Citat:
Ursprungligen postat av
King Devil
Kämpa på bruh´ tror du klarar det här fint. Jag kommer förmodligen vända mig till avgiftning klarar inte det här själv. Vet inte om körkort o annat ryker. Samt stämplad för alltid som narkoman?
Jag förstår din desperation bror, på riktigt. Första gången jag klippte ct på 40gpd så tog det mig 26 dagar innan jag tog mig ur akuta ATn, och varje dag fram tills dess mådde jag bara värre och värre dag för dag. Men bror, du är redan på dag 21 nu, om du bara kan hålla ut i 5-6 dagar till kan jag nästan garantera att akuta ATn borde vara över. Tro mig du vill inte ha pundarstämpeln I din journal, försvinner aldrig och kommer att hemsöka dig för livet. That being said, om du känner dig så låg att du seriöst överväger självmord så visst, lägg dig på avgiftning, men försök vänta 6 dagar till så borde du kunna sova lugnt igen. Anledningen till att min AT gått så relativt smoothly är pga benim är battle tested veteran när det kommer till avtändningar, jag vet the ins and outs, vad som hjälper short term och long term. Och jag har pushat mig själv extremt hårt så nu morgon dag 15 så sov jag 10 timmar mer eller mindre utan att vakna upp in between (visst vaknade upp någon minut här o där efter 7 timmar men du förstår vad jag menar)
Anyway du borde närma dig mållinjen bror, försök vara stark, ta långa springturen, duscha kallt, Prata med folk, tvingar din hjärna att adaptera.