Jag blev dumpad av mitt ex i april, var mer eller mindre ett vrak hela första månaden. Sen tänkte jag "Det här går inte, jag måste göra nåt åt det!".
Så jag började träffa en annan tjej, riktigt fin och bra tjej som jag tyckte om riktigt mycket faktist.
Grejen var bara den att mitt ex bästa kompis, vi kan kalla henne L, var lesbisk och hade blivit riktigt sårad av sin förra flickvän, som endast var bisexuell, vi kan kalla henne N.
Och givetviss var det ju så att det var N som jag började träffa. Och mitt ex får reda på att jag träffar henne, då bryter helvetet lös! Efter att ha ignorerat mig i över en månad ringer hon mig och ger mig den värsta utskällningen världen har skådat, jag skojar inte alltså!
Mitt ex gjorde allt hon kunde för att förstöra för mig verkade det som! Hon slog sönder min cykel när jag hade ställt den utanför en av mina polare! De gånger man stötte på henne(krogen etc) så var hennes kompisar tvugna att hålla henne för hon ville verkligen slå ihjäl mig!
Nu har vi inte pratat sen i juni nån gång, hon ignorerar mig som att jag vore luft

Min avsikt var ju aldrig att jävlas med mitt ex, jag ville bara gå vidare.
Givetviss sket sig det med N efter nån månad. Nu är jag lite mer inne på "alla kvinnor kan gå och självdö, de duger bara till att knulla med"-stilen