2007-12-03, 12:55
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Så länge vi har valhemlighet i de svenska valen så är ingen sådan info 100%-ig, någonsin. Inte ens om en anonym tomte på Flashback säger att det är 100% säkert.

Jag har för övrigt säkra uppgifter på att du klär dig i damunderkläder och gillar dansbandsmusik. Det är 100% säkert så skippa alla tvivel!

För att återgå till Fadde så måste han vara en av få i världshistorien som "mår väldigt bra" i häkte. Vilket överjävligt miserabelt liv han måste ha i frihet om han tycker så. Men iofs så förstår jag honom, tänkt att få vakna upp själv i en ganska spartansk cell än att vakna upp i dubbelsängen och stirra in i en osminkad Bionda.. Då skulle jag också föredra cellen.

Sen är det ju inte riktigt samma sak att sitta i häkte som att sitta i fängelse. Han måste ha dränerats allvarligt på hjärnceller.

Kanske Linda hämtar material innifrån hans huvud till sina läppar?
Citera
2007-12-03, 16:53
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
"Din hjärnbark dör ut på samma sätt som regnskogarna skövlas om du vistas

i närheten av denna person som har silikonimplantat"

"Varning för hönset" för de som har botoxläppar, fast det behövs väl inte i och för sig, man ser ju näbben på dem.

HAhaha nu fick jag en bild av vuxna kvinnor med botoxläppar och såna där ankstjärtbyxor som en del sätter på småflickor. Kan de ha en minimal top och ankstjärt också. Så vackert! Kajsa Anka-skor till. HOHOHO God Jul!

Vilken syn...nä usch ta bort! Tack för dagens största garv!! Vi får hoppas att tomten inte har sånt till oss på julafton, vi korsar våra fingrar och förlitar oss på att han ser skillnad på kvinnor och ankor och gör han det inte så lär han inte få nån god jul!
.
Citera
2007-12-03, 16:55
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Sen är det ju inte riktigt samma sak att sitta i häkte som att sitta i fängelse. Han måste ha dränerats allvarligt på hjärnceller.

Kanske Linda hämtar material innifrån hans huvud till sina läppar?

Det kan ju förklara varför jag trott att han var den kloka i ankfamiljen men inte längre är det...
.
Citera
2007-12-03, 17:15
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken

Vilken syn...nä usch ta bort! Tack för dagens största garv!! Vi får hoppas att tomten inte har sånt till oss på julafton, vi korsar våra fingrar och förlitar oss på att han ser skillnad på kvinnor och ankor och gör han det inte så lär han inte få nån god jul!
.

Ja gör han inte det så blir det ju en tomte färre kan jag ju säga.

Då blir det Gul Jod istället.
Citera
2007-12-04, 00:13
Medlem
Citat:
Hur är man funtad alternativt hur jävla eländigt liv har man när fängelse ses som en befrielse och ett "må bra"-ställe och det trots att han har barn?

Det fanns en gång när jag trodde att Fadderullan var den smarte i familjen Anka men så är uppenbarligen inte fallet.
.

Han verkar vara en rätt simpel kille som har eller har haft orimliga ambitioner. Kan lätt tänka mig att fasta rutiner, möjlighet att jobba med händerna, mat för dagen och en säng att sova i räcker för att han ska ha det bra.
Citera
2007-12-04, 10:29
Bannlyst
Nu är ju inte Linda ensam i familjen om att köra botox i pannan.
Citera
2007-12-04, 11:37
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Nä det är möjligt med Fladder verkar köra det i hjärnan.
Citera
2007-12-04, 12:32
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ja gör han inte det så blir det ju en tomte färre kan jag ju säga.

Då blir det Gul Jod istället.

Haha...och ingen kommer sakna honom!
.
Citera
2007-12-04, 12:34
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodychoke
Han verkar vara en rätt simpel kille som har eller har haft orimliga ambitioner. Kan lätt tänka mig att fasta rutiner, möjlighet att jobba med händerna, mat för dagen och en säng att sova i räcker för att han ska ha det bra.

Det är nåt som räcker för många av oss. Frågeställningen handlar om att han tydligen finner det innanför murarna och inte hemma med sina nära och kära - det är DET som är så urbota knäppt...eller tragiskt...
.
Citera
2007-12-04, 12:36
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan

Då är mysteriet löst och alla frågor fått sitt svar och bevisen hopar sig ang hur bra det är att spruta in gift i kroppen!
.
Citera
2007-12-04, 18:53
Medlem
Citat:
Det är nåt som räcker för många av oss. Frågeställningen handlar om att han tydligen finner det innanför murarna och inte hemma med sina nära och kära - det är DET som är så urbota knäppt...eller tragiskt...
.

finns många som egentligen vill ha det så men inte klarar av det utan ett visst mått av "tvång" dock.
Citera
2007-12-04, 18:54
Bannlyst
Kanske blir rena släktträffen för Fadde på anstalten. Sitter inte hans brorsa inne för typ mord eller något sådant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in