Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-09, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonde
Fan jag lider med dig Kill_em! Jag lider lite extra mycket med dig nu då mitt förhållande börjar gå sönder. Hon har blivit så konstig på sista tiden, har aldrig tid med mig och skit... Jag hoppas att det bara är någon känsla jag har, men efter helgen kommer det väl visa sig antar jag. Vet bara inte hur jag ska göra för att inte tänka på henne i helgen då hon ska ut med sina "nya" tjejpolare och jag har halsfluss. Ska nog skita i halsen och supa jag med, blir oftast lite bättre då när jag har gott sällskap runt omkring mig.
Fan att jag tänker så djävla mycket!

Jag tänker på henne jättemycket, lider mycket av detta som har hänt! Jag känner mig så konstig, det känns som jag kan börja släppa henne nu i allafall. Det som händer med dig, hände med mig. Så öppna inte upp dig för henne igen! Hon har börjat leva sitt nya liv nu, hon har accepterat att det är slut. Hon kommer flörta och skit gud vet vad.

Tycker inte att du ska supa, halsfluss är det värsta som finns

Det är inte din uppgift att bli vän med henne, så är det bara.

I mitt fall så tänkte hon precis som jag, att jag skulle höra av mig när jag ville umgås. Och se vad som hände efter jag gjorde detta.
Men vi skulle ha umgåtts idag och i helgen
Men hon ville bara vara min vän! Jag fick det på svart och vitt.

När det kom till kritan så var jag inte så viktig för henne, och nu efter detta så betyder jag inget för henne.

Hon sa att hon inte är villig att kämpa för något. Hon vill bara va och vara lycklig inte kämpa för oss. Så det sa allt, tänk om det händer om ett år framåt en som inte kämpar för ett förhållande. För det kommer bli så att hon är i en illusion att man inte måste kämpa i ett förhållande och är jätte lycklig hela tiden är hennes problem.

Om hon kommer tillbaka så gör hon det, det är inget du kan säga eller göra för att hon ska göra det. Det är synd om henne att hon inte fått sörja och fått visa sig själv den respekten. Hon sårar bara enbart sig själv.
Senast redigerad av Kill_em 2008-10-09 kl. 13:42.
Citera
2008-10-09, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kill_em
Det som händer med dig, hände med mig. Så öppna inte upp dig för henne igen! Hon har börjat leva sitt nya liv nu, hon har accepterat att det är slut. Hon kommer flörta och skit gud vet vad.

Var nog lite otydlig när jag skrev tidigare... Vi har inte gjort slut, men det är mycket strul och gräl. Jag känner mig nästan... Ensam eller vad man ska kalla det, trots flickvän, familj och vänner runt omkring mig...
Senast redigerad av Jonde 2008-10-09 kl. 16:23.
Citera
2008-10-09, 17:38
Medlem
tjena!
tänkte dela med mig av..mig själv.
mitt ex o jag va ihop i 16år två kidz,hus o allt.
hon drog för 3 månader sen,det tog 8 veckor för henne att hitta en ny
jag själv hade inte ens hunnit "landa"!Av att bo själv. O ett förhållande med en ny tjej e fortfarande otänkbart..
Så att ångest,ont i magen,ickeaptit,jag vet kan allt det där.
bara tanken av att det nya kräket för in sin kötthelge i mitt ex gör att jag fan...jävla skitfi..a.
Citera
2008-10-09, 20:20
Medlem
Ikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagagerumsmatta
tjena!
tänkte dela med mig av..mig själv.
mitt ex o jag va ihop i 16år två kidz,hus o allt.
hon drog för 3 månader sen,det tog 8 veckor för henne att hitta en ny
jag själv hade inte ens hunnit "landa"!Av att bo själv. O ett förhållande med en ny tjej e fortfarande otänkbart..
Så att ångest,ont i magen,ickeaptit,jag vet kan allt det där.
bara tanken av att det nya kräket för in sin kötthelge i mitt ex gör att jag fan...jävla skitfi..a.
ohh jäklar min situation är ju småpotatis jämför med dig.
lider med dig.
Citera
2008-10-09, 23:38
Medlem
Morgonbonges avatar
Har fått ett återfall. Kan bara inte få ur mitt ex ur huvuvdet. Försöker i min ensamhet suga på en flaska jack, slå bort tankarna, men det är fan lättare sagt än gjort. Ikväll vill jag bara ringa exet. Har nog aldrig varit så nära som nu. Jag vet inte. Jag kanske också behöver bli grillad en gång till som Kill_Em för att verkligen inse att det är över. Dock så vet jag ju att så är fallet, så egentligen så skulle jag bara förlora allt då. All psykologisk krigsföring som jag jobbat på nu i snart 12 veckor skulle gå förlorat. Fan vad det suger! Det känns bara så tomt här hemma i "våran" lägenhet.
Citera
2008-10-10, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonbonge
Har fått ett återfall. Kan bara inte få ur mitt ex ur huvuvdet. Försöker i min ensamhet suga på en flaska jack, slå bort tankarna, men det är fan lättare sagt än gjort. Ikväll vill jag bara ringa exet. Har nog aldrig varit så nära som nu. Jag vet inte. Jag kanske också behöver bli grillad en gång till som Kill_Em för att verkligen inse att det är över. Dock så vet jag ju att så är fallet, så egentligen så skulle jag bara förlora allt då. All psykologisk krigsföring som jag jobbat på nu i snart 12 veckor skulle gå förlorat. Fan vad det suger! Det känns bara så tomt här hemma i "våran" lägenhet.

