Citat:
Ursprungligen postat av
Ebliti
Det du inte berör någon gång i ditt försök att svartmåla alla UTOM Elin är VARFÖR Gjorde han slut och kastade ut henne ? Det finns ju ledtrådar i sms'en där han skriver något i stil med " att det alltid är du som förstör". Jag fattar det som att det är Elin som är den struliga i förhållandet och gör så att han till slut kastar ut henne.
Återigen vill du att det mesta ska ligga på någon annan än Elin.
Det är HENNES otrohet som ligger till grund för hela kjedjan. Utan den, ingen misshandel eller falska anklagelser.
INTE MÄ's otrohet. Hade han tex varit otrogen med en annan hade inte Victor misshandlat honom.
Elin ska dömas för den falska våldtäktsanmälan.
Victor ska dömas för misshandel och medhjlp till den falska anmälan.
MÄ/BO och hans familj ska hållas utanför.
Det finns tre fula fiskar I denna soppa:
- 21-åringen.
- Sambon.
- Målsägande.
Kvinnohatarna i tråden fokuserar
bara på allt fel 21-åringen har gjort. Hur vore du om du sa till även dessa att fokusera på
alla tre?
Det är ju just kvinnohatarnas fokus på
bara 21-åringen, som gör att jag visar på de fel sambon och målsägande har gjort. 21-åringen får sina skopor så det räcker och blir över, från kvinnohatare i tråden.
Skribenter som skriver mer sansat och ser alla att alla tre gjort fel. Ja, där kan jag absolut ge en rejäl skopa även till 21-åringen.
Om nu 21-åringen var sådant pucko, varför tog sambon tillbaka henne då? Fundeta du en stund på det.
21-åringen kunde i övrigt
inte veta att hennes sambo skulle upptäcka dem och slå målsägande medvetslös och blodig. Så hon bär faktiskt
ingen skuld till misshandeln. Skulden till misshandeln bär endast sambon. Logiskt om du tänker efter.
Och ska det fokuseras på otrohet, som
inte är ett brott. Så faller faktiskt den tyngsta skuggan över målsäganden. Han är gift och har två små barn. Det är ett extremt svek som vi som har barn förstår.
Och fokuserar vi på brotten, ja, då börjar de med misshandeln. Sedan följer grov falsk angivelse och medhjälp till grov falsk angivelse på det.