2010-03-01, 23:13
Medlem
William Hainess avatar
Åh, det borde vara uppe på tv8play.se imorgon! Jag kanske inte behöver förnedra mig själv genom att betala för at se idioten...
Citera
2010-03-01, 23:13
Bannlyst
Ingen succé, alltså? Vad gjorde han fel? Sög han rent allmänt, eller fungerade inte hans "kändisjokes"?

Han kanske skulle skjutit lite mer, ala pistola?!

YNWA
Citera
2010-03-01, 23:17
Medlem
Kittycats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badodds
Ingen succé, alltså? Vad gjorde han fel? Sög han rent allmänt, eller fungerade inte hans "kändisjokes"?

Han kanske skulle skjutit lite mer, ala pistola?!

YNWA
Han sög rent allmänt, han kunde inte hålla sig i rutan och hans jokes fungerade inte...han missade just kändisarna.
Hans mamma och dotter var med på ett hörn. Men om han skämtade om dem det vet jag inte.
Citera
2010-03-01, 23:31
Medlem
Phormeuss avatar
Det är uppe nu!
http://www.tv8play.se/play/226605/
49:00 så börjar det "roliga".
Citera
2010-03-02, 03:03
Medlem
RickJamess avatar
Å herregud jag såg det nu, förstod inte att det var stand up. trodde han berättade nått. Svettig rackare. . Kändes som han skämdes ihjäl.
Citera
2010-03-02, 03:03
Bannlyst
Fyy faan, så pinsamt att ens se på det! Hela han är ju ett skämt! såå pinsam människa!
Citera
2010-03-02, 03:36
Medlem
julolofs avatar
Det var sjuk dåligt!
Tycker han själv att han är bra?
Citera
2010-03-02, 04:11
Medlem
Simaõs avatar
Nejnejnej vad hemskt det där var. Han stammade ju och flackade med blicken som en livrädd tolvåring i färd att förklara nånting för rektorn, och ingen skrattade. Om inte hela jävla ansiktet hade blänkt som en polerad kristallkula hade man nog kunnat ana en hel del paniksvettningar. Det där var nog det mest talanglösa jag sett... någonsin, tror jag. Och det säger en del.
Citera
2010-03-02, 05:04
Medlem
RickJamess avatar
angående hans stand up ikväll så ska vi inte vara så råa. Tycker det är betydligt värre å se den sk svenska komiker eliten stå på scenen å faktiskt få duktigt betalt för att vara skandalöst dåliga. Det är en helt annan tråd iof

Fadde däremot. Man får ju säga att kille har stake som går upp med det där materialet helt kallsvettig och ett hjärta som antagligen bultade närmare tvåhundra. Hans första gång, ja det var en katastrof men en jävla massa balle
Citera
2010-03-02, 05:46
Medlem
Hela grejen med hans stå-upp kändes som ett misstag från början till slut. Smärtsamt.
Citera
2010-03-02, 08:41
Medlem
disskodukks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickJames
angående hans stand up ikväll så ska vi inte vara så råa. Tycker det är betydligt värre å se den sk svenska komiker eliten stå på scenen å faktiskt få duktigt betalt för att vara skandalöst dåliga. Det är en helt annan tråd iof

Fadde däremot. Man får ju säga att kille har stake som går upp med det där materialet helt kallsvettig och ett hjärta som antagligen bultade närmare tvåhundra. Hans första gång, ja det var en katastrof men en jävla massa balle

Måste jag hålla med om att Fadde har en del stake som gör det här. Hans botoxade fejs och den där nya slickade snedbenan gör ju att han e ännu mer "öppet mål". Samtidigt undrar man om han faktiskt vet vad han håller på med. Fattar han verkligen att han gör bort sig? Eller utnyttjar han situationen att en massa folk kommer att betala för att se honom göra bort sig, och därmed gör bort sig med flit? Eller är han så ekonomiskt utblottad och pensionslös av allt svartjobb att han gör precis vad som helst för 5000:- i lön?
Citera
2010-03-02, 08:55
Medlem
Rolig t-shirt han hade på sig under akten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in