Tjena! Förstår din tomhet. Jag har förstört allt, hon har fölorat respekten, förtroendet you name it allt.

Nu är det dags att gå vidare, kämpa med sig själv.
Jag skulle gjort allt för henne, jag som tänkte flytta till den staden där hon har flyttat till om tron att vi kommer bli tillsammans igen. Det är helt sjukt.

Du får göra som känns bäst för dig. Jag prata med min syster och hon sa vet du varför du hållit distansen till henne? jo för att hitta möjligheten att hon kommer tillbaka och inte för din egen skull för att gå vidare.

Allt som har hänt är förlorat hon kanske aldrig kommer tänka på mig som något positivt minne, det gör så ont när man tänker på detta. Men det är redan kört, hon har gjort ditt val.

Antingen väljer man att bli sårad igen eller så lider man i det tysta.

Morgon jag vet inte hur du ska göra, det är du som har respekten kvar inte hon. Brudarna skiter i hur du mår igentligen för dom har accepterat att ni gjort slut och letar efter bekräftelse hos någon annan.

Jag ska själv skicka ett mail till mitt ex om det som hände i tisdags. snart. Min kusin är här så han ska hjälpa mig med.
Citera
2008-10-10, 01:40
Medlem
Morgonbonges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill_em
Tjena! Förstår din tomhet. Jag har förstört allt, hon har fölorat respekten, förtroendet you name it allt.

Nu är det dags att gå vidare, kämpa med sig själv.
Jag skulle gjort allt för henne, jag som tänkte flytta till den staden där hon har flyttat till om tron att vi kommer bli tillsammans igen. Det är helt sjukt.

Du får göra som känns bäst för dig. Jag prata med min syster och hon sa vet du varför du hållit distansen till henne? jo för att hitta möjligheten att hon kommer tillbaka och inte för din egen skull för att gå vidare.

Allt som har hänt är förlorat hon kanske aldrig kommer tänka på mig som något positivt minne, det gör så ont när man tänker på detta. Men det är redan kört, hon har gjort ditt val.

Antingen väljer man att bli sårad igen eller så lider man i det tysta.

Morgon jag vet inte hur du ska göra, det är du som har respekten kvar inte hon. Brudarna skiter i hur du mår igentligen för dom har accepterat att ni gjort slut och letar efter bekräftelse hos någon annan.

Jag ska själv skicka ett mail till mitt ex om det som hände i tisdags. snart. Min kusin är här så han ska hjälpa mig med.

