Citat:
Ursprungligen postat av Jonde
Fan jag lider med dig Kill_em! Jag lider lite extra mycket med dig nu då mitt förhållande börjar gå sönder. Hon har blivit så konstig på sista tiden, har aldrig tid med mig och skit... Jag hoppas att det bara är någon känsla jag har, men efter helgen kommer det väl visa sig antar jag. Vet bara inte hur jag ska göra för att inte tänka på henne i helgen då hon ska ut med sina "nya" tjejpolare och jag har halsfluss. Ska nog skita i halsen och supa jag med, blir oftast lite bättre då när jag har gott sällskap runt omkring mig.
Fan att jag tänker så djävla mycket!
Fan att jag tänker så djävla mycket!
Jag tänker på henne jättemycket, lider mycket av detta som har hänt! Jag känner mig så konstig, det känns som jag kan börja släppa henne nu i allafall. Det som händer med dig, hände med mig. Så öppna inte upp dig för henne igen! Hon har börjat leva sitt nya liv nu, hon har accepterat att det är slut. Hon kommer flörta och skit gud vet vad.
Tycker inte att du ska supa, halsfluss är det värsta som finns
Det är inte din uppgift att bli vän med henne, så är det bara.
I mitt fall så tänkte hon precis som jag, att jag skulle höra av mig när jag ville umgås. Och se vad som hände efter jag gjorde detta.
Men vi skulle ha umgåtts idag och i helgen
Men hon ville bara vara min vän! Jag fick det på svart och vitt.
När det kom till kritan så var jag inte så viktig för henne, och nu efter detta så betyder jag inget för henne.
Hon sa att hon inte är villig att kämpa för något. Hon vill bara va och vara lycklig inte kämpa för oss. Så det sa allt, tänk om det händer om ett år framåt en som inte kämpar för ett förhållande. För det kommer bli så att hon är i en illusion att man inte måste kämpa i ett förhållande och är jätte lycklig hela tiden är hennes problem.
Om hon kommer tillbaka så gör hon det, det är inget du kan säga eller göra för att hon ska göra det. Det är synd om henne att hon inte fått sörja och fått visa sig själv den respekten. Hon sårar bara enbart sig själv.
Senast redigerad av Kill_em 2008-10-09 kl. 13:42.
Senast redigerad av Kill_em 2008-10-09 kl. 13:42.