2010-03-25, 19:11
Medlem
Malarkeys avatar
Hur man än ser det så har den mannen mkt på gång. Jag beundrar att han vågar och vill hålla på med så många olika saker på en gång. Hans liv blir nog sällan tråkigt.
Dock har han inte alla knivar i lådan.
Citera
2010-03-25, 20:34
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malarkey
Hur man än ser det så har den mannen mkt på gång. Jag beundrar att han vågar och vill hålla på med så många olika saker på en gång. Hans liv blir nog sällan tråkigt.

Ja säga vad man vill men lättlurad är han. Går på vad som helst. Behövs bara att en s k kompis säger att han är en toppenkomiker bara för att han är rolig när han drar sina valser på fyllan.....så vips är han en fullfjädrad ståuppare (tror han).
Visst är det toppen när folk vågar sig på olika saker. Men i hans fall så blir det sällan något vettigt av satsningarna. Han skaver runt på diverse obskyra krogar och ståuppar eller öppnar dörrar åt småtjejer. Det ser man kanske inte som någon större framgång.
Citera
2010-03-26, 08:28
Medlem
Flinta82s avatar
Har dessutom otroligt svårt att föreställa mig hur Fadde är när han är arg. Han verkar ju emellanåt vilja ge sken av att det är dömt att misslyckas att bråka med honom. Men när jag tittar på honom i olika sammanhang har jag extremt svårt att tänka mig honom arg. Nån som sett honom "in action" då han kastat ut gäster från nån nattklubb eller hamnat i annat "gruff"?
Citera
2010-03-26, 19:00
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Har dessutom otroligt svårt att föreställa mig hur Fadde är när han är arg. Han verkar ju emellanåt vilja ge sken av att det är dömt att misslyckas att bråka med honom. Men när jag tittar på honom i olika sammanhang har jag extremt svårt att tänka mig honom arg. Nån som sett honom "in action" då han kastat ut gäster från nån nattklubb eller hamnat i annat "gruff"?

Fadde är svår att reta upp. Sväljer det mesta. Men när topplocket går, så slår han blint och skoningslöst.

Det var därför han förlorade sin bricka då han spöade skiten ur en snubbe som hånade honom. Vad hånade snubben då Fadde för? Jo, att alla visste vilket luder hans fästmö, Linda Rosing var.
Citera
2010-03-26, 21:18
Medlem
Bull-Ullas avatar
Citat:
mmmm han skrev ju i sin egen blogg för ett halvår sen ungefär att han själv tror han har ADHD....
Citera
2010-03-28, 12:57
Medlem
Malarkeys avatar
Han är mycket kortare och rundare i verkligheten än på bilderna.
Träffade hans i båstad i somras.
Citera
2010-03-28, 13:19
Medlem
Mythomanias avatar
Citat:
Han är mycket kortare och rundare i verkligheten än på bilderna.
Träffade hans i båstad i somras.
Träffade hans vaddå?
Citera
2010-03-28, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Fadde är svår att reta upp. Sväljer det mesta. Men när topplocket går, så slår han blint och skoningslöst.

Det var därför han förlorade sin bricka då han spöade skiten ur en snubbe som hånade honom. Vad hånade snubben då Fadde för? Jo, att alla visste vilket luder hans fästmö, Linda Rosing var.
Kort sagt,en gentleman.Tar sin kvinna i försvar i alla lägen.
Citera
2010-03-28, 16:21
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Kort sagt,en gentleman.Tar sin kvinna i försvar i alla lägen.

