Citat:
Ursprungligen postat av
Dottertillendotter
Ganska jobbigt här. Själva suget varierar i styrka, ibland känns det fruktansvärt jobbigt, för att sen bli lite bättre. Också jobbigt att allmäntillståndet är så risigt. Det känns som att allt kommer förfalla runt mig...men kanske blir det bättre om inte alltför lång tid.
Hur är ditt sug och mående?
Precis likadant här, ett rent helvete. Är sugen hela tiden och ibland, eller rätt ofta, så är det så intensivt att jag blir helt förtvivlad då jag vet att jag aldrig kommer kunna ta kratom någonsin igen. Har hänt att jag tagit andra droger, subutex och amfetamin bla, bara för att få slippa suget och all förtvivlan. Trodde aldrig att det skulle bli så här illa. 1 månad sedan jag slutade. Det känns inte som att det blivit bättre men det har det, lite iaf, för det är inte riktigt lika illa som det va första veckan. Blir seriöst nästan gråtfärdig när jag tänker på att jag aldrig kommer få ta kratom igen. Det känns som att min bästa vän dött. Kratomet räddade mig från så mycket misär och lidande och nu är det borta. Känns inte alls bra. Vill verkligen inte börja med subutex igen men känns som att den risken är stor tyvärr.