2018-11-05, 23:42
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky-Man
Kan man blanda ihop tjack och metatjack till tjack utan att det uppstår problem?

Är väl ett jävla problem att det rus man får inte motsvarar det man tror sig köpt, oavsett om det är hårdare eller mildare.

Beror väl lite på vilken krundkrets du vänder dig till
Citera
2018-11-06, 08:58
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Kan man blanda ihop tjack och metatjack till tjack utan att det uppstår problem?

Väldigt dumt. Varför blanda tjack med meta? Meta är ju urkasst och man är påtänd 3 dagar och fattar ingenting.
Citera
2018-11-06, 09:04
Bannlyst
Är mitt tjack svagt eller är det mitt bruk som är litet?

Jag brukar varje morgon mån-ons och tar då en väldigt liten mängd efter frukost i kombination med kaffe. Tjacket är enligt mig väldigt bra, jag blir tjackad och får tjackballe men slipper att kroppen kliar och får inga som helst metavibbar.

Jag fyller på kl 11 och brukar då ta lite större mängd.

Sedan kl 23 så kan jag sova utan svårigheter och vaknar dagen efter utan AT.Under ruset så sköter jag kosten.

"Kan man" sova på tjack efter ett intag bara 10h före? Eller är tjacket svagt då?
Citera
2018-11-06, 09:24
Medlem
Lucky-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Väldigt dumt. Varför blanda tjack med meta? Meta är ju urkasst och man är påtänd 3 dagar och fattar ingenting.
Tänkte om man har hög tolerans kanske det kan funka och bli sprängd.

Jag låg och sov igår förövrigt efter att jag tog meta.
Citera
2018-11-06, 10:55
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Densvartadildon

Jag brukar varje morgon mån-ons och tar då en väldigt liten mängd efter frukost i kombination med kaffe. Tjacket är enligt mig väldigt bra, jag blir tjackad och får tjackballe men slipper att kroppen kliar och får inga som helst metavibbar.

Sedan kl 23 så kan jag sova utan svårigheter och vaknar dagen efter utan AT.Under ruset så sköter jag kosten.

"Kan man" sova på tjack efter ett intag bara 10h före? Eller är tjacket svagt då?

Låter typ som mig. Jag sover utan problem på tjack, efter max 8 timmar. På vardagar tar jag sista vid 15, typ 0.3g, och somnar vid 23. Aldrig problem med AT och har aldrig känt det. Tar jag däremot en dos vid 19 så somnar jag 03-03.30.
Citera
2018-11-06, 10:55
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Tänkte om man har hög tolerans kanske det kan funka och bli sprängd.

Jag låg och sov igår förövrigt efter att jag tog meta.

Då var det skitmeta du fick. Förstår inte hur någon kan gilla meta.

Lite mer euforiskt rus och mycket mer slirigt och man kan köra på utav bara helvete.

Bara ett stirrigt rus med lite konstig eufori och pigg blir man inte heller.
Citera
2018-11-06, 11:19
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Densvartadildon

Nej, då ska du kunna sova. Men det beror på dosering och din tolerans.

Jag tycker ruset går ur runt typ max 8 timmar, kör IV då iofs.

Kom på en annan sak som folk kanske har hemma i brist på benso och de ska landa från tjack eller centralstimulanter, Zyprexa/Olanzapin

Funkar skitfint, brukar ta 2st 7,5mg och sen så har ruset försvunnit och då är man mer avslappnad.

Eller det fungerar för mig i alla fall.
Citera
2018-11-06, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Låter typ som mig. Jag sover utan problem på tjack, efter max 8 timmar. På vardagar tar jag sista vid 15, typ 0.3g, och somnar vid 23. Aldrig problem med AT och har aldrig känt det. Tar jag däremot en dos vid 19 så somnar jag 03-03.30.
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Nej, då ska du kunna sova. Men det beror på dosering och din tolerans.

Jag tycker ruset går ur runt typ max 8 timmar, kör IV då iofs.

Kom på en annan sak som folk kanske har hemma i brist på benso och de ska landa från tjack eller centralstimulanter, Zyprexa/Olanzapin

Funkar skitfint, brukar ta 2st 7,5mg och sen så har ruset försvunnit och då är man mer avslappnad.

