Citat:
Ursprungligen postat av
jeffreythugga
Ni som skriver i trden, slutade ni CT eller krde ni nedtrappning? Kpte nmligen p mig en strre mngd precis innan det blev olagligt i syfte att just trappa ned, men inte pbrjat det nnu, och brjar fan bli dags nu.
Brjade trappa ned lngsamt redan frra sommaren och det gick frvnansvrt bra, gick frn drygt 25 gpd till 11 utan ngra som helst bekymmer mer n smtt psykiskt jobbigt att minska antalet doser per dag. Men sen p hsten igen sket det sig.
I princip CT fr mig ocks. Ngot mindre och frre doser sista veckan nr jag blev smrtsamt medveten om att det snart tar slut. Planen var annars att trappa ut under lng tid men jag lyckades inte flja planen.. Har tagit stora doser under mnga r.
Nu har det gtt 3 veckor sedan sista dosen och det flesta av det fysiska symtomen har blivit bra eller i alla fall mycket bttre. Men som andra har varit inne p, den psykiska delen r helt klart den jobbigaste. Allt knns jobbigt och tungt. Jag har rkt en hel del cb under den hr tiden men undvikit terfall p tyngre saker. Hittills.