövar du med lite till (men bara lite till). Ha tålamod.

Kör aldrig nasalt själv men nasalt kanske är bra första gången eftersom det ger snabbare effekt. Lättare att testa låg dos och ev. öka om det behövs.

Öka försiktigt. Enligt min erfarenhet kan tex de första 50mg inte alls kännas medan samma mängd en gång till slår till hårt.

Ta det försiktigt!!! Individer reagerar olika på olika droger.

Och innan du tar. Tänk över om du vill börja med amfetamin. Leder ofta till missbruk.
Citera
2019-04-04, 00:31
Medlem
NioLivs avatar
Ja man behöver inte mycket i början.
Citera
2019-04-06, 13:10
Bannlyst
Kört på rätt stadigt nu sen onsdags, med lite vilande i sängen, dock utan någon sömn och blev precis en mindre handgranat av pulver ner i magen.

Tänkte främst höra med er om det är tjacket som gör att man svettas så in i helvete? Kan inte ens sitta på toaletten o trycka mer än 30 sekunder så har Niagara fallen bildats imellan skinkorna.

Sen så lär jag nog inte ens behöva försöka sova lite granna förens till inatt/morgon kvisten. Utan att fylla på näsan med lite mer tjack så är inte ångesten/paranojjan längre bort än en knack på dörren. Ska se om jag kan få tag på nån benso nästa gång jag kör igen, men finns det nåt man kan göra för att minimera avtändningen så effektivt som möjligt utan att behöva tvångsrunka med fokusen ut genom fönstren i jakt på otrevligheter som kan dyka upp... Mat förutom i flytande form, youghurt mer exakt,är ett orimligt stressmoment som jag helst undviker.

Tror den bomben jag tog för nån timme sen blev lite för mycket i (vågjäveln) funkar inte så tog ett optimistiskt ögonmått, som jag for the record, inte kommer töjja på "bättre med lite mindre och fylla på än tvärtom och må så här (känns som kroppen inte är långt ifrån att bokstavligen börja brinna. Händerna skakar som löven på träden gjorde i stormen Gudrud, dock lukta det inte brännt blod doppat i något kemiskt expermint tillverkat för att slå ut varenda liten mot förmodan kunna utföra det den gjort med tusen andra likadana celler gjort genom årtusenden. Förutom en självklar dusch med så kallt vatten det går att få, något mer jag kan göra förutom slänga av mig kläderna och lägga mig på en bergsknall gömt nere i bland isen inte ens en vatten droppe i självaste värmepansar hade lyckats hålla sig flytande
Senast redigerad av Mekarn92 2019-04-06 kl. 14:02. Anledning: Viktig fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in