Eller det fungerar för mig i alla fall.
Tack som fan hörrni

Jag har fått AT på detta tjack en gång och det var i helgen, men det var för att jag inte kunde hejda mig förra vecka och körde mån-sön samt körde ett race under UFC 230

Så nu återgår jag till mån-ons kl 05-11.
Citera
2018-11-07, 16:50
Medlem
Har en fråga. Tog 500mg affe igår vid lunch, har sedan igår eftermiddag haft spänd hals, sväljer hela tiden, svårt att andas och måste gäspa hela tiden. Är också spänd i nacken. Jäkligt obehagligt för det känns som jag inte får luft. Jag har inte sovit något heller, låg bara och stirrade hela natten. Det har nu gått 30 timmar sedan amfetaminet. Har någon varit med om detta? Kan man göra något? Betyder detta att 500 mg är för mycket?

Jag har svårt att få rus på amfetamin, blir mest bara lugn och fokuserad men känner inte det där glada forcerade alls. Jag har också svårt för att ta itu med tråkiga eller jobbiga saker. Fan, jag vill ju också känna lyckoruset! Jag tror jag har ganska ok tjack faktiskt. Nåt vidare AT har jag inte upplevt förut men eftersom så lång tid gått undrar jag ju vad som hänt, kan ju knappast vara AT nu?
Citera
2018-11-07, 18:49
Medlem
st33rs avatar
låter som nån sorts ångest det med att du tycker det är svårt att andas
lägg dej ner en stund o andas så långsamt och djupt som möjligt, tänk att du ska försöka andas typ först in i bröstet sen in i magen och sen ut igen. försök att andas så få andetag per minut som möjligt. då försvinner andningsnojan

i natt sover du nog
Citera
2018-11-07, 19:00
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenegentligen
Har en fråga. Tog 500mg affe igår vid lunch, har sedan igår eftermiddag haft spänd hals, sväljer hela tiden, svårt att andas och måste gäspa hela tiden. Är också spänd i nacken. Jäkligt obehagligt för det känns som jag inte får luft. Jag har inte sovit något heller, låg bara och stirrade hela natten. Det har nu gått 30 timmar sedan amfetaminet. Har någon varit med om detta? Kan man göra något? Betyder detta att 500 mg är för mycket?

Jag har svårt att få rus på amfetamin, blir mest bara lugn och fokuserad men känner inte det där glada forcerade alls. Jag har också svårt för att ta itu med tråkiga eller jobbiga saker. Fan, jag vill ju också känna lyckoruset! Jag tror jag har ganska ok tjack faktiskt. Nåt vidare AT har jag inte upplevt förut men eftersom så lång tid gått undrar jag ju vad som hänt, kan ju knappast vara AT nu?

För mig är 500 mg affe på tok för mycket i varje fall. En tiondel - 50 mg - tycker jag är lagom med det dundertjack jag nu har att tillgå. Detta är utan tolerans, plus att jag troligtvis är väldigt billig i drift.

Saken är, att även jag har svårt att drabbas av någon våldsam eufori av tjack - speciellt om jag tar mycket. Enda skillnaden om jag tar mer, är att jag blir allmänt nervös och upplever diverse märkliga obehag - som t ex precis det du beskriver.

Nej, små mängder, och i övrigt bra förutsättningar - t ex måste jag ha något att göra (städa, sortera, skriva...) - då kommer tjacket bäst till sin rätt!

Du ska se att dina problem släpper, och att du sover som en klubbad säl om några timmar. Så rekommenderar jag dig att testa med betydligt mindre mängder nästa gång.
Citera
2018-11-07, 20:41
Medlem
Fan vad jag hatar amfetamin. O jag älskar amfetamin. Jag trodde aldrig i mitt liv att JAG skulle bli beroende av tjack, ja va förundrad över hur tjackmissbrukade orkade, för jag va död i en vecka första typ10gångerna med långa mellanrum som jag tog...Men idag...Jag som älskar piller o har slutat med lite olika sorter ur godishyllan trodde jag skulle kunna sluta med tjo som en piece of cake..ICKE

Jag har aldrig känt ett sånt sug som jag gör efter några dagar utan...jag använde nästintill dagligen under ett år och nu har jag haft mitt längsta uppehåll sen dess på 7dagar, idag tog en dos..Allt känns fan helt omöjligt, jag röker cannabis, har Benzo lyrica allt men inget dämpar direkt mitt sug...förstog inte heller för några år sen varför vissa kalla tjack för en tung drog...Men de fattar jag idag, de fuckar upp psyket mer än nåt annat ja brukat...heads upp till ni som börjat använda precis..Va försiktiga...spec om ni redan är lite svajig i mående osv..
Ursäkta här kommer jag och bara partypoopar.

Affe e underbart <3 de är de. Såatt..aa då har jag ventilerat av mig lite. hade... FML hej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in