Citera
2010-03-28, 18:14
Medlem
Nu har jag funderat och funderat och tillockmed frågat Fadde på hans blogg. Hur kommer det sig att han som ordningsvakt kan gå ut i pressen och hota upp folk? Borde inte det påverka hans förordnande, dvs att det skulle bli svårare för honom att få detta förnyat eller åtnjuter han fortf "kändisstatus" och står över allt detta?
Jag hoppas han publicerar min kommentar så jag kan få ett svar på detta.

hej fadde.
Nu är det såhär att jag har läst otaliga intervjuer med dig och jag har en snabb och enkel fråga. Hur kommer det sig att du som ordningsvakt (eller vad du nu kallar dej) kan gå ut i MEDIA och hota folk? http://www.expressen.se/noje/1.1929699/har-kastar-komikern-vatten-i-fadde-darwichs-ansikte
där du säger: Han var feg och sprang iväg. Och det var kanske tur, annars vet man inte vad som skulle kunna ha hänt, säger Fadde Darwich och fortsätter:
- Det hade inte varit kul för honom.
Och även om du där var Fadde, privatperson, så är du ordningsvakt 24/7 eller appliceras inte regler som förordnande och bricka på dig? Bara för att du har stått vid en sunkig krog vid namn spy bar så kan du börja hota folk, slå folk osv och sen med gott samvete ställa dig i dörren? Du är en skam för kåren du säger dig representera iom med dina förkastliga och ogenomtänkta uttalanden och jag tycker att du verkligen ska se över om du har valt rätt karriär i livet.
Svara jätte gärna på detta då jag vet flera som skulle vilja höra svaret. Alltså frågan är, om du nu inte har uppfattat den, hur resonerar du kring ditt eget handlande?
Tacksam för svar.
Citera
2010-03-28, 18:19
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Nu har jag funderat och funderat och tillockmed frågat Fadde på hans blogg. Hur kommer det sig att han som ordningsvakt kan gå ut i pressen och hota upp folk? Borde inte det påverka hans förordnande, dvs att det skulle bli svårare för honom att få detta förnyat eller åtnjuter han fortf "kändisstatus" och står över allt detta?

hej fadde.
Nu är det såhär att jag har läst otaliga intervjuer med dig och jag har en snabb och enkel fråga. Hur kommer det sig att du som ordningsvakt (eller vad du nu kallar dej) kan gå ut i MEDIA och hota folk? http://www.expressen.se/noje/1.1929699/har-kastar-komikern-vatten-i-fadde-darwichs-ansikte
där du säger: Han var feg och sprang iväg. Och det var kanske tur, annars vet man inte vad som skulle kunna ha hänt, säger Fadde Darwich och fortsätter:
Och även om du där var Fadde, privatperson, så är du ordningsvakt 24/7 eller appliceras inte regler som förordnande och bricka på dig? Bara för att du har stått vid en sunkig krog vid namn spy bar så kan du börja hota folk, slå folk osv och sen med gott samvete ställa dig i dörren? Du är en skam för kåren du säger dig representera iom med dina förkastliga och ogenomtänkta uttalanden och jag tycker att du verkligen ska se över om du har valt rätt karriär i livet.
Svara jätte gärna på detta då jag vet flera som skulle vilja höra svaret. Alltså frågan är, om du nu inte har uppfattat den, hur resonerar du kring ditt eget handlande?
Tacksam för svar.

Han kommer aldrig att svara dig tror jag. Åtminstone inte på ett vettigt sätt. Får du svar blir det nog ett spydigt curry curry i vanlig ordning.

Men jag kan tala om att Fadde har INTE förordnande som ordningsvakt längre. Det drogs väl in när han spöade på någon krake. Så han får INTE kalla sig vakt längre utan endast värd. Och det låter väl macho eller hur .
Sedan framkom ju att han vittnat falskt hur många gånger som helst till sina kollegers förmån när de i sin tur smällt på gäster. Så nix och pix......vakt är han inte längre även om han vill få det att låta så.
Det är inte för inte som han numera framlever sina dagar på små obskyra syltor ute i landet. I Stockholms innerstad får han aldrig ett jobb mer.
Citera
2010-03-28, 18:20
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose

hej fadde.
Tacksam för svar.

Det var kanske tvärtom det var. För enligt "vattenkastaren" så slängde han vattnet på Fadde och gick sedan raskt mot utgången för att där möta Fadde. Men se lille Fadderullan kom inte. Och det var nog tur det .....för Fadde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in