2006-08-15, 23:35
Medlem
L.Skugges avatar
Så på aktuellt om sven nylander. Dom hade släppt in Fadde i studion som agerade "expert" på kokain-frågor.

Varför? Han kunde inte svara på en enda fråga. Det enda som var roligt var att hans fula politikerfru är ett av de mest kända kokainfallen...

Det enda jag kunde tänka mig var kvotering.
Har svt kvot på antalet araber som ska visas eller?
Citera
2006-08-16, 00:15
Medlem
JEzuss avatar
lika med p3, helvete. kvotering kvotering....

fadde har ju inte ett skit att hämta nånstans nu sen han är utfryst i stockholms nattliv!
Citera
2006-08-16, 00:16
Bannlyst
finns detta program att få tag på någonstans?
Citera
2006-08-16, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.Skugge
Så på aktuellt om sven nylander. Dom hade släppt in Fadde i studion som agerade "expert" på kokain-frågor.

Varför? Han kunde inte svara på en enda fråga. Det enda som var roligt var att hans fula politikerfru är ett av de mest kända kokainfallen...

Det enda jag kunde tänka mig var kvotering.
Har svt kvot på antalet araber som ska visas eller?

Undrar också vad "Fadde" hade i studion att göra. Men av svettpärlorna i hans panna att döma, så kanske han vet mer om kokain än han ville berätta om/ än hans sambo vet .
Och svar på frågorna fick ju tittarna inte; han pratade ju utan ha sagt något
Citera
2006-08-16, 00:24
Medlem
Marulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickhouse
finns detta program att få tag på någonstans?

här

Fadde lever ju med en f.d missbrukare, dessutom har han väl spanat in alla colanäsor som huserat på spybar.

Dessutom har araber större näsor och bättre luktsinne. Lite som en knarkhund mao.
Citera
2006-08-16, 00:46
Medlem
m68s avatar
Vilken nolla när hon frågade vem som tar denna drog säger han allt ifrån snickare till offentliga personer. För att i nästa andetag säga att detta är en lyxdrog.
Extra kul var när hon frågar varför räcker det inte med alkohol varpå han drar en lång sniff.
Kolla på det görkul.
Citera
2006-08-16, 00:57
Medlem
Har killen överhuvudtaget sett kåla? "Det kostar ehh, mellan 300 och 500 för en timme, ehh". "Huvudorsaken till att man tar det är för att komma in i en krets".
Citera
2006-08-16, 01:18
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Fadde...dags för en egen tråd?

Råkade knalla förbi en tv-apparat när Aktuellt pågick och vem sitter inte och kväker om kokain? Om inte en svettblank Fadde med fett i håret som hade gjort stekt bacon avundsjukt.
Vad vet vi om denna dörrvakt mer än att han numera inte har tjugo spänn till T-banan, att han vittnat falskt och är sambo med Slabbeduskan som enligt henne själv är en person som misshandlar psykiskt.
Lägger till: Han klär även i skottkärra.
Citera
2006-08-16, 01:24
Medlem
m68s avatar
Vad jag inte fattar är att han inte bara var chefsvakt på Spybar utan hade ett eget securitybolag. Går ifrån vakttjänst till att inte ha mer än 20 kr. Vad hände med vaktbolaget?
Citera
2006-08-16, 01:35
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Vad jag inte fattar är att han inte bara var chefsvakt på Spybar utan hade ett eget securitybolag. Går ifrån vakttjänst till att inte ha mer än 20 kr. Vad hände med vaktbolaget?
Vad hände med stugan i Småland?
Är den kvar i hans ägo?
Huset han och Slabbeduskan bor i?
Hur mycket är han skyldig F-kassan i underhållsbidrag?
Citera
2006-08-16, 03:38
Medlem
Ignatius Is avatar
Möjligen en av Aktuellts sämsta gäster någonsin. Ingen koll, inget att säga, ingen möjlighet att formulera sig. Stackars programledaren fick ju tala till människan som han vore ett barn.

MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHA!!!!!
Citera
2006-08-16, 04:34
Medlem
SpaceCats avatar
Hahahahaha...

Vad fan gjorde han där överhuvudtaget?
Han bara upprepade innehållet i hennes ledande frågor hela tiden.
De kunde lika gärna bett studioteknikern lägga på ett värsting-eko, så hade de sparat in Faddes gage

Det är första gången jag lyssnat på Fadde.
Hade för mig att han var rätt skärpt, men det har var ju mongo-varning

Det enda han tillförde i inlaget var att han satt och snortade i luften...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in