2010-03-28, 18:35
Medlem
Jag har iaf fått intrycket på hans blogg att han fortfarande är ordningsvakt men han är alltså entrévärd, ahaaa
Tack för klargörandet nu ska jag iaf vänta med spänning och se om han svarar mig
Citera
2010-03-28, 21:18
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Jag har iaf fått intrycket på hans blogg att han fortfarande är ordningsvakt men han är alltså entrévärd, ahaaa
Tack för klargörandet nu ska jag iaf vänta med spänning och se om han svarar mig

Jag förstår att du fått det.......han vill nämligen gärna att alla andra tror det också. Att han fortfarande får jobba som vakt alltså. Men som du kanske sett på bilder från t ex Nyköping så är det två dörrvakter och så vår lille botoxtomte som står i dörren. Två som jobbar alltså och en som spelar heman

Det skulle förvåna mig mycket om du fick ett seriöst svar på din seriösa fråga. Meddela gärna hit när och om du får svar.
Citera
2010-03-28, 23:40
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Nu har jag funderat och funderat och tillockmed frågat Fadde på hans blogg. Hur kommer det sig att han som ordningsvakt kan gå ut i pressen och hota upp folk? Borde inte det påverka hans förordnande, dvs att det skulle bli svårare för honom att få detta förnyat eller åtnjuter han fortf "kändisstatus" och står över allt detta?
Jag hoppas han publicerar min kommentar så jag kan få ett svar på detta.

hej fadde.
Nu är det såhär att jag har läst otaliga intervjuer med dig och jag har en snabb och enkel fråga. Hur kommer det sig att du som ordningsvakt (eller vad du nu kallar dej) kan gå ut i MEDIA och hota folk? http://www.expressen.se/noje/1.1929699/har-kastar-komikern-vatten-i-fadde-darwichs-ansikte
där du säger: Han var feg och sprang iväg. Och det var kanske tur, annars vet man inte vad som skulle kunna ha hänt, säger Fadde Darwich och fortsätter:
- Det hade inte varit kul för honom.
Och även om du där var Fadde, privatperson, så är du ordningsvakt 24/7 eller appliceras inte regler som förordnande och bricka på dig? Bara för att du har stått vid en sunkig krog vid namn spy bar så kan du börja hota folk, slå folk osv och sen med gott samvete ställa dig i dörren? Du är en skam för kåren du säger dig representera iom med dina förkastliga och ogenomtänkta uttalanden och jag tycker att du verkligen ska se över om du har valt rätt karriär i livet.
Svara jätte gärna på detta då jag vet flera som skulle vilja höra svaret. Alltså frågan är, om du nu inte har uppfattat den, hur resonerar du kring ditt eget handlande?
Tacksam för svar.

Tyvärr så lär han nog kringgå det genom att inte ta in inlägget. F ö är han ju lik Hitler.
Citera
2010-03-28, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Tyvärr så lär han nog kringgå det genom att inte ta in inlägget. F ö är han ju lik Hitler.
Jag hoppas verkligen han tar in det och står upp för sig själv. Inte speciellt "macho" att låtsas som att saker inte existerar.
Ja han är verkligen sjukt likt Hitler med den där nazifrillan han har styrt. Haha
Citera
2010-03-29, 15:27
Medlem
Han har uppdaterat bloggen och tagit in andra kommentarer men inte min. Haha, han är så macho karln så det finns inte
Citera
2010-03-29, 17:17
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Han har uppdaterat bloggen och tagit in andra kommentarer men inte min. Haha, han är så macho karln så det finns inte

Nä nu har du fel. Macho är vad han TROR att han är. Men tyvärr så ligger han mer åt fjollhållet med sin framtoning.
Som sagt får du svar på din relevanta och seriösa fråga då ska jag skriva något snällt om Fadde (någongång *S*). Och tro mig......det är inte det lättaste.
Citera
2010-03-29, 19:03
Medlem
Hahaha, sant sant. Nu har jag iaf mailat honom. Så slipper han svara så offentligt
Citera
2010-03-30, 03:43
Bannlyst
Herregud hur tankte han med sin nya frisyr, fick han inte valja sjalv eller?
Citera
2010-03-30, 13:12
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LukeThaiWalker
Herregud hur tankte han med sin nya frisyr, fick han inte valja sjalv eller?

Jodå nog fick han det. Men Hitler kanske alltid varit hans stora idol
Citera
2010-03-30, 14:59
Medlem
flutts avatar
Kan det vara en klassisk "oj, bäst att börja kamma över"?
Citera
2010-03-30, 17:09
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:

Gör ett litet tillägg på det här. Macho nåja.....enligt Linda Rosing så gillar han ju att bli spankad i stringtrosa. Inte särskilt macho enligt mitt sätt att se det.

Lyssna på Hugo Rosas hiphoplåt. Länk finns på inlägg 1562 i denna tråd. Annars hittar du Challangeboy om du googlar.
Enjoy
Citera
2010-03-31, 11:20
Medlem
En fet hovmarskalk.

http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.47670/user.pjpeg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem