Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-10-08, 15:16
Medlem
Det finns fler detaljer till historien som jag kommer återkomma med!! Jag har gjort något jättefult och något väldigt respektlöst. Läste hennes sms när hon sov igår! Men jag var tvungen att veta.

Hata mig inte, jag vet att jag gjorde fel.

Men det jag hatar mest är oärliga människor.

Jag vet att hon inte ville säga saker varför inte velat träffa mig för att inte hon ville såra mig. Men allt det hon sa igår att hon måste hitta sig själv och vill inte ha en kille gjorde att jag trodde på henne. Sen kom det fram detta med smsen gjorde mig flyförbannad.

Visst dom har inte gjort något, det tror jag på men alla såna flört mess om att komma hem och sova i soffan kl 01.00 på natten usch. Hon behöver bekräftelse men hon behandlat mig som skit hela helgen, vilken respetlöshet mot vårat förhållande, mot mig och mot sig själv.

Hon har aldrig skickat såna sms till mig under vårat förhållande................ohh sjukt. Hon har förändrats totalt.
Citera
2008-10-08, 15:26
Medlem
jonte_skorpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrustyD
lång text

Ja du Crusty, vet inte om du blir gladare av det här men du och jag verkar befinna oss i samma sits.... fast då var det nästan ett år sen det tog slut för mig. Det här året har verkligen varit upp och ned, har träffat många tjejer men har inte kännt mig redo att gå vidare. Tänker och drömmer om exet nästan varje dag, efter ett helt jävla år.
Flyttade till Norge för två månader sen för att jobba ihop pengar och sen åka ut och resa långt bort härifrån. Kanske då kan jag komma över den här tjejen... Vi har förövrigt noll kontakt, fick inte ens ett sms på min födelsedag och då var det hon som var en fitta när det tog slut. Sist jag såg henne var i Maj, då hälsade hon inte ens, förstår ärligt talat inte vad hon har för problem, men jag tror att det faktum att hon gick vidare så sjukt fort och nu har totalignorerat mig har strött lite extra salt i såren.
Citera
2008-10-08, 16:17
Medlem
daspimps avatar
Jag skrev här lite tidigare om att jag var förtvivlad av att mitt EX dumpat mig.

Men nu ligger det till såhär, vi är mycket bra kompisar nu, skrattar och har kul när vi är med varandra osv. Umgåts med henne ett par gånger sedan vi gjorde slut.

Men vad ska jag egentligen göra för att försöka få tillbaka henne? Ska man fortsätta umgås med henne som kompis nu och på så vis att hon ska ändra sig och "inse att hon gillar mig". Men då finns samtidigt risken att hon gillar mig mer som vän och inte alls vill ha ett förhållande igen?
Eller ska jag bryta kontakten med henne så att hon känner av "saknaden" och kommer tillbaka? Men då finns också risken att man bara kommer längre å längre ifrån varandra och det inte kommer bli nåt iaf.

Vad ska man göra??
Citera
2008-10-08, 17:21
Medlem
Kill_Em. Lider med dig och märker på din skrift att du är mycket upprörd.

Men, att hon träffar och flörtar med nån annan betyder ingenting egentligen. Det är en rebound. Att hon skriver att du sårar henne visar ju bara på att hon bryr sig.
Kolla på mig jag sa riktigt taskiga grejer till mitt ex/nuvarande och jag sket i att svara helt under att par dagar. Klart som fan hon hittar en annan att söka tröst hos, men vad betydde det? Ingenting hon dumpade honom igen så fort allt lugnat sig.

Vad hon säger och gör är två helt olika saker säger the baron och det är helt rätt. Mitt ex träffade mig och sa att hon hade det fantastiskt bra med sin kille. Lyckliga och det fungerar bra etc och att hon och jag aldrig kommer att bli tillsammans och att vi aldrig kommer att ses.

Att blanda in alkohol i bilden är aldrig bra. Jag har lärt mig av detta personligen nu.

Du spelar själv spel mot henne men du kanske inte inser att hon verkar spela spel mot dig med. Mitt ex spelade ett spel och jag spelade ett spel. Det fungerar ett kort tag. Antingen så löser du det. Skicka ett mess bara att du ber om ursäkt för vad du sa och skyller på alkoholen sedan så inväntar du henne.

Kill_em handen på hjärtat, hur vill du ha det med henne?
Citera
2008-10-08, 19:38
Medlem
brummiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sspiritus
Instämmer med morgonbonge riktigt starkt gjort att bryta direkt. Håll ut och bli stark i dig själv. Det är då dom kommer krypande. Känner igen din story om brudar som betett sig som svin och sedan kommit krypande. det är då vi kan välja ta tillbaka eller få våran hämd. Vad jag har lärt mig av alla mina missar är Clean cut, bli stark. Sen kan dom inte motstå dig (i många fall iallfall) och du väljer!

Tack för kommentarerna

joo, jag har också erfarenhet av att de kommer tillbaka... de fungerar väl som oss killar ofta gör, (man vill ha det man inte kan få). mår bättre nu iaf.
det är så jävla mycket man vill säga men som man vet är bättre att lämna osagt fr att behålla positionen som den bättre...
förhoppningsvis får jag chansen att rå-dissa henne nån gång när jag inte längre bryr mig.
Citera
2008-10-08, 19:48
Medlem
brummiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill_em
Det finns fler detaljer till historien som jag kommer återkomma med!! Jag har gjort något jättefult och något väldigt respektlöst. Läste hennes sms när hon sov igår! Men jag var tvungen att veta.

Jag vet att hon inte ville säga saker varför inte velat träffa mig för att inte hon ville såra mig. Men allt det hon sa igår att hon måste hitta sig själv och vill inte ha en kille gjorde att jag trodde på henne. Sen kom det fram detta med smsen gjorde mig flyförbannad.

Visst dom har inte gjort något, det tror jag på men alla såna flört mess om att komma hem och sova i soffan kl 01.00 på natten usch. Hon behöver bekräftelse men hon behandlat mig som skit hela helgen, vilken respetlöshet mot vårat förhållande, mot mig och mot sig själv.

Hon har aldrig skickat såna sms till mig under vårat förhållande................ohh sjukt. Hon har förändrats totalt.

jag känner igen mig i det där. alkohol när man är deppig över en brud är inte så bra, iaf inte om man skulle träffa på henne. det misstaget har många gjort, inklusive mig.

hon smsar nog med killen för att göra brytningen lättare. antagligen bryr hon sig inte om honom. och att du "har sårat henne tillräckligt" låter som hon skriver bara för att få dig att tro att det är ditt fel.

radera henne från msn, mobilen etc, det gör allt lättare för dig och svårare för henne.

jag vet hur det känns med att få panikångest över sånt här eller när man blir så otroligt förbannad över det att man inte vet vad man ska göra.

jag skulle inte höra av mig till henne. det kommer ge henne acceptans för det hon gjort... tjejer fungerar ibland så (av min egna erfarenhet) att de kan bete sig hur jävla illa som helst, sen på nåt jäkla sätt vänder dom det emot en och helt plötsligt är allt "ens eget fel".
Senast redigerad av brummis 2008-10-08 kl. 19:53.
Citera
2008-10-08, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brummis
Tack för kommentarerna

joo, jag har också erfarenhet av att de kommer tillbaka... de fungerar väl som oss killar ofta gör, (man vill ha det man inte kan få). mår bättre nu iaf.
det är så jävla mycket man vill säga men som man vet är bättre att lämna osagt fr att behålla positionen som den bättre...
förhoppningsvis får jag chansen att rå-dissa henne nån gång när jag inte längre bryr mig.

Kan väl säga att det inte är så jävla lätt, just nu sitter jag och stirrar på telefonen. Jag vill skicka sms fråga hon saker om varför hon varit så jävla respektlös mot mig. Trots att jag behandlat henne bättre än någon ánnan. Varför är det så jävla svårt att visa respekt. För mig är det så jävla enkelt. Vet inte om jag ska skicka det, är exakt 1 mån och 1 vecka sedan vi bröt. Ibland känner jag, håller jag käften kommer hon jävligt enkelt undan....
Citera
2008-10-08, 21:18
Medlem
Ikes avatar
Citat:

hon har inte förändrats. Mänskor förändras nästan aldrig. detta visar bara att hon är osäker och hon gör det hon tror är rätt. men det kommer aldrig funka i fall det skulle vara något för e hon inte sig själv så körs det i båtten tillslut i alla fall !!
Citera
2008-10-09, 01:23
Medlem
Morgonbonges avatar
Citat:
Hej alla!

Allt har gått åt helvete. Hörde av mig förra veckan till exet eftersom jag var i samma stad. Hon hade inte tid för hon hade så mycket iskolan.

Sen bestämde vi att vi skulle träffas igår. Så var jag hemma hos henne, vi blev lite fulla så börja ältandet. Båda grät och skit. Men sen kom det fram att hon skickar massa flörtiga mess till en annan kille. Därför har hon inte tid med mig och därför dissat mig hela helgen och träffat honom istället.

Så detta med skolarbete bara en fasad från hennes sida. Visst gjorde hon skolarbete men hon träffar honom efteråt, hon säger att dom inte haft sex men vafan. Så hon träffar honom hellre än mig kände mig väldigt värdefull för henne, not! Hon skulle höra av sig på söndagen, men det gjorde hon på msn kl 18.30 och sa att hon inte kunde. Så förbannat fegt av henne.

I går så det blev ett jättebråk av detta och vi hatar varandra och jag sa saker som jag inte borde ha gjort. Men hon spelar ett offer fast det är jag som är dumpad.

Det kommer aldrig bli vi och vi kommer aldrig prata med varandra igen.
Men detta med killen gjorde mig så förbannad eftersom jag öppna upp mitt hjärta igen för henne.

Hennes sista mess igår: Fan vi har gjort slut gå vidare! Jag har inget förtroende för dig längre. du har sårat mig tillräkligt.

Så man kan säga efter man har gjort slut så kommer den riktiga personen fram, jag är väldigt glad att jag inte slösa mer tid på henne.

Så tjejer som säger att dom vill va vänner ljuger bara, dom vill bara lindra sitt eget hjärta!!!!

Så försök aldrig bli vän. Skit i henne totalt. Träffa aldrig henne mer.

Den personen ni kände, är inte samma person längre. Som alla säger här träffa aldrig ditt EX!!!!!!! Prata inte ens med henne!!!!

Lär av min historia, allt har gått åt helvete där vi hatar varandra mer än någonsin. Ni kommer aldrig få tillbaka era ex, tilliten har försvunnit och förtroendet har försvunnit helt

Var inga idioter som jag!!!!!! Jag lärde mig den hårda vägen, vilket medförde att nu har jag fått ett avslut. Har väldig ångest jag över det jag sa till henne.
Åkte hem mitt inatten kl 02.45 helt förstörd och kastat skit och skrikit på varandra.
Kommit över exet? det gör man nog aldrig, jag kunde inte hantera min svartsjuka som blev ledde till hätsk stämning.

Lev vidare!

Kill_Em min vän. Lider med dig.
Dock så kanske du fick ett avslut nu du behöver för att inse att det verkligen är slut. Det har tagit mig nästan 12 veckor att själv inse det, utan att ha sökt den kontakten som du gjorde i helgen. Det kanske var bra att du gjorde det, så du slipper att plågas av att "det endå finns en chans tankarna". Samma tankar som plågat mig själv allt för länge nu.
Att bryta kontakten lönar sig alltid, oavsett ifall man vinner tillbaka eller ej.
Allt prat om vänskap är bara befängt. Det är ingen nyhet att dom bara vill lätta på sitt dåliga samvete. Fan vad livet känns orättvist ibland. Fruktansvärt! Fy fan.....
Citera
2008-10-09, 10:02
Medlem
Hej!

Tack alla för eran uppmuntran och synpunkter.

Det var verkligen synd att det blev som det blev. När jag läste dom smsen så mådde jag så dåligt, blev så äklad av henne plus alla lögner.

Jag sa det till henne iförrgår när jag var hemma hos henne. Om hon bryr sig så jävla mycket om mig som hon säger, då skulle hon sett till att vi skulle träffats i helgen.

Hon kommer aldrig komma tillbaka, jag har drivit in henne i en annan killen armar, så sex kommer det bli inom en snar framtid. Och nu vet hon att hon gjorde rätt att göra slut med mig. Så det är helt slut............

Kanske var detta jag behövde för att få ett avslut, se henne en sista gång och få svar på allt, hur mycket jag är värd för henne fick jag svar på. Eller man kan säga jag fick svar på det jag behövde veta för att gå vidare.

Jag har ångest och hon i tankarna så är det väl, hoppas inte det blir kvar länge nu . Hon var helt otroligt vacker, hon hade nya kläder på sig, gått ner lite i vikt. ohhhh helt otroligt fin.

När jag var hemma hos henne i tisdags, så fråga jag varför hon inte har hört av sig, hon sa att hon har pratat med massor av folk och dom hade sagt att hon inte skulle höra av sig. Sen tror jag också att hon har gått vidare nu.

Jag skicka ett sista mess igår, vet ändå att hon kommer aldrig glömma detta som har hänt men jag vill det för min eget samvete. Skrev: Jag ber om ursäkt för mitt beetende igår. Du behöver inte svara på detta. lycka till i skolan och livet.

Nu efter 6veckor har jag förlåtit mig själv och henne.
Citera
2008-10-09, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ascetoholix
Kill_em handen på hjärtat, hur vill du ha det med henne?

Jag vill ha henne tillbaka! Men jag skiter i henne nu totalt.
Hon har gått vidare, nu ska jag också göra det.

Jag skicka ett sms till henne bad henne att inte svara.

Jag måste gå vidare med med mitt liv nu, jag vet att hon inte kommer höra av sig på VÄLDIGT länge eller aldrig och detsamma ska jag göra.
Så denna historien slutade inte lyckligt.

Men saken är också jag brände mina broar för länge sedan, hon ville verkligen bara ha mig som kompis så är det.
Citera
2008-10-09, 12:08
Medlem
Citat:
Jag vill ha henne tillbaka! Men jag skiter i henne nu totalt.
Hon har gått vidare, nu ska jag också göra det.

Jag skicka ett sms till henne bad henne att inte svara.

Jag måste gå vidare med med mitt liv nu, jag vet att hon inte kommer höra av sig på VÄLDIGT länge eller aldrig och detsamma ska jag göra.
Så denna historien slutade inte lyckligt.

Men saken är också jag brände mina broar för länge sedan, hon ville verkligen bara ha mig som kompis så är det.

Fan jag lider med dig Kill_em! Jag lider lite extra mycket med dig nu då mitt förhållande börjar gå sönder. Hon har blivit så konstig på sista tiden, har aldrig tid med mig och skit... Jag hoppas att det bara är någon känsla jag har, men efter helgen kommer det väl visa sig antar jag. Vet bara inte hur jag ska göra för att inte tänka på henne i helgen då hon ska ut med sina "nya" tjejpolare och jag har halsfluss. Ska nog skita i halsen och supa jag med, blir oftast lite bättre då när jag har gott sällskap runt omkring mig.
Fan att jag tänker så djävla mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in