Eftersom skadan redan är skedd, så har jag inga synpunkter på om du mailar eller inte. Mitt ex har gått samma väg som ditt, dvs söker bekräftelse hos någon annan. Näst intill alla tjejer söker alltid tröst av seperationsångesten.
Verkligheten hinner oftast ikapp dom, när dom till slut varken står med den ena eller de andra. Dom uppskjuter bara sorgprocessen och brukar därför så småning om höra av sig igen vid ett senare tillfälle. Den dagen får väll komma om den gör det. Tänker dock inte längre "vänta på henne". Ska börja leva livet igen och träffa nya tjejer. Det är dock lättare sagt än gjort.
Citera
2008-10-10, 12:39
Medlem
Ikes avatar
illa. trodde jag var över henne. nu ligger jag här hemma själv och är sjuk, saknar henne som bara den nu. kanske bara är det att jag är ensam och sjuk som gör saknaden stor. men det finns ju lite kvar i alla fall :/
Citera
2008-10-10, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonbonge
Eftersom skadan redan är skedd, så har jag inga synpunkter på om du mailar eller inte. Mitt ex har gått samma väg som ditt, dvs söker bekräftelse hos någon annan. Näst intill alla tjejer söker alltid tröst av seperationsångesten.
Verkligheten hinner oftast ikapp dom, när dom till slut varken står med den ena eller de andra. Dom uppskjuter bara sorgprocessen och brukar därför så småning om höra av sig igen vid ett senare tillfälle. Den dagen får väll komma om den gör det. Tänker dock inte längre "vänta på henne". Ska börja leva livet igen och träffa nya tjejer. Det är dock lättare sagt än gjort.

Klart det är så pojkar, mitt Ex sökte tröst 5 dagar efter vårat uppbrott, hon gav mig en ärlig förklaring all heder till henne. "Jag klarar inte av det här själv jag måste ha någon som stöttar mig och bryr sig om mig, jag orkar inte det här annars". Låt dom ligga i sina kuvöser med huvudena nedstuckna i sanden. Jag var själv nära ett återfall i veckan. Och jag kan känna det från och till jag skriver ett sms men skickar det aldrig. För vad får jag ut av det? Ibland tänker jag att fan vad lätt hon kommer undan. Men får hon bekräftelsen att jag saknar hon eller är bitter på hon så tjänar hon bara ännu mer på det. Jag vet att min dag kommer... av 3 djupa förhållanden har alla 3 brudar kommit krypande vare sig jag har gjort slut eller dom, men det har tagit minst 7 månader i alla fallen. Och i mitt speciella fall är jag övertygad om att hon kommer komma. Gör hon det inte så har jag iallfall stoltheten kvar....Och visst fan tänker hon på dig tro inte att den här killen hon är med nu är nån perfekt kille han kommer att göra bort sig, då tänker hon på dig varje gång. Häng i morgonbonge för kommer hon inte tillbaka så kommer du träffa någon ny. Och då kommer du pissa på den här bruden.... Let it Hang loose boys!!!
Citera
2008-10-10, 14:15
Medlem
I mitt fall så har jag nog bränt alla möjligheter i framtiden men det kanske var bäst så. Att jag fick inse att det kommer aldrig bli vi två igen.

Hör hon av sig om ett år så får hon göra det men troligtvis så gör hon inte det.....hon kommer aldrig ta tillbaka mig.

Jag skicka ett mail till henne igår där jag förklara allt om varför jag reagera som jag gjorde och bad om ursäkt för allt som hade hänt. Hur jag kände mig när hon dissat mig en hel helg för att umgås med andra istället.

Skrev också att jag inte orkar kämpa längre och jag har nu gått vidare med mitt liv.
Skrev att hon får lycka till i sitt liv och att jag kommer alltid finnas där för henne om hon behöver hjälp med något och så.

Så man kan säga att det var ett förlåt och ge henne skuldkänslor mail.

Jag gjorde för min egen skull för att kunna gå vidare och inte för hennes bekräftelse.
Citera
2008-10-10, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ike
illa. trodde jag var över henne. nu ligger jag här hemma själv och är sjuk, saknar henne som bara den nu. kanske bara är det att jag är ensam och sjuk som gör saknaden stor. men det finns ju lite kvar i alla fall :/
aj. Känner lite likadant, fast av andra anledningar. Var ut i veckan och följde med en brud hem som jag iaf på fyllan tyckte såg ut som den gamla. Låg och kisade och inbillade mig det. Kändes bra med alkohol i kroppen men nu känns det.... dåligt.
Citera
2008-10-10, 19:07
Medlem
brummiss avatar
jaa, det är verkligen inte lätt... hoppas det blir bättre för er alla! dagen då man kan få igen eller vad man ska säga brukar alltid komma.... men hittills för min del har jag inte brytt mig ett dugg om tjejerna då det kommer.

mår bättre själv iaf sen jag pratade av mig här igen. tiden läker alla sår, så är det verkligen oavsett om man inte kan inse det när det är som värst. nu ska jag ut och supa och bekanta mig med nya flickor

hoppas ni har det bra ikväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in