2010-04-01, 18:31
Medlem
http://www.finest.se/userBlog/?uid=35206&beid=1333944
Nu hotar han barn också:
"Amir skrev för länge sen ett inlägg om Fadde Darwich. Han sa att han var Sverigest mest mediakåt man. Om ni letar efter inlägget kommer ni inte hitta det eftersom att det är borttaget. Varför? Jo, nu ska ni få riktigt saftigt skvaller.

Fadde smsa Perrobin och skrev: ''Vem är idioten som skriver gaybloggen? Hälsa att jag ska slå in pannbenet på honom''."

men najs!
Citera
2010-04-01, 19:55
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
http://www.finest.se/userBlog/?uid=35206&beid=1333944
Nu hotar han barn också:
"Amir skrev för länge sen ett inlägg om Fadde Darwich. Han sa att han var Sverigest mest mediakåt man. Om ni letar efter inlägget kommer ni inte hitta det eftersom att det är borttaget. Varför? Jo, nu ska ni få riktigt saftigt skvaller.

Fadde smsa Perrobin och skrev: ''Vem är idioten som skriver gaybloggen? Hälsa att jag ska slå in pannbenet på honom''."

men najs!

Forsättningen är inte sämre:

"Amir ringde då och fråga varför han skrev så. Fadde svarade och sa att det Amir skrev kallas förtal och att han är väldigt dum som vågar visa mig framför honom igen. Fadde kalla Amir idiot, bögjävel, äckel, han sa att han har en bror som suttit inne 20 år och precis kommit ut och att hans bror är JÄTTEARG på Amir. Han fortsatte säga en massa skitsaker till Amir. Tror det var därför Amir valde att radera inlägget. "

Den lille botoxtomten har väl inte alla hästar hemma när han börjar hota med sin bror (som väl suttit av en jävla massa år för mord). Så höll man ju på i skolan och hotade med storebröder o s v.
Men han är en riktig liten fegis vår lilla string-spankingälskare. Hota med bruchan.....jo tjenare.
Citera
2010-04-01, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Forsättningen är inte sämre:

"Amir ringde då och fråga varför han skrev så. Fadde svarade och sa att det Amir skrev kallas förtal och att han är väldigt dum som vågar visa mig framför honom igen. Fadde kalla Amir idiot, bögjävel, äckel, han sa att han har en bror som suttit inne 20 år och precis kommit ut och att hans bror är JÄTTEARG på Amir. Han fortsatte säga en massa skitsaker till Amir. Tror det var därför Amir valde att radera inlägget. "

Den lille botoxtomten har väl inte alla hästar hemma när han börjar hota med sin bror (som väl suttit av en jävla massa år för mord). Så höll man ju på i skolan och hotade med storebröder o s v.
Men han är en riktig liten fegis vår lilla string-spankingälskare. Hota med bruchan.....jo tjenare.

Jag ville inte ens ta med det sista då det var så dummt så jag nästan grät. Hota med sin egen bror när man själv är 40+ är bara . alltså, det är nästan inte ens värt att kommentera haha
Citera
2010-04-02, 07:58
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Jag ville inte ens ta med det sista då det var så dummt så jag nästan grät. Hota med sin egen bror när man själv är 40+ är bara . alltså, det är nästan inte ens värt att kommentera haha

Ja, vad ska han göra, nu när han inte har en pappa som är polis att hota med.
Citera
2010-04-02, 08:58
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Ja, vad ska han göra, nu när han inte har en pappa som är polis att hota med.
Eller en hjärna som tar fram avsnoppande formuleringar.
Citera
2010-04-03, 19:24
Medlem
Tagelapas avatar
Såg just att stället botoxtomten jobbar på i Nyköping har 3 millar i skulder hos Kronofogden.
Ändå har dom råd att ha Fladder fjantande i dörren. Han "jobbar" säkert inte gratis. Men det är väl som vanligt svart betalning.
Hoppas skatteverket går in och tittar på hans blogg och ser hur ofta han "jobbar" där och sedan sätter det i paritet till vad han deklarerar för. Om han nu deklarerar.......
Citera
2010-04-03, 19:25
Medlem
Åååh, kan inte bara fadde och trosing bli ett par igen så dom kan ha en gemensam blogg <3
Citera
2010-04-03, 22:08
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Åååh, kan inte bara fadde och trosing bli ett par igen så dom kan ha en gemensam blogg <3

Ta det bara lugnt. När förhållandet mellan ryssfemman och anknäbbet tar slut så finns Faderullan där och sopar upp resterna. Han bara väntar på det var så säker. Sedan blir dom ett par igen och livet leker ett par år. Då kanske dom bloggar ihop. Du det kan verkligen bli en höjdare.
Citera
2010-04-04, 09:36
Medlem
Citat:
Arbetspassen på Tellus har gått väldigt bra med mycket besökare både långfredag och påskafton.

Kan gladeligen åka hem med gott samvete.
Dagens stora nyhet på Faddes blogg.
Vad menar karln?
Varför skulle han inte det?
Brukar han inte åka hem med gott samvete?
Citera
2010-04-04, 11:07
Medlem
Jag såg Fadde på fredagskvällen i centralen dragande på en väska i gången där det alltid står folk o säljer Situation Stockholm.

Hursomhelst så var det helt sjukt.. jag kunde knappt se att det var han först. Hans ansikte är fan helt förstört, när man ser honom på bilder och sånt så måste han ha massvis av smink för han ser alltså ut som ett rejält plastikoffer
Citera
2010-04-04, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mlk
Jag såg Fadde på fredagskvällen i centralen dragande på en väska i gången där det alltid står folk o säljer Situation Stockholm.

Hursomhelst så var det helt sjukt.. jag kunde knappt se att det var han först. Hans ansikte är fan helt förstört, när man ser honom på bilder och sånt så måste han ha massvis av smink för han ser alltså ut som ett rejält plastikoffer

Så han ser värre ut i verkligheten? Jag tyckte verkligen bilderna var skrämmande nog!
Men det roligaste med fadddes blogg, när han leker samhällskommentator. Handing out wisdoms like candy.
Citera
2010-04-11, 17:13
Medlem
http://s.improveme.se/data/filearchive/116634.0x0.jpg
Bitchtit-o-rama
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in