2018-07-31, 05:16
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Nä ok men efter två timmar satt man å jäspa lixom så det var ju inge monsterutblandat tjack för då hade jag ju ändå fått vänta 8 tim innan jag kunde sova för såna stora liner drog jag ju...

Nä tror inte det finns nå MDPV längre
fråga han vad han gav dig för skit.
Citera
2018-07-31, 05:27
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
fråga han vad han gav dig för skit.
Jo om jag bara hade fått tag i han så...
Citera
2018-07-31, 16:14
Medlem
Hej! Är ny inom tjack, tidigare bara provat linor som varit färdigupplagda. Hursomhelst beställde jag 2g tjack och undrar hur jag ska fördela detta till linor för att göra det bästa av det? Bara med kreditkort fördela det eller hur gör jag? Om det är fuktigt eller torrt?
Citera
2018-07-31, 17:00
Medlem
rambo-bambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Hej! Är ny inom tjack, tidigare bara provat linor som varit färdigupplagda. Hursomhelst beställde jag 2g tjack och undrar hur jag ska fördela detta till linor för att göra det bästa av det? Bara med kreditkort fördela det eller hur gör jag? Om det är fuktigt eller torrt?

Räcker med ett kreditkort. Lägg en mängd på ett fat och sedan hackar du upp det eller pressar med hela kortet så att småbitarna fördelas. Sen är det bara att fördela linorna och köra igång.

Är det blött så kan man låta det stå och torka ett tag. Bara att öppna zip-påsen och låta det stå. Är man otålig så kan man slänga in en liten mängd i mikron för att snabba på det hela. Krävs inte mer än 10-15 sekunder max. Ha stenkoll bara så att det inte börjar ryka eller något. Vem vet vad folk kan ha blandat in.
Citera
2018-07-31, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rambo-bambi
Räcker med ett kreditkort. Lägg en mängd på ett fat och sedan hackar du upp det eller pressar med hela kortet så att småbitarna fördelas. Sen är det bara att fördela linorna och köra igång.

Är det blött så kan man låta det stå och torka ett tag. Bara att öppna zip-påsen och låta det stå. Är man otålig så kan man slänga in en liten mängd i mikron för att snabba på det hela. Krävs inte mer än 10-15 sekunder max. Ha stenkoll bara så att det inte börjar ryka eller något. Vem vet vad folk kan ha blandat in.

Mikrovågsugn är kanske inte det bästa alternativet till snabbtorkande då du definitivt förlorar potens oavsett hur försiktigt du försöker mikra det..

Bättre då om du är otålig är att sprida ut det på aluminium folie och på en plåt och sedan in i vanliga ugnen (Obs!! Inte varmlufts ugn) och sätt ha ugnen på låga grader 50-75 helst så lågt som möjligt.

Har du inte flera kilon så kommer det att torka på nolltid.. Men håll för guds skull koll på det så du inte glömmer bort det och lyckas torka skiten ur allting haha...
Citera
2018-07-31, 17:16
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rambo-bambi

Jag skulle dock undvika att värma det i micron, visst någon sekund gör säkert inget men med tanke på att det aldrig går att veta helt vad som är i påsen du har så skulle jag undvika det. Bästa sättet att torka är att antingen lägga upp allt på en tallrik och ställa på en mörk och sval plats, möjligtvis en byrålåda eller liknande. Går även att lägga in påsen där när den är öppnad. Du kan även lägga det i frysen
Citera
2018-07-31, 19:00
Medlem
Phobiazis avatar
Värm bara tallrik en sväng i mikro och lägg på tjacket sedan, fungerar bättre och förstör inte produkten!
Citera
2018-07-31, 19:08
Medlem
ChemicalGirls avatar
Alltså, Rent amfetamin ska inte förstöras av kortare tider i mikron. Det är ingen fara. Mikrovågsugnen gör så att vattenmolekylerna börjar röra på sig mer och på så sätt får mer värmeenergi, dvs temperatur. Dvs mikron värmer bara vatten. Men eftersom det säkerligen finns massor med annat skit i tjacket så vet man aldrig hur det kommer att reagera. Men du kan ju prova först med en liten smula.
Ugnen och liknande alternativ ska kunna funka, så länge det inte är för hett.
Annars är det ju ett perfekt väder för att torka tjack i en tallrik i solen!
Citera
2018-07-31, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Alltså, Rent amfetamin ska inte förstöras av kortare tider i mikron. Det är ingen fara. Mikrovågsugnen gör så att vattenmolekylerna börjar röra på sig mer och på så sätt får mer värmeenergi, dvs temperatur. Dvs mikron värmer bara vatten. Men eftersom det säkerligen finns massor med annat skit i tjacket så vet man aldrig hur det kommer att reagera. Men du kan ju prova först med en liten smula.
Ugnen och liknande alternativ ska kunna funka, så länge det inte är för hett.
Annars är det ju ett perfekt väder för att torka tjack i en tallrik i solen!

Det är mycket bra tjack. Vill inte fucka up nåt nu. Borde väl bara vara att krossa allting till pulver o få bort eventuella smulor så det blir klara linor? Om det är tort då dvs
Citera
2018-07-31, 21:01
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Det är mycket bra tjack. Vill inte fucka up nåt nu. Borde väl bara vara att krossa allting till pulver o få bort eventuella smulor så det blir klara linor? Om det är tort då dvs
Nu hänger inte jag med. Vad är det för smulor du ska ta bort? Det är ju bara att krossa dem? Eller vad menar du?
Citera
2018-07-31, 21:54
Bannlyst
Citat:
Din kognitiva förmåga bör inte hindra dig från att krossa det till ett pulver. Men om du är orolig att du blivit lurad, förstår jag din irrationella oro.
Citera
2018-08-02, 12:23
Medlem
varfmr kan kag intw sluta dra tjo. har fixat riktigt bea grejee. me jag blir aldrig mätt. vill bara ta mer igen efter 10 min. exalt så här var jag med kola. å affet jag har är rkntigt riktigt bra. alår till som fan men vill bara ha mer p mer typ som jag aldrif peakar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in