Wall of text incoming, kan vara rörig men försök häng med snälla
Jäävlar va jag blir galen. Va på g med en tjej för 2 år sedan, min första riktiga kärlek och kunde gjort allt för henne. Iaf det sket sig då jag fick höra att hon va intresserad av en polare till mig, hände inget mellan dom då polaren antingen va schysst nog att släppa henne med omtanke om mig eller bara att han inte var intresserad. Jag och tjejen snackade inte på ett och ett halvt år (går i samma skola, gymnasiet.) och jag bedövade mina känslor för henne med träning, polare, fylla, fyllestrul, One night stands osv. Nu i trean trodde jag att jag hade kommit över henne, vi började snacka lite spontant. Ví klickar med humor och personligheter osv och jag är nu tillbaka, nästan lika kär som första gången. Hon har nu gått ifrån att vara riktigt blyg och den där söta tjejen till en fortfarande rätt blyg, men flörtig och riktigt snygg tjej.
Vi var ute för ett tag sen och vi började snacka, vi båda var närgångna ända tills jag drar på toa (blåsan måste tömmas någon gång oavsett hur läget ser ut efter några öl) och kommer tillbaka och ser henne och hennes polare uppraggade av två killar. Vad kan man göra? jag får ångest och blir svartsjuk, beställer en stänkare o en öl och sveper i mig dom och drar fort som fan vidare till ett annat ställe som vi planerat att dra till (ett gäng på 5 pers inklusive henne).
Väl på det nya stället så sätter jag mig vid baren och börjar hinka i mig sprit pga av ångest osv, mina polare fattar nada då de tror att jag inte har några känslor kvar för denna flicka och jag orkar inte prata med dom om det, hets och allt vad det kommer innebära senare. Kvällen känns förstörd och morgondagen ser inte speciellt ljus ut och det börjar svida i min plånbok. Hon kommer så småningom till stället. det slutar med att jag blir dyngrak och hon och en annan polare turas om att va med mig under kvällen (no more booze for you!).
Så slutsatsen av det här är vad? Jag vet fan ej. åkte bort i fem dagar och ringde henne någon gång för o tacka för att hon hjälpte mig den kvällen (mest som en undanflykt för att ringa henne). Hon sa att hon inte har något planerat på nyår så funderade på att bjuda henne till en polare som ska ha middag osv på nyår. Men det känns som den tanken gick åt helvete då hon senare genom en av sina polares telefon ringer min bästa polare och säger att hon saknar honom och undrar varför han inte kom till ett ställe där ett gäng av mina polare hade tänkt träffas då jag var bortrest. Denna polare tycker hon är lite väl flörtig och det känns som han ibland antyder att hon är "sugen" på honom, han vet ej om att jag tycker om henne. Denna polare är inte så verklighetsförankrad hela tiden så han tror sig saker titt som tätt men det kan vara sant.
Jag har försökt framställa det så objektivt som möjligt, vad fan ska jag göra? Har aldrig haft samma känslor för en tjej förut. Hon har ej haft sex och vette fan om hon ens har strulat med något, och jag håller fan på att dö för den här tjejen.
Akut hjälp sökes!!