Citat:
Ja, det är det värsta. När man snöar in sig på nojjerna. När man ex tror att det är någon bakom dörren eller utanför fönstret och börjar lyssna/kolla. Sen snöar man in sig på det i flera timmar och som resultat har nojjer i flera timmar. Händer mig hela tiden..... Nått man kan göra åt?
Som sagt min är ju rätt light men hade en gång då det sneade ordentligt för mig och vissa saker jag såg ändrade form fram och tillbaka och när jag la mig i sängen var jag övertygad på att jag skulle dö om jag blundade.
Om du läste det jag skrev igen, framförallt sista stycket i det inlägget så kanske det funkar för dig. Jag fick en snilleblixt om det precis och skrev ner det så inget jag provat än så länge men kommer att göra när jag väl är inne på 30h vaken på tjack.
Sen tror jag mycket har att göra med självkontroll, hur man styr sitt amfetaminrus. Veta om sina begränsningar och hur man funkar på amfetamin.
För egen del så har jag tider på dygnet jag inte ska ta för att då kommer jag tex inte kunna sova när jag planerar att sova eller att jag enkelt innan dos äter någon mat och sen bestämmer tidpunkter vad jag ska äta, vilken tidpunkt och sen sätter jag för att vara säker ett larm när jag bör äta.
Som idag så har jag tagit lite i snoken igen efter jag sovit ca 5h inatt vilket inte är en bra grund så tog min sista lina för ca 1h och av erfarenhet vet jag att i vanliga fall med mer sömn blir dåsig och småtrött framåt 02 tiden och lägger mig i sängen..Kollar något långt youtubeklipp jag redan sett eller helt enkelt något som inte är fullt av energi som gör att jag snöar in på saker och blir pigg. Igår natt när jag la mig så satte jag igång stand-up med Betnér som varade 1,5h ungefär och det var lagom för mig att bli "uttråkad" och somna.
Lär känna dig själv så blir kanske ruset mer njutbart och nojjorna blir bara varningstecken om att du bör sova. Framförallt innan ruset ska du inte tänka tillbaka på dina nojjor sen förra gången du tog för då kommer ditt fokus bara vara på det och du kommer tillslut säkert leta efter synvillor.