Citat:
Ursprungligen postat av
Sverige1250
Denna niggerlover till chef skall få en bojkott han aldrig sätt förut. Kapitalisterna bryr sig bara om mammon och PK-klappar från judarna i MSM. Straffa dessa kulturmarxister och nyliberaler ekonomiskt och behandla dom liksom dom ljugande landsförrädare dom är. Woke är slut nu gubbe-
Bojkott NU!
Dessa ormar måste fatta att woke är över i västvärlden. Dom lever i en annan dimension nu med blm som bränner städer.
Jag ser inte skillnad på en chimpans och nigger samtliga skall flyttas bort från Västvärlden.
Fattar, det är helg och way into drinking hours. Jag är själv redan på andra flaskan rödtjut. Men du är inte på en bra plats i livet om valet av statist i en reklamfilm för glass omkullkastar allt i din vardag. Men å andra sida, vadfan, om det värsta i ditt liv är att svarta inte har yrkesförbud inom media så kan du inte mött många motgångar.
Sidnot:
Chimpanser är väldig enkla att särskilja från afrikaner. Dels är dom håriga över hela kroppen, saknar genomtänkt klädsel, är avsevärt kortare, har väldigt distinkta ansiktsdrag, karaktäristiska läten, och i förhållande till människor avvikanden långa armar. Annars finns ett tvärsäkert sätt för artbestämning: om det okända framför dig har slit av dina armar och är mitt i uppgiften att äta upp ditt ansikte så är det troligen en chimpans (här gäller dock att ha venn-diagram i baktanke).