Citat:
Ursprungligen postat av
Ingenegentligen
Har en fråga. Tog 500mg affe igår vid lunch, har sedan igår eftermiddag haft spänd hals, sväljer hela tiden, svårt att andas och måste gäspa hela tiden. Är också spänd i nacken. Jäkligt obehagligt för det känns som jag inte får luft. Jag har inte sovit något heller, låg bara och stirrade hela natten. Det har nu gått 30 timmar sedan amfetaminet. Har någon varit med om detta? Kan man göra något? Betyder detta att 500 mg är för mycket?
Jag har svårt att få rus på amfetamin, blir mest bara lugn och fokuserad men känner inte det där glada forcerade alls. Jag har också svårt för att ta itu med tråkiga eller jobbiga saker. Fan, jag vill ju också känna lyckoruset! Jag tror jag har ganska ok tjack faktiskt. Nåt vidare AT har jag inte upplevt förut men eftersom så lång tid gått undrar jag ju vad som hänt, kan ju knappast vara AT nu?
För mig är 500 mg affe på tok för mycket i varje fall. En tiondel - 50 mg - tycker jag är lagom med det dundertjack jag nu har att tillgå. Detta är utan tolerans, plus att jag troligtvis är väldigt billig i drift.
Saken är, att även jag har svårt att drabbas av någon våldsam eufori av tjack - speciellt om jag tar mycket. Enda skillnaden om jag tar mer, är att jag blir allmänt nervös och upplever diverse märkliga obehag - som t ex precis det du beskriver.
Nej, små mängder, och i övrigt bra förutsättningar - t ex måste jag ha något att göra (städa, sortera, skriva...) - då kommer tjacket bäst till sin rätt!
Du ska se att dina problem släpper, och att du sover som en klubbad säl om några timmar. Så rekommenderar jag dig att testa med betydligt mindre mängder nästa gång.