2010-04-30, 16:52
Medlem
"Shemale" lär ju som alla andra av hans s k flickvänner få upp ögonen.....
Verkar inte vara något smart drag av krogen att ha honom i dörren....
Citera
2010-04-30, 16:59
Medlem
Jag tycker att han visade en hel del moral när han vittnade..

Vad som sen hände med han karriär, och vad han nu håller på med, är ju bara summan av alla andra omoraliska kärringar som sitter och håller varandra om ryggen..

Så sitt inte och skratta åt han nu när ni gladeligen säkert sög hans kuk för 5-10år sedan..

Ynkryggar!
Citera
2010-04-30, 17:13
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markush

Vad som sen hände med han karriär, och vad han nu håller på med, är ju bara summan av alla andra omoraliska kärringar som sitter och håller varandra om ryggen..

Så sitt inte och skratta åt han nu när ni gladeligen säkert sög hans kuk för 5-10år sedan..

Ynkryggar!
Vem sög hans kuk och varför? Hänger inte med. Eller menar du stureplansludrena???
Citera
2010-04-30, 17:16
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:

Ynkryggar!

Ha ha ha .......moral? Fadde? Nä du lille vän dessa ord går inte ihop.
Vi skrattar ihjäl oss åt den lille botoxtomten här på FB oavsett vad du tycker.
Han är en jävla pajas och en riktig liten seriefigur. Vad gäller avsugningar har nog de flesta
tappat lusten då de sett den lilla pillesnoppen han "ståtar" med och istället för avsugning blev
det ett flatskratt. Men du.......hälsa Fadderullan
Citera
2010-04-30, 17:58
Medlem
Citat:

Ynkryggar!

Berätta gärna mer om den där "moralen" du säger att fadde har. Han har ju iaf hittills inte visat något större prov på just "moral" då han hänger ut sina ex, ljuger i rättegångar eller vägrar svara på välformulerade frågor angående hans "vakt"-status.
men du, du kanske kan säga till honom att svara själv ist så slipper du vara hans springpojke
Citera
2010-04-30, 18:13
Medlem
http://www.fadde.se/tjanster.html
"Andra tjänster
Föreläsningar om t.ex. säkerhet och konflikthantering.
Juridisk konsultation avseende tillståndsproblematik (utskänkningstillstånd), myndighetskorrespondens, bestridande av oskäliga eller falska krav etc."

Så du tycker det fadde...
Citera
2010-04-30, 19:03
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Ha ha ha .......moral? Fadde? Nä du lille vän dessa ord går inte ihop.
Vi skrattar ihjäl oss åt den lille botoxtomten här på FB oavsett vad du tycker.
Han är en jävla pajas och en riktig liten seriefigur. Vad gäller avsugningar har nog de flesta
tappat lusten då de sett den lilla pillesnoppen han "ståtar" med och istället för avsugning blev
det ett flatskratt. Men du.......hälsa Fadderullan

”... den lilla pillesnoppen...”Men vafaan! Nu blir jag mäkta impregnerad! Harru sett kuken hans???
Citera
2010-04-30, 20:36
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
”... den lilla pillesnoppen...”Men vafaan! Nu blir jag mäkta impregnerad! Harru sett kuken hans???

Personligen har jag sluppit det men ryktena säger att den nästan ser ut som en kuk......om den bara varit större
Så i hans fall gäller epitetet pillesnopp medan det för en normalväxt karl heter kuk.
Citera
2010-04-30, 21:17
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:

Ynkryggar!

Problemet är att moral var exakt det han saknade.

Han gick inte ut och vittnade om övergreppen han själv varit delaktiga i förrän han förlorat sitt vaktförordnande. Som han förlorade eftersom han blev döm för misshandel.

Så när han inte har ngt att förlora på det, då först passar det att berätta om lögnerna.

Detta är en feg krake utan heder och lojalitet som vänder kappan efter vinden. Det är fakta.
Citera
2010-05-02, 14:46
Medlem
Alltså, ledsen, men jag ser absolut ingen skillnad före och efter hundratals botoxsprutor..

http://www.expressen.se/noje/extra/1.1971749/fadde-darwich-jag-ar-snyggare-nu
Citera
2010-05-02, 14:56
Medlem
http://s.improveme.se/data/filearchive/122060.510x0.jpg

"Här står vi vakter som jobbade på nyinvigningen av åtta glas igår. Jag bockade av gästerna en efter en som var uppskriva på vip-listan. Fick lite att göra med tanke på att det var en del namn."
Men fadde har ju ingen bricka hur kan han vara vakt dåå???
Citera
2010-05-02, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaija
Alltså, ledsen, men jag ser absolut ingen skillnad före och efter hundratals botoxsprutor..

http://www.expressen.se/noje/extra/1.1971749/fadde-darwich-jag-ar-snyggare-nu

det roligaste är ju inte bilderna det är ju texten: Så nu betar han av listan med "att vilja göra-saker". Som att bli ståuppkomiker, släppa en singel och sända radio.

HAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖR!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in