Citat:
Vissa tycks se 21-åringen för en värre skurk än de som gjort sig skyldiga till mord. För mord kan man få mellan 18 år upp till livstid. Och livstid är inte ens livstid i Sverige.
Senhackaren anser att 21-åringen ska bli dömd på livstid. På riktigt. Och för otrohet, primärt och den grova falska angivelsen sekundärt. Måste vara ett troll som resonerar så tokigt.
Målsägandens otrohet vet jag inte hur Senhackaren vill straffa. Det har hen inte skrivit om ännu. Kanske 18 års straffarbete i fängelse?
Senhackaren anser att 21-åringen ska bli dömd på livstid. På riktigt. Och för otrohet, primärt och den grova falska angivelsen sekundärt. Måste vara ett troll som resonerar så tokigt.
Målsägandens otrohet vet jag inte hur Senhackaren vill straffa. Det har hen inte skrivit om ännu. Kanske 18 års straffarbete i fängelse?
Det är inte orimligt att tycka att Elin ska få samma straff och skadeståndsskyldighet som offret fått om han fällts för våldtäkt, dvs 3 års fängelse och 230 000 i skadestånd.
Till din stora glädje kommer det ju inte bli så.
Citat:
Grejen är den jag är ganska säker på elin lider av någon diagnos skulle gissa på borderline, hon behöver få vård för det här, annars tror jag faktiskt inte det är sista gången vi ser henne i otrohet och svartsjuke draman jag har haft borderline brudar nära mig och vet hur det brukar sluta.
Eller hur. Inte bara otroheten, men omständigheterna också. Hon väljer verkligen tid och plats: toaletten på krogen där hennes sambo finns nära, dvs maximal chans för att drama ska uppstå mellan henne och sambon. Offret var egentligen bara en statist i det sammanhanget, att han skulle bli misshandlad var inte planen men hon är i grunden likgiltig för den uppenbara risken.
Precis som att hon är helt likgiltig för att konsekvenserna för den ostraffade småbarnsförälder som oskyldigt döms för en gräslig våldtäkt 2025 är oändligt mycket större än konsekvenserna om hennes flera gånger dömda sambo - skyldig - dömts för att ha spöat på en tjomme som precis tryckt på hans tjej på en krogtoalett. Om han ens dömts - offret ville ju inte medverka i någon utredning mot honom överhuvudtaget.
Hon verkar inte vara typen som går runt med sönderskurna armar och byter hårfärg varje vecka. Det är synd, den varianten på borderlinesuggor är tacksamt enkel att undvika. Detta vandrande elände borde tvingas gå runt med en varningstriangel på ryggen tills nästa istid.