Citat:
Ursprungligen postat av
MittNyaSaliv
"Det är därför jag blivit aktiemiljonär vid ett flertal tillfällen". Verkar vara på upploppet både ekonomiskt, mentalt och fysiskt. 20 minuter narcissistiskt svammel, högröd i trynet och med 900k kvar i kassan att leva på. Väldigt speciellt att ha en sådan grandios självbild när fakta talar ett annat språk.
Det var vad som fick mig blockerad borta hos A.A, och som jag redogjort för i ett tidigare inlägg - när jag i en kommentar kallt konstaterade att alla tidigare gånger han blivit 'aktiemiljonär' så har det sammanfallit med att ^VIX (skräck-index) gått i taket. Inte populärt med folk som ger fakta som ifrågasätter hans världsbild som han inte har något svar på. Det var enklare för honom att blockera mig. Klart han är vansinnig på Flashback där han inte kan censurera.
A.A bryr jag mig inte om. Min åsikt är att om han haft något vett kvar skulle han avsluta alla positioner, ta de där 900K som han har kvar och ta ytterligare två års semester - men jag sätter en bra slant på att han föredrar att köra hela vägen...
Vad jag däremot bryr mig om är att han blockerar alla som inte hyllar honom och censurerar röster som förklarar faran men ett dylikt beteende. Han säger ofta 'tänk själv' samtidigt som han försöker vara någon slags rollfigur, när han enligt min åsikt borde vara ett avskräckande exempel.
Jag håller tummarna för att han håller sig flytande, för det är ju kul att följa - men det är inte utan att det känns som att bevittna en trafikolycka i slow-motion.