Citat:
Ursprungligen postat av
knubbisarne
Jag krde CT. Det fysiska va rena barnleken fr mig, frutom trttheten, det sg. Har tnt av frn betydligt tyngre grejer tidigare som stter det hela i perspektiv. MEN, det psykiska dremot, det har varit bland det vrsta jag ftt igenom och det r fortfarande inte ver drygt 2 mnader senare. Depressionen och saknaden av kratom har varit total men det har blivit betydligt bttre. Men dr r alla olika. Farsan slutade fr 1 mnad sedan och fr honom va det fysiska det vrsta istllet fr det psykiska. Han saknar knappt kratomet och han gick p det i 6 r. S alla r olika. Fr mig har det varit ett helvete, s pass att jag tagit terfall p tyngre droger bara fr att fylla tomrummet. Men jag har rtt klent psyke verlag, diverse diagnoser bla, s det kommer nog inte bli lika illa fr dig men knnas lr det nog gra. Hoppas det gr bra, lycka till!
Fyfan det lter inte kul alls... Frskte sluta CT fr tre r sedan nr jag gick p betydligt hgre doser n vad jag gr nu. Jag hade nog samma upplevelse som din pappa, var vldigt pfrestande fysiskt och gick inte att gra ngonting t det, oavsett om jag rrde p mig, satt eller lg ned var det lika jobbigt. Omjligt att somna men nr jag vl ftt in ett par timmar var det skitjobbigt att kliva upp, men s jvla obekvmt att ligga kvar.
Hll dock bara ut 5 dagar sen tog jag terfall, gissar att det psykiska kommer brja spela in d och r rdd att jag precis som du kommer g tillbaka till vrre grejer. Tanken av att aldrig ngonsin kunna njuta av lite kratom p kvllarna r fan hemsk.
Tack! Hur gr det fr dig nu? Kr du p tyngre grejer eller r du helt clean?