Citat:
Ursprungligen postat av
jeffreythugga
Ni som skriver i tråden, slutade ni CT eller körde ni nedtrappning? Köpte nämligen på mig en större mängd precis innan det blev olagligt i syfte att just trappa ned, men inte påbörjat det ännu, och börjar fan bli dags nu.
Började trappa ned långsamt redan förra sommaren och det gick förvånansvärt bra, gick från drygt 25 gpd till 11 utan några som helst bekymmer mer än smått psykiskt jobbigt att minska antalet doser per dag. Men sen på hösten igen sket det sig.
I princip CT för mig också. Något mindre och färre doser sista veckan när jag blev smärtsamt medveten om att det snart tar slut. Planen var annars att trappa ut under lång tid men jag lyckades inte följa planen.. Har tagit stora doser under många år.
Nu har det gått 3 veckor sedan sista dosen och det flesta av det fysiska symtomen har blivit bra eller i alla fall mycket bättre. Men som andra har varit inne på, den psykiska delen är helt klart den jobbigaste. Allt känns jobbigt och tungt. Jag har rökt en hel del cb under den här tiden men undvikit återfall på tyngre saker. Hittills.