2025-04-26, 21:59
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FootnBalls
Varför är du så rädd att bli kallad rasist på ett anonymt internetforum?

Negrer hör hemma i Kongos urdjungler, där kan de äta banan och våldta chimpanser. I sverige har de inget att göra. Afrika är deras hemland.

För mig finns det inga rasister i ordets bemärkelse!
Bara människor som tycker illa om andra av olika orsaker.
Det är vår rättighet.
Citera
2025-04-26, 21:59
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FootnBalls
Du är fiende mot ditt eget folk. Kanske kan du flytta till Afrika och bli en vis man i en liten negerstam?
Twak, men jag trivs utmärkt i Sverige.
Den som verkar vantrivas är du och de andra rasisterna.
Reality check... ditt liv hade varit apskit även om vi bara var etniska svenskar i Sverige.
Du hade gnällt precis lika mycket ändå.
Du och ingen annan, är ansvarig för ditt miserabla liv.
Citera
2025-04-26, 22:03
Medlem
HassanVonEssens avatar
Sia gör ändå ingen bra glass. Deras serie "Vår finaste" håller låg klass. Så när jag hör Sia tänker jag bara "budget". Hade det inte varit för glassbåten hade jag aldrig köpt deras produkter. Och lika dåliga som de är på att tillverka glass verkar de vara på att göra smakfull reklam.
Citera
2025-04-26, 22:08
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige1250
Denna niggerlover till chef skall få en bojkott han aldrig sätt förut. Kapitalisterna bryr sig bara om mammon och PK-klappar från judarna i MSM. Straffa dessa kulturmarxister och nyliberaler ekonomiskt och behandla dom liksom dom ljugande landsförrädare dom är. Woke är slut nu gubbe-

Bojkott NU!

Dessa ormar måste fatta att woke är över i västvärlden. Dom lever i en annan dimension nu med blm som bränner städer.

Jag ser inte skillnad på en chimpans och nigger samtliga skall flyttas bort från Västvärlden.
Fattar, det är helg och way into drinking hours. Jag är själv redan på andra flaskan rödtjut. Men du är inte på en bra plats i livet om valet av statist i en reklamfilm för glass omkullkastar allt i din vardag. Men å andra sida, vadfan, om det värsta i ditt liv är att svarta inte har yrkesförbud inom media så kan du inte mött många motgångar.

Sidnot:
Chimpanser är väldig enkla att särskilja från afrikaner. Dels är dom håriga över hela kroppen, saknar genomtänkt klädsel, är avsevärt kortare, har väldigt distinkta ansiktsdrag, karaktäristiska läten, och i förhållande till människor avvikanden långa armar. Annars finns ett tvärsäkert sätt för artbestämning: om det okända framför dig har slit av dina armar och är mitt i uppgiften att äta upp ditt ansikte så är det troligen en chimpans (här gäller dock att ha venn-diagram i baktanke).
Senast redigerad av brukstjack 2025-04-26 kl. 22:13.
Citera
2025-04-26, 22:10
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Twak, men jag trivs utmärkt i Sverige.
Den som verkar vantrivas är du och de andra rasisterna.
Reality check... ditt liv hade varit apskit även om vi bara var etniska svenskar i Sverige.
Du hade gnällt precis lika mycket ändå.
Du och ingen annan, är ansvarig för ditt miserabla liv.
Jag stortrivs i Sverige särskilt härligt är det i negerfria miljöer med endast vita människor. Känner du inte dåligt samvete att du försöker förstöra detta underbara land för rasister som mig? Flytta till Afrika istället. Din vita hy och intellekt hade snabbt gjort dig till byns hövding.
Citera
2025-04-26, 22:12
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksskalden
Skäms på er som blir upprörda av detta. Ni kan säga att det är "woke" eller "propaganda", men av språket att döma rör det sig om gammal hederlig rasism för de flesta. Att detta skapar sådana reaktioner hos vissa visar att vi behöver mer sån här reklam, tills folk lugnar ner sig lite. Hade inte tänkt på SIA på många år innan men tack vare denna tråden blev jag fan sugen på lite glass.
Woke är rasism. Det är i sitt koncentrat rasism mot vita män. Särskilt nordiska hetrosexuella män.

Det handlar om att sänka och ibland förnedra vita män. Skapa filmer, reklamer och kvoter som har ett rasistiskt syfte där den vita mannen ska drabbas negativt. Antingen direkt eller indirekt.
Senast redigerad av sebastian_ 2025-04-26 kl. 22:20.
Citera
2025-04-26, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Sia gör ändå ingen bra glass. Deras serie "Vår finaste" håller låg klass. Så när jag hör Sia tänker jag bara "budget". Hade det inte varit för glassbåten hade jag aldrig köpt deras produkter. Och lika dåliga som de är på att tillverka glass verkar de vara på att göra smakfull reklam.

Fullt med surt sa räven inlägg av bittra peeps haha

Tyck vad man vill om denna sketna pissreklam som promotar vidrig propaganda, men Sias glass är skitgod.
Citera
2025-04-26, 22:14
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Du ser svarta i reklam över hela världen.
På gatorna också tyvärr. Det som är det riktiga problemet.
Citera
2025-04-26, 22:14
Medlem
Woke är en sjukdom. Uttryck för överdriven feghet.
Ta det med anorexi och modeller. Men det är helt ok att göra reklam med t ex kockar som har BMI över 25. Eller programledare som den sjukligt feta Johanna Nordström. Är hon inte lika sjuk som en anorektiker? Skulle TV4 köra en uppenbart anorektisk programledarna också. Nej.

Det Sia Sia gör är så ……fånigt. Varför tar de inte steget fullt u och kallar sin lakritsglass för Neger. Tycker de att det är fult att vara svart? Ordet neger betyder svart, även där har ju woken slagit till…

Att ha det naturligt är en sak men det pådyvlade är skämmigt.
Senast redigerad av Proliferate 2025-04-26 kl. 22:17.
Citera
2025-04-26, 22:16
Det här har ju pågått i årtionden men kul att folk äntligen börjar vakna upp. Lite väl sent dock.
Citera
2025-04-26, 22:16
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
För mig finns det inga rasister i ordets bemärkelse!
Bara människor som tycker illa om andra av olika orsaker.
Det är vår rättighet.
Enligt svensk lagstiftning är det olagligt att ens skriva neger. 2 års fängelse renderar det i. Vad tycker du om det? Att Sverige inte har någon yttrandefrihet?
Senast redigerad av FootnBalls 2025-04-26 kl. 22:19.
Citera
2025-04-26, 22:18
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Fullt med surt sa räven inlägg av bittra peeps haha

Tyck vad man vill om denna sketna pissreklam som promotar vidrig propaganda, men Sias glass är skitgod.
Men sluta nu. Ingen under 90 år tycker att Sias glass är ”skitgod”. Ben & Jerrys är skitgod, men skitdyr.

Jag hade aldrig fått tanken att betala 30 spänn för Sias billiga skit. Ska man äta massvis med fett och socker betalar man ordentligt så att det är värt skadan du utsätter din kropp för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in