Citat:
Ursprungligen postat av
Druvan81
Kanske läge att kolla upp sina värden. Var dock ingen storbrukare. Ca 6g om dagen, lite mer på helgen. Och tog endast på eftermiddagen.
Hur mycket låg du på dagligen?
Var storkonsument, ca 30-35 g om dagen, kanske mer. Men hamnade på akuten efter lite väl mycket kratom, ca 4 matskedar, kändes som om hjärtat skulle explodera.
De tog
många prover på mig på, men allt, lever, njurar, allt, var helt normalt, så jag tror inte du behöver oroa dig.
För övrigt är allt fortsatt bra, jag har kommit på att denna händelse jag skrev om;
(FB) Vi som ska sluta med Kratom Den 23:e april, inte hade något med kratom att göra, det var avtändning efter att ha kört lite amfetamin i några dagar. Kanske dopaminbrist eller nått sånt?
Jag har kommit in i normala vanor igen, möjligen lite mer rastlös på dagarna, men jobbet funkar o det rullar på.
Min kran gällande amfetamin har åkt fast, o jag vill heller inte ha mer o riskera bli beroende av det. Som sagt är avtändningarna redan tillräckligt hemska.
Annars använde jag ju det runt 3-4:e dagarna utan kratom för att få en stimulerande effekt som tar ut de värsta abstinenssyndromen från kratom då. Sen körde jag Lyrica, omkring 1200 mg dagligen, i ca 2 veckor. Sen kände jag mig som en ny människa, fri från kratom, o har sen dess hållit mig till min förskrivna dos Lyrica.