Citat:
Ursprungligen postat av Kill_em
Det finns fler detaljer till historien som jag kommer återkomma med!! Jag har gjort något jättefult och något väldigt respektlöst. Läste hennes sms när hon sov igår! Men jag var tvungen att veta.
Hata mig inte, jag vet att jag gjorde fel.
Men det jag hatar mest är oärliga människor.
Jag vet att hon inte ville säga saker varför inte velat träffa mig för att inte hon ville såra mig. Men allt det hon sa igår att hon måste hitta sig själv och vill inte ha en kille gjorde att jag trodde på henne. Sen kom det fram detta med smsen gjorde mig flyförbannad.
Visst dom har inte gjort något, det tror jag på men alla såna flört mess om att komma hem och sova i soffan kl 01.00 på natten usch. Hon behöver bekräftelse men hon behandlat mig som skit hela helgen, vilken respetlöshet mot vårat förhållande, mot mig och mot sig själv.
Hon har aldrig skickat såna sms till mig under vårat förhållande................ohh sjukt. Hon har förändrats totalt.
jag känner igen mig i det där. alkohol när man är deppig över en brud är inte så bra, iaf inte om man skulle träffa på henne. det misstaget har många gjort, inklusive mig.
hon smsar nog med killen för att göra brytningen lättare. antagligen bryr hon sig inte om honom. och att du "har sårat henne tillräckligt" låter som hon skriver bara för att få dig att tro att det är ditt fel.
radera henne från msn, mobilen etc, det gör allt lättare för dig och svårare för henne.
jag vet hur det känns med att få panikångest över sånt här eller när man blir så otroligt förbannad över det att man inte vet vad man ska göra.
jag skulle inte höra av mig till henne. det kommer ge henne acceptans för det hon gjort... tjejer fungerar ibland så (av min egna erfarenhet) att de kan bete sig hur jävla illa som helst, sen på nåt jäkla sätt vänder dom det emot en och helt plötsligt är allt "ens eget fel".